AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #1 Del Skrevet 26. september 2022 Jeg ønsker å legge om til lavkarbo, men sliter litt med å finne på frokost/lunsj/kvelds alternativer. Ønsker tips Anonymkode: 86092...cfe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #2 Del Skrevet 26. september 2022 Mott tips er å spare pengene. Og om du absolutt skal fucke til eget forhold til mat: gå for en diett som faktisk beviselig er bra for deg. Jeg anbefaler middelhavsdietten. Masse ferske frukt og grønnsaker. Beviselig bra for deg. Anonymkode: 2f2a3...f85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #3 Del Skrevet 26. september 2022 Trenger ikke nødvendigvis å være så dyrt. Å kutte ut så å si alt av sukker er bra for deg. Jeg har funnet noen alternativer Tar gjerne imot flere forslag! Omelett Egg og bacon Frøknekkebrød med pålegg Cottage cheese med bær, nøtter og kanel Lapper/pannekaker Ostemuffins Gresk yoghurt med hjemmelaget musli og bær Chiagrøt/pudding Anonymkode: 86092...cfe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #4 Del Skrevet 26. september 2022 Du kan lage cloud bread, fins masse oppskrifter. Mange liker avokado, enten alene eller som del av et pålegg. Spekemat av alle slag. Ost og skinke rullet sammen. Anonymkode: be455...743 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #5 Del Skrevet 26. september 2022 Rema 1000 har et proteinbrød fra mesterbakeren som kan brukes litt i blant. SJekk også ut cloudbreads. Ellers har meny lavkarbo wraps fra bfree, så da kan man jo lage noe digg fyll, bruke de til taco osv:) Coop har to typer frøknekkebrød i blå og blågrønn innpakning som lettvint alternativ. Kjøp en pakke havrefiber og lag pannekaker/lapper/vafler(du må ha det for at det skal henge i hop og ikke sitte fast. Ikke at jeg har opplevd det.... Host!) Chiapudding kan du jo sjekke ut. Litt spess men godt iblant. Muffinsbrett; pisket egg, bacon, brokkoli, ost osv. Salater og wok er en selvfølge. Mandelgrøt på mandelmel(gå på tights.no om du ikke har utstyr til å male mel selv). Kokosmakroner og marsipan kan relativt enkelt lages i lavkarbo utgave som snacks. Håper det får deg igang:) Anonymkode: 1ba55...603 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temolitus Skrevet 26. september 2022 #6 Del Skrevet 26. september 2022 (endret) Jeg lager knekkebrød av denne, 2 egg, litt salt og litt krydder. Smører utover en bakeplate, setter midt i ovnen på 200-220 grader i 15-20 min (her må du nesten bare prøve deg litt frem) og ruter opp med pizzahjul med en gang de er ferdige. Får ca 12 knekkebrød til under 1 g karbo pr stk Du kan også selvfølgelig spe på med feks gresskarkjerner, linfrø, litt ost osv + 1 ekstra egg, men jeg synes den posen er veldig grei, tar meg ca 3 min å lage røra Endret 26. september 2022 av temolitus 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå