Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ei venninne som jeg var veldig close med. Vi har vært venner i snart 1 år.  Vi hadde en periode der vi sluttet å snakke med hverandre og det føltes ut som ho ikke ville være vennen min lenger. For å være ærlig er ho veldig av og på. Noen dager snakker ho mye med meg og andre dager er det som om jeg ikke eksisterer. I og med at vi hadde en periode der vi ikke snakket og hang sammen så sluttet vi å være close. Nå er det som om ho prøver å ville være close igjen, men samtidig ikke. Når jeg er med henne oppfører ho seg som om vi er best friends, men på snap og mld så svarer ho meg nesten aldri og av og til bare overser meg. Jeg skjønner ikke hvorfor det er sånn. Skjønner ikke om ho faktisk vil prøve å bli close igjen. What am I supposed to do?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja normalt vennskap. Man trenger ikke å være med hverandre hele tiden. Jeg blir I allefall sliten av å være med en person for mye. Betyr ikke at jeg ikke liker personen eller st vi ikke er venner. 

Anonymkode: 1ef78...bac

Skrevet

Det er helt normalt av venner å være av og på sånn. Det betyr ikke at vennen din ikke vil henge eller snakke med deg, men trenger bare litt tid for seg selv å.

Anonymkode: 1b707...b03

Skrevet

Ja herregud helt normalt. Hun har vel andre venner eller ønsker alenetid innimellom. Jeg er heller ikke sånn at jeg er med en venninne hele tiden. 

Anonymkode: 6d6db...3e6

Skrevet

Dette er jo helt normalt. Har du veldig få venner? Virker kanskje som at du legger ekstra mye i vennskap og tror at det er meningen at man snakker hele tiden og er sammen hele tiden, men det er ikke virkeligheten :) . Noen ganger trenger man ikke se hverandre på flere uker, måneder eller til og med år - men man er venner selv om, nære og. Vennskap er varierende, men det normale er som regel ikke at man snakker hele tiden. Kanskje hun syntes du maser litt mye? Folk har som regel mye å styre med. Skole, jobb, familie, egentid, sosialisering - det er mye som skjer i livet. 

Anonymkode: c275e...448

Skrevet

Du virker veldig ung TS, stemmer det? 

Det er et normalt vennskap. Kan gå både dager, uker og mnd før jeg prater med mine venner. Vennskap er flytende. Noen kommer, noen går - og noen er der for alltid med varierende kontakt.

Anonymkode: a6531...d82

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...