Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter jeg ble gravid har jeg siden drømt at samboer min er utro eller ikke ønsker meg mer… Er det fler enn meg som også har/hatt det sånn? 

Anonymkode: 4228e...936

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan drømme rare ting uavhenging om jeg er gravid eller ikke. Så våkner jeg fly forbannet og han skjønner ingenting😆

Slapp av, det er bare en drøm, dette har ingenting med magefølelsen eller virkeligheten å gjøre. 

Drømmer du andre ting også? Jeg drømte ofte at jeg ikke klarte å ta vare på baby, at jeg glemte den hjemme, i bilen osv. 

Anonymkode: a277d...748

Skrevet

Da jeg var gravid, hadde jeg så sinnsykt mange livaktige og "levende" drømmer om helt syke ting. Blant annet drømte jeg at jeg gikk en tur i skogen og møtte en stor, sint bjørn, som ville spise meg. Å bli spist levende mens jeg var gravid gjorde meg skrekkslagen, jeg ble jaget opp i et tre og våknet helt panikkslagen. 

Masse mareritt under graviditeten, særlig i de første månedene.

Jeg tror ikke du skal feste så mye tiltro til hva du drømmer  når du er gravid, altså...! Ikke ellers heller, for den saks skyld.

Anonymkode: 1460f...5a8

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kan drømme rare ting uavhenging om jeg er gravid eller ikke. Så våkner jeg fly forbannet og han skjønner ingenting😆

Slapp av, det er bare en drøm, dette har ingenting med magefølelsen eller virkeligheten å gjøre. 

Drømmer du andre ting også? Jeg drømte ofte at jeg ikke klarte å ta vare på baby, at jeg glemte den hjemme, i bilen osv. 

Anonymkode: a277d...748

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Da jeg var gravid, hadde jeg så sinnsykt mange livaktige og "levende" drømmer om helt syke ting. Blant annet drømte jeg at jeg gikk en tur i skogen og møtte en stor, sint bjørn, som ville spise meg. Å bli spist levende mens jeg var gravid gjorde meg skrekkslagen, jeg ble jaget opp i et tre og våknet helt panikkslagen. 

Jeg tror ikke du skal feste så mye tiltro til hva du drømmer  når du er gravid, altså...! Ikke ellers heller, for den saks skyld.

uff, er ikke morro.. Spesielt når man har mye hormoner i sving. Vondt å våkne opp og da har allerede samboer reist på jobb. Så litt vondt å ikke få litt trøst av han etter slike drømmer😂 

Anonymkode: 4228e...936

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Denne drømmen må være en utfordring for den beste drømmetyder. Tenk å våkne i toppen av et tre.

Anonymkode: 2cb92...281

• Liker 1
Skrevet

Ja drømmer at mannen gjør eksen sin gravid

Anonymkode: 6ee2a...088

Skrevet

Oi, dette hadde jeg helt glemt av selvom jeg hadde dette problemet for bare et år siden.

Livaktige drømmer var min desidert største utfordring i første trimester, brukte å våkne helt utslitt. Det varte heldigvis bare fra ca. uke 6-12. Hadde i denne perioden mange utro-drømmer, drømte at babyen klorte seg ut av magen min, drømte at jeg var forskjellige personer i TV-serier og levde deres liv, og drømte at jeg mistet barnet på mange forferdelige måter. En natt våknet jeg hulkegråtende TRE ganger fordi samboeren min forlot meg/døde/forsvant. Før graviditeten hadde jeg kun våknet gråtende et par ganger i hele mitt liv. Så ja - du er ikke den eneste! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...