AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #1 Skrevet 27. september 2022 Kan fremdeles bruke brillene siden de henger på ene øret og de greiene på nesten. Men saken er at jeg 2 ganger ila 6 år har satt meg på dem. Har satt meg på dem 2 ganger det siste året 😅 så de ble skeive. Fikk det fikset der jeg kjøpte de, men siste gangen ble de ikke like rette. Så har følt jeg bare så dum ut der de blir skeivere og skrivere. I går prøvde jeg å rette på de selv men da knakk den ene holderen som går langs øret. Jeg har flere par med dagslinser, men øynene mine tåler ikke linser så bra lenger. Har heller ikke nokk til hele oppholdet siden jeg hadde tenkt å bruke briller for det meste. Så, bør jeg kjøpe nye? Eller bare bruke de jeg har? For jeg har vurdert en stund nå å ta laseroperasjon, er så dritt lei av alt styret rundt briller og linser!! Råd og tips taes imot med takk. tviler også på at reiseforsikringen dekker briller. Anonymkode: d3d2a...2d1
altflyter Skrevet 27. september 2022 #2 Skrevet 27. september 2022 Hvis brillene dine er 6 år gamle så ville jeg absolutt kjøpt nye og tatt en synstest. Noen reiseforsikringer har veldig god dekning, så jeg ville ringt dem og spurt for sikkerhets skyld. Du har ingenting å tape på å gjøre det😊
GammelKaktus Skrevet 27. september 2022 #3 Skrevet 27. september 2022 Er det et populært merke så kan de kanskje finne samme type brille og bare sette glassene dine inn i den nye rammen? Men hvis det er seks år siden du tok en sjekk så er det kanskje på tide å få det gjort og høre hva slags muligheter du har. Hvis du er en kandidat til laseroperasjon så er det jo bare å gjøre det om du synes briller er så stress.
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #4 Skrevet 27. september 2022 Kan du bruke billigbriller, og er det noe som selges der du er? Jeg har mine briller med styrke fra Nille faktisk, kostet meg en femtilapp. Anonymkode: a0c32...8ba
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #5 Skrevet 27. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan du bruke billigbriller, og er det noe som selges der du er? Jeg har mine briller med styrke fra Nille faktisk, kostet meg en femtilapp. Anonymkode: a0c32...8ba Jeg har -2.25. Ja det er masse briller her. Men synes det er litt bortkastet hvis jeg skal ta laseroperasjon. Men jeg har ikke engang tatt konsultasjon. Jeg er også litt redd for å gjøre det. Vet de egentlig særlig om langtidsvirkninger? Om det kan skade noe for fremtiden liksom? Og siden øynene mine nå blir så tørre som de blir av linser, kan det være tegn på skade? Anonymkode: d3d2a...2d1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #6 Skrevet 27. september 2022 Her var det mye forskjellige tanker og spørsmål og ideer og tankekjør på en gang, minner meg om mitt eget ADHD-hode 😅😂😂😂 Anonymkode: b953b...776
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #7 Skrevet 27. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Her var det mye forskjellige tanker og spørsmål og ideer og tankekjør på en gang, minner meg om mitt eget ADHD-hode 😅😂😂😂 Anonymkode: b953b...776 Jeg har adhd. Eller add da for å være korrekt. Men jeg bruker medisin.. funker den ikke kanskje.. Anonymkode: d3d2a...2d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå