AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #1 Skrevet 26. september 2022 Vi har vært veldig fornøyd med Reima Stavanger hele barnehagetiden, men bør de ha todelt sett på skolen? Ungen selv bryr seg 0 og går med det jeg sier hun skal ha på, men hva er praktisk? Anonymkode: db14d...a92
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #2 Skrevet 26. september 2022 Hel dress går raskere å ta på. Guttene mine har hatt hel dress til og med andre klasse. Datteren min derimot ville ha todelt fra 1. klasse. Anonymkode: ae5d5...71d
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #3 Skrevet 26. september 2022 Bare erfaring fra jobb i småskolen... her må de kle seg selv og får ikke samme hjelp som i barnehagen med påkledning. Fort at kun jakke kommer på hvis det er todelt! Da er det sikkert smart med hel dress i starten hvis du vil at barnet skal være fult påkledd 🙃 Anonymkode: 4a4c4...9ca
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #4 Skrevet 26. september 2022 Heldress er fint i småtrinnet og enkelt å ta av og på i friminutt. Min jente hadde cherroxxen hengende fast, og hoppet rett inn og ut av dressen på null komme niks. Tror det var tredje eller fjerde hun ville ha bukse og jakke, og da brukte hun HH wayfarer (tror jeg den het), boblebukse med seler og høyt liv+boblejakke. Anonymkode: 396fc...0a8
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #5 Skrevet 26. september 2022 K-rider heter den, ikke wayfarer 🤭🙈 Anonymkode: 396fc...0a8
LedigNavn Skrevet 27. september 2022 #6 Skrevet 27. september 2022 Barnet mitt hadde dress til og med 2. klasse fordi jeg ville unngå at hun gikk ut med bare jakke. Mange bruker dress i småskolen. Vi gikk over fra Reima Stavanger til Isbjörn of Sweden Penguin på skolen da jeg personlig synes Stavanger har en litt barnslig passform som jeg forbinder med barnehagebarn, men det er jo en smakssak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå