AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #1 Del Skrevet 26. september 2022 Han er i det minste glattbarbert. Hygenisk synes jeg. Anonymkode: 2c8ba...188 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #2 Del Skrevet 27. september 2022 Supermann er den kjedeligste superhelten. Anonymkode: 57afc...9b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #3 Del Skrevet 27. september 2022 Supermann kunne vel heller ha begynt som doktor, og for eksempel oppdaget kreft-svulster med det røntgen-synet hans. Men nei da, samfunnet trenger virkelig en annen doktor liksom... Anonymkode: 19668...db6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #4 Del Skrevet 27. september 2022 Supermann eller Clark Kent har alltid vært min favoritt superhelt. Jeg kjenner meg igjen i ensomheten hans, den følelsen av å ha ramlet ned fra en annen planet. Min favoritt er Tom Welling fra serien Smallville. Anonymkode: be257...b0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå