Gjest gjesta Skrevet 29. november 2005 #1 Skrevet 29. november 2005 Har lyst på en stilig leiebil, feks mini morris å ha på bryllupsdagen når vi kjører fra kirken. men de har jo bare helt ordinære, vanlige biler på Avis. Vet dere hvor man kan leie stilige biler, som gammel amerikansk feks??
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2005 #2 Skrevet 29. november 2005 Tja, du kan jo prøve Budget, Hertz og Europcar?
Connie28 Skrevet 30. november 2005 #4 Skrevet 30. november 2005 Du holder til i Stavanger, gjør du ikke? Jeg fikk hår og make-up fikset hos Frisørhuset på Madlaveien da jeg giftet meg i september. De har også en bil m/sjåfør og ferdig pyntet som du kan leie. Det er en Daimler, tror jeg. Veldig fin, iallefall. Du kan se bilde av den på hjemmesiden deres www.frisor-huset.no.
Grace Skrevet 30. november 2005 #5 Skrevet 30. november 2005 Vet ikke helt hvor disse holder til men du kan kanksje se? http://www.rhlimousin.com/index.html
momo Skrevet 30. november 2005 #6 Skrevet 30. november 2005 Eller du kan ta kontakt med bilforhandler og høre om de har en bil du får låne til annledningen, de fleste er behjelpelige med det. Og da kan du jo få den bilen du vil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå