Gå til innhold

Onanere istedenfor meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har opplevd at kona onanerer mens jg sover og det har gått utover min selvtillit. Jeg har alltid tenkt at Hu ikke alltid vil ha sex, men nå driver jeg å tenker at Hu kanskje ikke vil ha meg. Altså vi har aldri flørtet mer og elsket hverandre mer enn det vi gjør nå. Det er bare det at når jeg konfronterer henne med å si at det går bra at du gjør noe for deg selv osv osv. Så vil henne aldri innrømme det. Åå det er da jeg begynner å tenke mer på hvorfor henne skjuler det. Er jeg ikke bra nok? Er jeg ikke stor nok? Jeg har aldri hatt lite selvtillit når det gjelder sex og andre jenter. Det er bare det at når henne ikke innrømmer det så tenker jeg hele tiden at Hu snakker med andre og kanskje blir kåt av andre. Hva skal jeg gjøre? Hu gjør ikke noe gærnt i å onanerer. Jeg runker så fort jeg får muligheten til det og det vet henne også. Jeg bare skjønner ikke hvorfor Hu må juge om det. Åå det ødelegger meg mentalt.

Hva gjør jeg?hvordan går jeg videre med dette?

Anonymkode: 29060...d57

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Onani er en privatsak. Om hun ikke vil så er ikke det noe hun må dele med deg at hun gjør. Så lenge hennes onani ikke går utover sexlivet deres så må hun få ha det i fred.

Anonymkode: 0da44...185

• Liker 2
Skrevet

Dere kommuniserer ikke med hverandre, og da blir det så dere begge overtenker.

Og derfor tenker hun det samme om deg.. Start samtalen allerede i dag, du blir ikke halshugget av den grunn😉

• Liker 2
Skrevet
Bamseklemmer skrev (28 minutter siden):

Dere kommuniserer ikke med hverandre, og da blir det så dere begge overtenker.

Og derfor tenker hun det samme om deg.. Start samtalen allerede i dag, du blir ikke halshugget av den grunn😉

Vi snakker sammen om dette. Hu vet at jeg gjør det og hun syntes at det er helt greit.  Det er bare at jeg ikke juger om dette. Hvordan skal man starte en samtale som dette? Det har gjort at jeg har blitt mer sjalu enn jeg noen gang har vært i tillegg

• Hjerte 1
Skrevet

Ville prøvd å ikke tenke særlig på dette.

onani og sex med partner er 2 helt forskjellige ting, ofte med forskjellig funksjon.

La henne ha onanien for seg selv. Trenger ikke bety noe som helst.

Anonymkode: ada51...756

• Liker 2
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg har opplevd at kona onanerer mens jg sover og det har gått utover min selvtillit. Jeg har alltid tenkt at Hu ikke alltid vil ha sex, men nå driver jeg å tenker at Hu kanskje ikke vil ha meg. Altså vi har aldri flørtet mer og elsket hverandre mer enn det vi gjør nå. Det er bare det at når jeg konfronterer henne med å si at det går bra at du gjør noe for deg selv osv osv. Så vil henne aldri innrømme det. Åå det er da jeg begynner å tenke mer på hvorfor henne skjuler det. Er jeg ikke bra nok? Er jeg ikke stor nok? Jeg har aldri hatt lite selvtillit når det gjelder sex og andre jenter. Det er bare det at når henne ikke innrømmer det så tenker jeg hele tiden at Hu snakker med andre og kanskje blir kåt av andre. Hva skal jeg gjøre? Hu gjør ikke noe gærnt i å onanerer. Jeg runker så fort jeg får muligheten til det og det vet henne også. Jeg bare skjønner ikke hvorfor Hu må juge om det. Åå det ødelegger meg mentalt.

Bruk hun i subjektsform i stedet for henne, så skal du se hun tenner på deg som aldri før.

Lykke til!

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Kan bare hende at å ha sex for mye ikke er ideelt. Å vente noen dager bygger opp spenningen mer.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Forsøk å sove, og kos deg med at du har ei dame som har mye lyst, og ikke er redd for å skjule det. Jeg ville vært glad hadde jeg vært deg.

Anonymkode: 8a921...38a

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Kan hende hun trenger mer en deg. Eller at du ikke tilfredsstiller henne. Kanskje du må gjøre noe annet når du har sex med henne slik at hun nyter og får nok orgasmer. du må snakke åpent med henne. Kanskje en sex leke.

Skrevet
språkpurk skrev (2 timer siden):

Bruk hun i subjektsform i stedet for henne, så skal du se hun tenner på deg som aldri før.

Lykke til!

🙄🙄 Hold deg til trådens tema...

Anonymkode: c692f...6df

Skrevet

Du forteller at du "konfonterer" kona med at hun onanerer, og at du da sier til henne at det er greit. Men samtidig forteller du her at du blir usikker og sjalu pga. hennes onani - da tenker jeg at hun merker akkurat dét: at du egentlig ikke synes det er OK.

Anonymkode: 57dc2...8c6

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Hvordan vet du at hun onanerer mens du sover, om hun ikke har sagt det? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du forteller at du "konfonterer" kona med at hun onanerer, og at du da sier til henne at det er greit. Men samtidig forteller du her at du blir usikker og sjalu pga. hennes onani - da tenker jeg at hun merker akkurat dét: at du egentlig ikke synes det er OK.

Han blir jo sjalu/usikker fordi hun velger onani fremfor å ha sex. Har dere lest hovedinnlegget? Er jo helt greit å onanere så lenge man ikke gjør det i samme seng som samboer som har lyst på sex. Dere damer sier jo det er greit at menn runker så lenge det ikke går ut over sexlivet. Vel dette gjør jo akkurat det.. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Dere damer sier jo det er greit at menn runker så lenge det ikke går ut over sexlivet. Vel dette gjør jo akkurat det.. 

Det går utover sexlivet fordi han lar det gå utover sexlivet. 

At hun onanerer når han sover betyr ikke at det trenger å gå utover sexlivet.

Anonymkode: ada51...756

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

👍Hun kjenner sikkert ts godt nok til å vite at han blir mistenksom dersom hun forteller det. Saken er løst ts. Hun får ikke nok, eller hun setter pris på litt ekstra variasjon, men sparer deg for å vite om det.

Anonymkode: 8a921...38a

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Vi snakker sammen om dette. Hu vet at jeg gjør det og hun syntes at det er helt greit.  Det er bare at jeg ikke juger om dette. Hvordan skal man starte en samtale som dette? Det har gjort at jeg har blitt mer sjalu enn jeg noen gang har vært i tillegg

Jeg ser at dere har snakket om dette...  men dere kom ikke videre? Da ble jo dere ikke enige.. Kan du ikke bruke dette som et eks. da? på eget ansvar selvfølgelig😉

"Du frøken.. jeg tror vi begge vet at det skjer ting mellom oss, som ikke er slik det burde være. Jeg har iallefall den følelsen, men kan vi ikke diskuterer hvorfor vi onanerer hver for oss? Kan vi ikke heller velge f.eks. Man, ons og søndag som onanidager, så kan vi fritt til å ha sex utenom disse dagene?  Eller vil du at vi bruker noen dager i uken, der vi ikke føler på sexpress fra hverandre?

Jeg har sett at en bruker med nickname Bamseklemmer på KG, han har hatt stor susess med dette. For han sa det var utrolig komfortabelt og avslappende å slike ordninger.. Og til slutt la han til at han og frøkna begynte å onanere sammen med han.. det skapte harmoni og mere sexlyst, spenning og mye gøy. Og sex hadde de alle plasser unntatt senga.. så senga ble deres friområdet, for bare kos, kyss og for å sove godt.. Høres ikke dette fantastisk ut? I tillegg fikk frøkna hans ha hele kleskapet fylt med sexleketøy.. pluss at han var så elskverdig å vasket gulvene mens frøkna hans onanerte..  Jeg er også villig til å gjøre det.. for jeg elsker deg så høyt kjære gullmusa mi❤️️"

Endret av Bamseklemmer
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker said:

🙄🙄 Hold deg til trådens tema...

Avtale, så lenge du passer på å bruke utropstegn i stedet for ellipse når du kommanderer.

Skrevet

Siden du blir trist og lei deg av at dama di onanerer så tipper jeg du er en litt tøflete type. Det er lite sexy. Derfor får du ikke pult.

Anonymkode: 2161f...eaf

• Liker 1
Skrevet

TS virker klønete og ikke særlig selvsikker. Det går hvis partner er dominerende, men hvis ingen tar styringen blir det fort fomling. Da er det enklere å onanere.

Anonymkode: 9acfe...e12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...