Gå til innhold

Hanrei

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som drømmer om, eller  liker cuckhold?  Er dette mest vanlig sammen med ekstra mann eller mellom flere par?

Anonymkode: bc19f...0f8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange, etter hva jeg leser her på KG, nakentid.no og på cuckold.no 🤩
Om det er flere par er det mer "swinging", mens cuckold er sammen med en annen mann enten alene eller at mannen får være tilstede, men ikke delta.

Jeg tenner selv på at jeg får være med/til stede mens hun har deilig sex med en litt yngre og velutstyrt gutt/mann, men hun er ikke like interessert så da lar jeg bare være min fantasi. Manipulering er uaktuelt. Dette MÅ være noe hun selv ønsker og tenner på.

• Hjerte 1
Skrevet
38 minutter siden, 911 said:

Mange, etter hva jeg leser her på KG, nakentid.no og på cuckold.no 🤩
Om det er flere par er det mer "swinging", mens cuckold er sammen med en annen mann enten alene eller at mannen får være tilstede, men ikke delta.

Jeg tenner selv på at jeg får være med/til stede mens hun har deilig sex med en litt yngre og velutstyrt gutt/mann, men hun er ikke like interessert så da lar jeg bare være min fantasi. Manipulering er uaktuelt. Dette MÅ være noe hun selv ønsker og tenner på.

Ja det er litt rart med det i henhold til oss menn sin tankegang.

Vi tenker jo at vi er "generøse" som tilbyr vår bedre halvdel en ekstra opplevelse med en ekstra mann.

Viser seg at kvinner flest tenker helt motsatt 😅

Hadde det vært opp til meg så hadde vi organisert dette flere ganger i måneden, men i realiteten skjer det knapt en gang i året.

Dog, jeg anser meg som heldig da jeg har en samboer som vil sånn nå og da.

Å nei, jeg føler ikke at jeg manipulerer henne til noe som helst.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Stillalive skrev (På 27.9.2022 den 8.49):

Vi tenker jo at vi er "generøse" som tilbyr vår bedre halvdel en ekstra opplevelse med en ekstra mann.

Hadde det vært opp til meg så hadde vi organisert dette flere ganger i måneden, men i realiteten skjer det knapt en gang i året.

Dog, jeg anser meg som heldig da jeg har en samboer som vil sånn nå og da.

Å nei, jeg føler ikke at jeg manipulerer henne til noe som helst.

Vi er med andre ord ganske forskjellige. Alternativt kan du erstatte "generøsiteten" med "overtale/overbevise henne om å bli med på å gjennomføre hans fantasi(er)" 

For meg er dette et fundamentalt tema der man virkelig må spørre seg, blant annet følgende. 

Tåler jeg at min kvinne vil kunne oppleve sitt livs heftigste sex med en annen mann enn meg, der jeg er vitne til det?

Fikser jeg at hun, etter å få hatt muligheten/tillatelsen, ønsker å fortsette, et slags point of no return?

Tenner jeg på settingen/tanken der hun nyter en annen mer enn meg, der han (ekstra mann) får utløp for sin "greie", nemlig å ta en annen manns kone/triumfere over meg og at jeg selv vil finne dette pirrende og ønsker å ha det som en del av vårt sex- og samliv? 

Svaret er en nobrainer: NEI

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.9.2022 den 7.27):

Noen her som drømmer om, eller  liker cuckhold?  Er dette mest vanlig sammen med ekstra mann eller mellom flere par?

Anonymkode: bc19f...0f8

Nei, men vi har et såkalt åpent forhold.

Vi har sex/forhold med andre. Men det er separate forhold og ikke noe vi gjør sammen/foran hverandre.

Anonymkode: 7b620...d8d

Skrevet
1 hour ago, Gorgonzola said:

Vi er med andre ord ganske forskjellige. Alternativt kan du erstatte "generøsiteten" med "overtale/overbevise henne om å bli med på å gjennomføre hans fantasi(er)" 

For meg er dette et fundamentalt tema der man virkelig må spørre seg, blant annet følgende. 

Tåler jeg at min kvinne vil kunne oppleve sitt livs heftigste sex med en annen mann enn meg, der jeg er vitne til det?

Fikser jeg at hun, etter å få hatt muligheten/tillatelsen, ønsker å fortsette, et slags point of no return?

Tenner jeg på settingen/tanken der hun nyter en annen mer enn meg, der han (ekstra mann) får utløp for sin "greie", nemlig å ta en annen manns kone/triumfere over meg og at jeg selv vil finne dette pirrende og ønsker å ha det som en del av vårt sex- og samliv? 

Svaret er en nobrainer: NEI

For noen er det en nobrainer, for andre - som meg - er det JA på alle spørsmålene. 

• Liker 1
Skrevet
Stillalive skrev (På 27.9.2022 den 8.49):

De aller fleste menn tenker også motsatt.

Anonymkode: d95de...a11

• Nyttig 1
Skrevet
Cuckold skrev (12 minutter siden):

For noen er det en nobrainer, for andre - som meg - er det JA på alle spørsmålene. 

Du har et så gjennomtenkt og reflektert forhold til dette at du er en enhjørning i parsammenheng. Å finne en kvinne som også takler dette på en riktig måte for begge, er som å finne enda en enhjørning tror jeg. Men alt er mulig. Hvor lenge har du vært sammen med din enhjørning? Hvor mange forhold har du bak deg? 

Anonymkode: 84375...8b4

Skrevet (endret)
19 minutter siden, AnonymBruker said:

Du har et så gjennomtenkt og reflektert forhold til dette at du er en enhjørning i parsammenheng. Å finne en kvinne som også takler dette på en riktig måte for begge, er som å finne enda en enhjørning tror jeg. Men alt er mulig. Hvor lenge har du vært sammen med din enhjørning? Hvor mange forhold har du bak deg? 

Anonymkode: 84375...8b4

Jeg har hatt noen forhold, ønsker ikke å gå i detalj, men et par har vart svært lenge (type tiår). Andre har vart noen få år. Aldri har cuckold-livsstilen vært grunnen til at det ble slutt. Men Gorgonzola har selvsagt noen gode poeng: Om jeg som mann ikke kan tåle og tenne på at en annen mann bringer henne til nye høyder, at elskeren/elskerne kan tenne på å triumfere over meg og at ydmykelsen ved dette blir del av min tenning, vil det nok være klokest å la cuckold-scenariet forbli en fantasi. For meg har det alltid vært vissheten om at dette kan og vil skje som har gjort det så spennende. 

Endret av Cuckold
Skrevet

Vel, vi har vært sammen i 20 år og har praktisert dette nå og da i 20 år.

Jeg er overhodet ikke bekymret for at hun skal møte en fyr å løpe avgårde da vi klarer helt fint å skille mellom sex og kjærlighet. 

Om hun skulle få sin livs sexopplevelse med en fyr så blir jeg bare glad på hennes vegne.

Selvsagt finnes det menn som er bedre enn meg, på lik linje som det finnes menn som er dårligere enn meg.

Det argumentet er jo meningsløst?

Jeg traff da damer som jeg følte var bedre i sengen enn samboeren før jeg traff henne også, men det er da hele henne som gjorde at jeg valgte henne (og hun meg selvsagt)

Er man gjennomsyret av sjalusi eller "selvrespekt "som enkelte ynder å kalle det så kan man selvsagt ikke ha en slik livsstil, det er jo selvdestruksjon på atombombe nivå.

Skjønner godt at enkelte sier "æsj, nei" osv, jeg synes anal er æsj, men mange driver da med det også uten at jeg skal bry meg med det.

Men det er vanligere enn hva de toppmotstanderene skulle tro.

Det passer oss, så det plager ikke meg hva andre mener.

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

For ordens skyld,  vi bedriver ikke Cuckold men Stag/Wixen.

• Liker 1
Skrevet

Ryddet for kontaktannonse. 

Christina82, mod

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg har et par jeg treffer.  jeg dominerer begge.   han får noen ganger lov å se, andre ganger ikke.  da må han sitte i stuen, eller gjøre rent huset eller noe. mens jeg tar meg av kona hans. Det er en fin dynamikk når dette er hva alle 3 ønsker å få ut av dette. han gjør selvsagt rent henne når jeg er ferdig. 

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • 2 uker senere...
Skrevet
tauglede skrev (På 14.10.2022 den 12.09):

Jeg har et par jeg treffer.  jeg dominerer begge.   han får noen ganger lov å se, andre ganger ikke.  da må han sitte i stuen, eller gjøre rent huset eller noe. mens jeg tar meg av kona hans. Det er en fin dynamikk når dette er hva alle 3 ønsker å få ut av dette. han gjør selvsagt rent henne når jeg er ferdig. 

Så utrolig spennende😎 Er det du som styrer leken, og bestemmer og han får lov til å se på eller jages ut for å gjøre husarbeid eller hente håndklær/drikke til deg/dere? Eller har dere kommet dit at faktisk kona ydmyker han på den måten, som for meg er enda mer pirrende? 

Nyter du synet når han må rengjøre henne eller drar du? Hva med deg, må han rengjøre deg også? Jeg har opplevd at kona kommanderer sin mann til også å rengjøre bullen i tillegg til seg selv, det er vilt pirrende. 

Anonymkode: a5b48...219

• Liker 1
Skrevet

Har aldri prøvd det. Men tenner VELDIG på tanken på henne og andre menn.

Kjenner jo til alt om sexlivet hennes før vi møttes og det er kilden til mye deilig sex og runking.

Det å høre hun forteller om andre som har kommet i henne mens vi har sex.. Det er nesten juks fordi da kommer jeg veeeeldig kjapt...

• Liker 1
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...