AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #1 Skrevet 27. september 2022 Jeg oppdaget forrige helg at kjæresten hadde sendt meldinger med sin eks. I disse meldingene stod det at han savnet henne masse, at han ikke klarte å la være å tenke på henne hele tiden, at han elsket henne og ville finne på noe kjekt med henne. Vi har snakket mye om det å holde kontakt med eksen sin og blitt enig om å slette henne og ikke ha kontakt lenger. Han beklaget veldig og sa han skulle slette hun på ny igjen samt ett par andre også. Igjen denne helgen har han lagt til eksen og en annen jente på nytt og både skrevet meldinger med og vært på bytur med hun ene jenta. Han unngikk å svare når jeg sendte han meldinger og ringte, men så at snapscoren økte veldig. Jeg fikk ingen snapper av han denne kvelden/natten. Han sa han skulle komme hjem kl1, men dukket ikke opp før etter 3-4 timer senere. Får i ettertid vite at han har vært med hun her ene jenta og i tillegg tatt taxi sammen. Etter han hadde kommer hjem, fikk jeg dårlig magefølelse og gikk inn på telefonen hans. Det var da jeg fant ut at han hadde lagt de til igjen og tatt kontakt på ny.. Han har sendt masse bildesnapper med eksen og masse bildesnapper pluss skitne meldinger med hun jenta. Han nekter selvfølgelig for å ha gjort det som står i meldingene… han sier bare det er intern spøk og humor. Noe som i mine øyne er helt uakseptabel snakk når man er i ett forhold. nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. han lyger og gir totalt f. greit jeg er veldig bekymret og redd for å miste han i utgangspunktet, men dette hjalp vertfall ikke på og jeg blir bare enda mer usikker og spørrende om alt mulig for å bli beroliget. han bli sinna og legger alt over på meg og truer med å avslutte forholdet. har dere noen tanker? Hva kan jeg si/gjøre for å få han til å forstå og respektere mine følelser? Anonymkode: 5c0f6...70e 1 4
Maskinfører Skrevet 27. september 2022 #2 Skrevet 27. september 2022 Tja vanskelig å si du får stille ultimatum deretter gjøre det slutt som sagt jeg føler med deg 2
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #3 Skrevet 27. september 2022 Han kommer ALDRI til å verken forstå eller respektere dine følelser. Du er bare en dørmatte, hvor han drar og gnir fra seg dritten sin på. Han kunne ikke brydd seg mindre. Dette er soleklart et dødfødt forhold, som ikke lar seg reparere. Du har tidligere sagt ifra at sånn oppførsel ikke er greit, men han velger likevel å ta kontakt med disse jentene. Han burde i utgangspunktet vite og forstå at det er utroskap, men velger å holde på. Dette er samtidig som han blir sint på DEG, som om du har gjort noe galt! Håper du velger å gå fra ham. Slik provoserende oppførsel hadde jeg aldri funnet meg i. Ikke vis følelser. Vær kald. Så kan du grine etter du har kommet deg til helvete langt vekk fra ham. Anonymkode: 706c5...0d1 12 2
Sannhetsøkende Skrevet 27. september 2022 #4 Skrevet 27. september 2022 Tenk på deg selv her og gå i fra han. Han er ikke en mann for deg. Finnes nok av menn der ute som vil behandle deg med respekt. Han kommer ikke til å forandre seg. 1 1
tøydokka Skrevet 27. september 2022 #5 Skrevet 27. september 2022 Jeg tenker at det er ingenting du kan si for å få han til å respektere dine følelser. Det har han tydelig vist deg ved måten han oppfører seg. Du kan ikke forandre han. Kom deg vekk, ikke kast bort mer tid på denne fjotten. 3 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #6 Skrevet 27. september 2022 Vil du ha en kjæreste som elsker eksen sin? Han har null respekt for deg, du oppfører deg som en dørmatte. Du bør få deg selvrespekt å bli mer glad i deg enn som så❤️ Anonymkode: 2ab42...396 8 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #7 Skrevet 27. september 2022 Han respekterer deg jo ikke. Virker jo ikke som han vil ha deg, men eksen sin. Anonymkode: 9c94c...de2 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #8 Skrevet 27. september 2022 Han gir jo totalt faen i deg. Jeg er en type som tåler en glipp eller litt flørt med andre, men dette er så milevis over alle grenser. Han skriver til eksen at han ELSKER henne, og ikke bare legger han henne til igjen allerede neste helg, men i tillegg ei annen jente?! Og så gaslighter han DEG når du reagerer? Det er absolutt ingenting du kan si eller gjøre for å få han til å endre seg. Han driter så utrolig hardt i deg at enten så prøver han bare å komme seg bort fra deg her nå, eller så er han en psykopat. Ikke en kjeft i verden hadde tolerert dette, ikke gjør det du heller. Dette kommer til å bryte deg ned psykisk å bli behandlet som en lort under skoen hans. Anonymkode: f6fa8...f62 4 2
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #9 Skrevet 27. september 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hva kan jeg si/gjøre for å få han til å forstå og respektere mine følelser? Vil du ha respekt fra andre må du begynne å respektere deg selv. Du behandler deg selv som en dørmatte. Les HI om igjen, ser du ikke hvordan denne mannen helst vil være sammen med alle andre kvinner enn deg. Anonymkode: fa247...f43 5
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #10 Skrevet 27. september 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg oppdaget forrige helg at kjæresten hadde sendt meldinger med sin eks. I disse meldingene stod det at han savnet henne masse, at han ikke klarte å la være å tenke på henne hele tiden, at han elsket henne og ville finne på noe kjekt med henne. Vi har snakket mye om det å holde kontakt med eksen sin og blitt enig om å slette henne og ikke ha kontakt lenger. Han beklaget veldig og sa han skulle slette hun på ny igjen samt ett par andre også. Igjen denne helgen har han lagt til eksen og en annen jente på nytt og både skrevet meldinger med og vært på bytur med hun ene jenta. Han unngikk å svare når jeg sendte han meldinger og ringte, men så at snapscoren økte veldig. Jeg fikk ingen snapper av han denne kvelden/natten. Han sa han skulle komme hjem kl1, men dukket ikke opp før etter 3-4 timer senere. Får i ettertid vite at han har vært med hun her ene jenta og i tillegg tatt taxi sammen. Etter han hadde kommer hjem, fikk jeg dårlig magefølelse og gikk inn på telefonen hans. Det var da jeg fant ut at han hadde lagt de til igjen og tatt kontakt på ny.. Han har sendt masse bildesnapper med eksen og masse bildesnapper pluss skitne meldinger med hun jenta. Han nekter selvfølgelig for å ha gjort det som står i meldingene… han sier bare det er intern spøk og humor. Noe som i mine øyne er helt uakseptabel snakk når man er i ett forhold. nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. han lyger og gir totalt f. greit jeg er veldig bekymret og redd for å miste han i utgangspunktet, men dette hjalp vertfall ikke på og jeg blir bare enda mer usikker og spørrende om alt mulig for å bli beroliget. han bli sinna og legger alt over på meg og truer med å avslutte forholdet. har dere noen tanker? Hva kan jeg si/gjøre for å få han til å forstå og respektere mine følelser? Anonymkode: 5c0f6...70e Du vet ikke hva du skal gjøre! Stå litt opp for deg selv, kvinne! Anonymkode: a1f92...74f 4 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #11 Skrevet 27. september 2022 TS igjen: takk for alle svar dere ❤️ Jeg må bare legge til at han har vært på fylla begge disse tilfellene, men det betyr likevel ikke at det er greit. Han nekter for å ville ha noe med eksen eller noen andre å gjøre, men han var lei seg og søkte oppmerksomhet i øyeblikkene. han tilbringer ellers all tid med meg, utenom arbeidstid og sier han elsker meg over alt og at det kun er meg han vil ha. Han lager god mat, kysser, koser, klemmer og tar meg med på ting. Han gjør så mye godt også så vanskelig å bare gi slipp… Jeg har gitt han ultimatum om å slette begge disse to igjen og blokkere de denne gang, men har vanskelig for å stole på det. Mener dere han ikke fortjener en ny sjangse? Bør jeg virkelig bare gå? Anonymkode: 5c0f6...70e
911 Skrevet 27. september 2022 #12 Skrevet 27. september 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): TS igjen: takk for alle svar dere ❤️ Mener dere han ikke fortjener en ny sjangse? Bør jeg virkelig bare gå? Anonymkode: 5c0f6...70e Selvsagt bør du gå. Han behandler deg dårlig og "fylla har ikke skylda". Det er av barn og fulle folk man får sannheten. Han har fått så mange sjanser til å forbedre seg at det ikke er noe håp. Gråte og savne han kan du gjøre når du er alene, men han er ikke verdt det. 5 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #13 Skrevet 27. september 2022 Han elsker x’en sin i fylla. Men elsker deg over alt edru? Er han kjønnsmoden i det heletatt? Anonymkode: 54fb7...0fe 9
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #14 Skrevet 27. september 2022 Kom deg bort fra ham. Finn deg noe bedre. Tenk hvordan det vil føles 10 år fra nå, kanskje med 2 små barn, og han fremdeles bedrar deg. Gå mens du er ung og har livet foran deg. Anonymkode: 9d797...587 3
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #15 Skrevet 27. september 2022 54 minutter siden, AnonymBruker said: TS igjen: takk for alle svar dere ❤️ Jeg må bare legge til at han har vært på fylla begge disse tilfellene, men det betyr likevel ikke at det er greit. Han nekter for å ville ha noe med eksen eller noen andre å gjøre, men han var lei seg og søkte oppmerksomhet i øyeblikkene. han tilbringer ellers all tid med meg, utenom arbeidstid og sier han elsker meg over alt og at det kun er meg han vil ha. Han lager god mat, kysser, koser, klemmer og tar meg med på ting. Han gjør så mye godt også så vanskelig å bare gi slipp… Jeg har gitt han ultimatum om å slette begge disse to igjen og blokkere de denne gang, men har vanskelig for å stole på det. Mener dere han ikke fortjener en ny sjangse? Bør jeg virkelig bare gå? Anonymkode: 5c0f6...70e Siden du ikke vil gi slipp. Hva med å åpne forholdet da? Hva med å akseptere at han vil sexte eller lignende med andre? Anonymkode: 9c94c...de2 1
tøydokka Skrevet 27. september 2022 #16 Skrevet 27. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): TS igjen: takk for alle svar dere ❤️ Jeg må bare legge til at han har vært på fylla begge disse tilfellene, men det betyr likevel ikke at det er greit. Han nekter for å ville ha noe med eksen eller noen andre å gjøre, men han var lei seg og søkte oppmerksomhet i øyeblikkene. han tilbringer ellers all tid med meg, utenom arbeidstid og sier han elsker meg over alt og at det kun er meg han vil ha. Han lager god mat, kysser, koser, klemmer og tar meg med på ting. Han gjør så mye godt også så vanskelig å bare gi slipp… Jeg har gitt han ultimatum om å slette begge disse to igjen og blokkere de denne gang, men har vanskelig for å stole på det. Mener dere han ikke fortjener en ny sjangse? Bør jeg virkelig bare gå? Anonymkode: 5c0f6...70e Skjønner at det er vanskelig for deg. Men gjør deg selv en tjeneste og la han gå. Han var full? Javel, det er ikke noen unnskyldning og dessuten var han sikkert ikke full i en hel uke mens han drev med tekstingen med disse andre damene. Han fortjener ikke deg. Kom deg vekk. 2
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #17 Skrevet 27. september 2022 Hjelper jo ikke hva han sier, når handlingene viser noe helt annet enn at han elsker deg! Anonymkode: 2ab42...396 4
exictence Skrevet 27. september 2022 #18 Skrevet 27. september 2022 Oi. Kjærligheten er vanskelig. Det gir mye trygghet i at en mann kan vise deg sin trofasthet og sette ord på sine følelser så du føler deg trygg her tiden. Lykke til ❤️
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #19 Skrevet 27. september 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. han lyger og gir totalt f. AnonymBruker skrev (8 timer siden): . I disse meldingene stod det at han savnet henne masse, at han ikke klarte å la være å tenke på henne hele tiden, at han elsket henne og ville finne på noe kjekt med henne. Han elsker deg når det passer ham og når han har muligheten, så elsker han eksen sin også. Kom deg vekk! Anonymkode: e080a...2c3 1
ClausSaus Skrevet 27. september 2022 #20 Skrevet 27. september 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): TS igjen: takk for alle svar dere ❤️ Jeg må bare legge til at han har vært på fylla begge disse tilfellene, men det betyr likevel ikke at det er greit. Han nekter for å ville ha noe med eksen eller noen andre å gjøre, men han var lei seg og søkte oppmerksomhet i øyeblikkene. han tilbringer ellers all tid med meg, utenom arbeidstid og sier han elsker meg over alt og at det kun er meg han vil ha. Han lager god mat, kysser, koser, klemmer og tar meg med på ting. Han gjør så mye godt også så vanskelig å bare gi slipp… Jeg har gitt han ultimatum om å slette begge disse to igjen og blokkere de denne gang, men har vanskelig for å stole på det. Mener dere han ikke fortjener en ny sjangse? Bør jeg virkelig bare gå? Anonymkode: 5c0f6...70e En dame som gjorde slikt ville jeg dumpet på stedet. Hva skal et "ultimatum" utrette? Fyren respekterer deg ikke. Skal et "ultimatum" få ham til å respektere deg? AB-f43 traff blink ovenfor: Andre mennesker respekterer deg ikke mer enn det du gjør selv. Og det du nå bedriver er å finne deg i oppførselen hans, sammen med masse sinte ord om det motsatte – men ingen handling. Altså null selvrespekt. Han trenger ikke legge to pinner i kors for å holde på deg, og han vet det fordi du i praksis har fortalt det ved oppførselen din. Enten må du bare gå, eller så får du gi ham beskjed om at du også kommer til å begynne å søke andres oppmerksomhet siden dette åpenbart er et slikt forhold. Så er det opp til ham å fikse ting. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå