AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #1 Skrevet 26. september 2022 Hei! Har en gutt på 1 år som startet i barnehage for 4 uker siden. I tilvenningsuka sov han 2,5-3 timer i barnehagen som han normalt gjør hjemme. Så ble han syk noen dager og da han kom tilbake var det som om noen trykte på en knapp for å endre søvnen hans. Han sover nå kun 30-45 minutter før han våkner. De ansatte sier han våkner gråtende som om han drømmer noe. Tenkte at det kanskje bare var ett par dager dette var snakk om, men i dag sov han dårlig igjen. Det er utrolig slitsomt for jeg klarer ikke holde han våken på ettermiddagene, og da står han opp om natta så det er en ond sirkel. Hun ene ansatte sa at i dag hadde han våkna gråtende etter 20 minutter, men hun hadde da vugget han å da hadde han sovna i 10 min til. Hun sa han virka trøtt og han lukte øynene med en gang vogna ble vugga på, men det er jo ikke optimalt å stå der å vugge for at han skal sove. Det virker som om han har uro i kroppen sin og at han ikke faller i dyp søvn etter 30 min er for meg veldig rart. Er det noen som har noen erfaringer rundt dette og blir det bedre etterhvert? Anonymkode: eb328...905
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #2 Skrevet 27. september 2022 Min sov også veldig lite i bhg de første mnd. Men etterhvert så bedret det seg, og nå må de vekke han fordi han kan sove i 2 timer. ( som kan gjøre legging hjemme vanskelig) Han var vant med å sovne til lyd, da vi var hjemme i permisjon sov han i babynestet på sofaen, vi hadde jo på tv eller musikk, så han sover best om han hører lyder. Han var ikke vant med å sove ute i vogn heller. Så dette tok bhg hensyn til og satte vognen inne der det var lyd. Men som sagt det ble bedre, husk at alt er nytt for han enda o det ikke har gått så lang tid. Anonymkode: 4e327...c56
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #3 Skrevet 27. september 2022 AnonymBruker skrev (På 26.9.2022 den 21.53): Hei! Har en gutt på 1 år som startet i barnehage for 4 uker siden. I tilvenningsuka sov han 2,5-3 timer i barnehagen som han normalt gjør hjemme. Så ble han syk noen dager og da han kom tilbake var det som om noen trykte på en knapp for å endre søvnen hans. Han sover nå kun 30-45 minutter før han våkner. De ansatte sier han våkner gråtende som om han drømmer noe. Tenkte at det kanskje bare var ett par dager dette var snakk om, men i dag sov han dårlig igjen. Det er utrolig slitsomt for jeg klarer ikke holde han våken på ettermiddagene, og da står han opp om natta så det er en ond sirkel. Hun ene ansatte sa at i dag hadde han våkna gråtende etter 20 minutter, men hun hadde da vugget han å da hadde han sovna i 10 min til. Hun sa han virka trøtt og han lukte øynene med en gang vogna ble vugga på, men det er jo ikke optimalt å stå der å vugge for at han skal sove. Det virker som om han har uro i kroppen sin og at han ikke faller i dyp søvn etter 30 min er for meg veldig rart. Er det noen som har noen erfaringer rundt dette og blir det bedre etterhvert? Anonymkode: eb328...905 Det går over. Anonymkode: a6cd1...a0f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå