Gjest Gjest Skrevet 29. november 2005 #1 Skrevet 29. november 2005 Heisann. jeg har et lite problem, det er det at jeg blir så fort rød i ansiktet om jeg stresser, er ute i kaldt vær....har hørt at det finnes et løspudder som skal dempe rødhet/blankhet. tror pudderet er hvitt, noen som vet hva jeg mener? isåfall pris? og er du fornøyd med det?
hilli Skrevet 29. november 2005 #2 Skrevet 29. november 2005 Grønt pudder demper rødhet. Desverre vet jeg ikke hvem som selger slikt for tiden, men for maaange år siden kjøpte jeg et på Body Shop.
Gjest Gjest_Katrine_* Skrevet 29. november 2005 #3 Skrevet 29. november 2005 Kan anbefale deg heller en concealer som dekker ujevnheter i huden samt rødhet. Chanel selger blandingsprodukter innen concealere . Veldig gode ! Anbefales !
En som vet Skrevet 29. november 2005 #4 Skrevet 29. november 2005 Grønt pudder demper rødhet. Desverre vet jeg ikke hvem som selger slikt for tiden, men for maaange år siden kjøpte jeg et på Body Shop. ← Har sett at Anna Sui selger grønt pudder på StrawberryNet! Koster 188 kr der...
Gjest 1111 Skrevet 29. november 2005 #5 Skrevet 29. november 2005 Vet noen om steder som selger grønt pudder, bortsett fra nettet?
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2005 #6 Skrevet 29. november 2005 Men med slike grønne produkter må man vel bruke foundation/concealer i tillegg for å unngå å bli grønn i trynet i stedet vel??
Gjest gjest1 Skrevet 30. november 2005 #7 Skrevet 30. november 2005 Man trenger ikke noe annet i tillegg til det grønne pudderet/concealeren. Ton godt ut. Har også gode erfaringer med gultonede concealere/foundations for å dempe rødskjær i huden.
En som vet Skrevet 30. november 2005 #8 Skrevet 30. november 2005 Man trenger ikke noe annet i tillegg til det grønne pudderet/concealeren. Ton godt ut. Har også gode erfaringer med gultonede concealere/foundations for å dempe rødskjær i huden. ← Bare måtte rette litt på noe her Akkurat når man bruker grønn concealer trenger man foundation over! Ellers ser man... vel... rett og slett grønn ut! Trust me!
Gjest gjest1 Skrevet 30. november 2005 #9 Skrevet 30. november 2005 Jeg har grønn kremconcealer i palett fra Lancome (grønn, gul, rosa, bruntone), og jeg behøver ingen foundation over. Det varierer vel fra merke til merke. Jeg blir iallefall ikke grønn
En som vet Skrevet 1. desember 2005 #10 Skrevet 1. desember 2005 Hehe... Ok... Kanskje jeg skulle prøvd den istedet! Bruker en fra Clarins nå, men vet ikke hvor godt jeg synes den fungerer...
Impala Skrevet 1. desember 2005 #11 Skrevet 1. desember 2005 Jeg har grønn kremconcealer i palett fra Lancome (grønn, gul, rosa, bruntone), og jeg behøver ingen foundation over. Det varierer vel fra merke til merke. Jeg blir iallefall ikke grønn ← Er det den fra Chanel du mener? Den har jeg faktisk tenkt på å prøve. Er du fornøyd med denne? Har brukt den fra Clarins men er ikke helt fornøyd med den. Må ha foundation over og syns enda det skinner litt grønt igjennom enkelte ganger. Har også den Touche Eclat fra YSL, men syns ikke den dekker rødheten godt nok.
En som vet Skrevet 1. desember 2005 #12 Skrevet 1. desember 2005 Er det den fra Chanel du mener? Den har jeg faktisk tenkt på å prøve. Er du fornøyd med denne? Har brukt den fra Clarins men er ikke helt fornøyd med den. Må ha foundation over og syns enda det skinner litt grønt igjennom enkelte ganger. Har også den Touche Eclat fra YSL, men syns ikke den dekker rødheten godt nok. ← Sliter med det jeg å! Og har uansett en følelse av at jeg gnir utover concealeren med en gang jeg legger foundation over.... Men er ikke den fra Chanel utrolig dyr? Synes jeg husker det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå