Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har truffet en date på tinder som har type titusen times like x 2 det vil si en tier ift utseende og jobb

Hun viste seg å ha litt issues med sønnen og x men tenkte denne dama har potensiale jeg kan hjelpe henne(støtte)

hun skriver søte ting på messenger daglig men vi har bare møttes fire ganger siden juli(Da ble det sex mm )

Hun har barna 2 uker om gangen det ble 3 ifbm med rep øvelse på x en, vi skulle ringes men ringte ikke.

Er jeg bare en sex toy å burde finne meg en annen, hun svarer sjelden telefon men messenger svarer hun daglig.

Er 51 år å gidder ikke kaste bort måneder, er litt usikker er det drømmedame eller bortkastet tid hun skriver hyggelige ting daglig

men savner noe mer å er faktisk lit usikker hva som kan være greia.

Anonymkode: 991fd...e7d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Møtt hu 4 ganger for sex. Ja, der har du svaret. Du er et leketøy, gratulerer.

Anonymkode: 9b2fe...03f

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Møtt hu 4 ganger for sex. Ja, der har du svaret. Du er et leketøy, gratulerer.

Anonymkode: 9b2fe...03f

Ja ok føler meg som en hingst, liker jo sex  også men vil jo noe  mer.

vil vel si at jeg endrer for holdet til dating istedet for kjæreste, har lagt alt og alle på hold men sp blir det liksom

ikke helt love ;)

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Ja ok føler meg som en hingst, liker jo sex  også men vil jo noe  mer.

vil vel si at jeg endrer for holdet til dating istedet for kjæreste, har lagt alt og alle på hold men sp blir det liksom

ikke helt love ;)

Sier du at du kaller forholdet ditt til henne kjæreste, men vil endre det til dating? Eller hva mener du?

Skrevet

Vi er vel ikke rukket å bli helt kjærester men nesten oppfattet jeg i hvert fall jeg det som. Mente at jeg  ikke skal

satse på på forholdet, det utelukker ikke sex eller å møtes innimellom.

Vil egentlig ikke være kjip da jeg tror det er utfordringer i livet for hennes del som gjør at hun ikke har overskudd/tid selv om hun sier hun vil men vet jo ikke, Hva sier dere kvinner er det vanlig å late som interessert å ikke være det ? Trodde det var bare gutter som gjorde det men får høre med dere ekspertene (Det er jo litt rart om er sånn også da få menn sier nei til en sånn avtale om det er det som er premissene når de er single)

Jeg får vel bare si at fast kjæreste forhold går ikke da det passer så sjelden men kan ses av og til om hun ønsker.  (Jeg tror heller jeg vil dyrke vennskapene mine evt finne en som har tid ,selv om hun sier hun vil skjer det jo lite i praksis å 

Skrevet

Har dere ikke snakket sammen, de gangene dere har møttes? Ble det bare koseprat og pulings? Å diskutere slikt på melding, når den andre er litt unnvikende, er veldig vanskelig.  

Anonymkode: b1e96...dac

Skrevet

Da er det slutt, burde ikke kastet bort så mye tid, får lære til neste.

Forbannelse dere damer, klarer ikke å leve med dere men heller ikke uten(Skulle ønske jeg var homo)

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...