AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #1 Skrevet 27. september 2022 Etter jeg ble gravid har jeg siden drømt at samboer min er utro eller ikke ønsker meg mer… Er det fler enn meg som også har/hatt det sånn? Anonymkode: 4228e...936
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #2 Skrevet 27. september 2022 Kan drømme rare ting uavhenging om jeg er gravid eller ikke. Så våkner jeg fly forbannet og han skjønner ingenting😆 Slapp av, det er bare en drøm, dette har ingenting med magefølelsen eller virkeligheten å gjøre. Drømmer du andre ting også? Jeg drømte ofte at jeg ikke klarte å ta vare på baby, at jeg glemte den hjemme, i bilen osv. Anonymkode: a277d...748
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #3 Skrevet 27. september 2022 Da jeg var gravid, hadde jeg så sinnsykt mange livaktige og "levende" drømmer om helt syke ting. Blant annet drømte jeg at jeg gikk en tur i skogen og møtte en stor, sint bjørn, som ville spise meg. Å bli spist levende mens jeg var gravid gjorde meg skrekkslagen, jeg ble jaget opp i et tre og våknet helt panikkslagen. Masse mareritt under graviditeten, særlig i de første månedene. Jeg tror ikke du skal feste så mye tiltro til hva du drømmer når du er gravid, altså...! Ikke ellers heller, for den saks skyld. Anonymkode: 1460f...5a8
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #4 Skrevet 27. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kan drømme rare ting uavhenging om jeg er gravid eller ikke. Så våkner jeg fly forbannet og han skjønner ingenting😆 Slapp av, det er bare en drøm, dette har ingenting med magefølelsen eller virkeligheten å gjøre. Drømmer du andre ting også? Jeg drømte ofte at jeg ikke klarte å ta vare på baby, at jeg glemte den hjemme, i bilen osv. Anonymkode: a277d...748 AnonymBruker skrev (1 time siden): Da jeg var gravid, hadde jeg så sinnsykt mange livaktige og "levende" drømmer om helt syke ting. Blant annet drømte jeg at jeg gikk en tur i skogen og møtte en stor, sint bjørn, som ville spise meg. Å bli spist levende mens jeg var gravid gjorde meg skrekkslagen, jeg ble jaget opp i et tre og våknet helt panikkslagen. Masse mareritt under graviditeten, særlig i de første månedene. Jeg tror ikke du skal feste så mye tiltro til hva du drømmer når du er gravid, altså...! Ikke ellers heller, for den saks skyld. Anonymkode: 1460f...5a8 uff, er ikke morro.. Spesielt når man har mye hormoner i sving. Vondt å våkne opp og da har allerede samboer reist på jobb. Så litt vondt å ikke få litt trøst av han etter slike drømmer😂 Anonymkode: 4228e...936
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #5 Skrevet 27. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Da jeg var gravid, hadde jeg så sinnsykt mange livaktige og "levende" drømmer om helt syke ting. Blant annet drømte jeg at jeg gikk en tur i skogen og møtte en stor, sint bjørn, som ville spise meg. Å bli spist levende mens jeg var gravid gjorde meg skrekkslagen, jeg ble jaget opp i et tre og våknet helt panikkslagen. Masse mareritt under graviditeten, særlig i de første månedene. Jeg tror ikke du skal feste så mye tiltro til hva du drømmer når du er gravid, altså...! Ikke ellers heller, for den saks skyld. Anonymkode: 1460f...5a8 Denne drømmen må være en utfordring for den beste drømmetyder. Tenk å våkne i toppen av et tre. Anonymkode: 2cb92...281 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #6 Skrevet 27. september 2022 Ja drømmer at mannen gjør eksen sin gravid Anonymkode: 6ee2a...088
ValarMorghulis Skrevet 27. september 2022 #7 Skrevet 27. september 2022 Oi, dette hadde jeg helt glemt av selvom jeg hadde dette problemet for bare et år siden. Livaktige drømmer var min desidert største utfordring i første trimester, brukte å våkne helt utslitt. Det varte heldigvis bare fra ca. uke 6-12. Hadde i denne perioden mange utro-drømmer, drømte at babyen klorte seg ut av magen min, drømte at jeg var forskjellige personer i TV-serier og levde deres liv, og drømte at jeg mistet barnet på mange forferdelige måter. En natt våknet jeg hulkegråtende TRE ganger fordi samboeren min forlot meg/døde/forsvant. Før graviditeten hadde jeg kun våknet gråtende et par ganger i hele mitt liv. Så ja - du er ikke den eneste!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå