AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #1 Skrevet 26. september 2022 Hei! Ser flere ganger det nevnes at noen er «hekta» på en eks etc. her inne. Er selv litt hekta på en eks, som også er far til barnet vårt. Klarer bare ikke gi slipp. Jeg har aldri opplevd en slik sorg, men har heller aldri vert i ett forhold før dette…. Noe jeg grubler på er : er det kun meg det er noe galt med? Altså at min personlighet som gjør at jeg blir hekta? Eller handler det også om at det kanskje er en fyr jeg ikke burde gitt slipp på? Noen med erfaring? Har hektet gitt seg, hvordan ser dere på situasjonen da? Anonymkode: 5d45e...24e
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #2 Skrevet 26. september 2022 Det har med ens egen personlighet og tilknytningsmønster å gjøre. Jeg lærte veldig mye om meg selv av å gå i terapi, visste ikke engang at jeg hadde noe spesielt tilknytningsmønster eller "problemer" så det var veldig nyttig å lære for da kommer man seg også ut av hektet og usunne mønstre Anonymkode: 0f969...c76 2
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #3 Skrevet 26. september 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det har med ens egen personlighet og tilknytningsmønster å gjøre. Jeg lærte veldig mye om meg selv av å gå i terapi, visste ikke engang at jeg hadde noe spesielt tilknytningsmønster eller "problemer" så det var veldig nyttig å lære for da kommer man seg også ut av hektet og usunne mønstre Anonymkode: 0f969...c76 Takk for svar! Ja… er vell egentlig det jeg har tenkt … skal i terapi… håper det kan få meg ut av hektet… og at jeg kan se på bruddet mer realistisk da… Anonymkode: 5d45e...24e
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #4 Skrevet 26. september 2022 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Eller handler det også om at det kanskje er en fyr jeg ikke burde gitt slipp på? For det første så er han far til barnet ditt, så her er det ikke snakk om en som bare forsvinner. For det andre så vil det å jage et menneske bare føre den andre lengre vekk. Ja, dette er ditt tilknytningsmønster, ikke universet som snakker. Anonymkode: 97252...efe
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #5 Skrevet 26. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): For det første så er han far til barnet ditt, så her er det ikke snakk om en som bare forsvinner. For det andre så vil det å jage et menneske bare føre den andre lengre vekk. Ja, dette er ditt tilknytningsmønster, ikke universet som snakker. Anonymkode: 97252...efe Nei.. hadde nok på noen vis vert lettere å slippe å forholde seg til han.. barnet er veldig lite, så blir en del diagnose… Ja.. vil jo egentlig sende lange tekster og ringe han ned- klarer heldigvis å kontrollere meg… men glipper nok ut noen kommentarer av og til- og merker jo selv at det bare skyver personen unna.. virker jo desperat og som et emosjonelt vrak… så får håpe tiden vil hjelpe… hehe man lurer jo på om universet prøver å si ifra.. men det sier vell kanskje heller ifra om at jeg bør jobbe med tilknytningen 😅 Anonymkode: 5d45e...24e
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #6 Skrevet 26. september 2022 Min erfaring er at jeg må finne en ny å «hekte» på for å komme over den forrige. Jeg sliter med at følelser blir uhåndterlig, og klarer ikke gi slipp. Anonymkode: fd700...038
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #7 Skrevet 26. september 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Min erfaring er at jeg må finne en ny å «hekte» på for å komme over den forrige. Jeg sliter med at følelser blir uhåndterlig, og klarer ikke gi slipp. Anonymkode: fd700...038 Har det fungert i lengden? hadde nok gjort det om det ikke var at vi har ett lite barn og jeg har 100% daglige omsorgen … Anonymkode: 5d45e...24e
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #8 Skrevet 26. september 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Nei.. hadde nok på noen vis vert lettere å slippe å forholde seg til han.. barnet er veldig lite, så blir en del diagnose… Ja.. vil jo egentlig sende lange tekster og ringe han ned- klarer heldigvis å kontrollere meg… men glipper nok ut noen kommentarer av og til- og merker jo selv at det bare skyver personen unna.. virker jo desperat og som et emosjonelt vrak… så får håpe tiden vil hjelpe… hehe man lurer jo på om universet prøver å si ifra.. men det sier vell kanskje heller ifra om at jeg bør jobbe med tilknytningen 😅 Anonymkode: Spirituell her. Nei universet funker ikke sånn. Mye mer direkte. Du er hekta å det gjør ikke universet , hadde det vært meningen dere skulle vært sammen hadde ikke det skjedd. Kan være din karmic å da må du virkelig ta hintet om at det er langt fra noe du skal trakte etter! Du må jobbe med deg selv før du får din kjærlighet. Nå er det tiden får å jobbe med din egen skygge og din ego 😊 sykt tungt men det blir så bra når du får ordnet det 😁😁 din fase nå er å jobbe innover i deg selv ikke utover Anonymkode: cfdea...80c
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #9 Skrevet 26. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har det fungert i lengden? hadde nok gjort det om det ikke var at vi har ett lite barn og jeg har 100% daglige omsorgen … Anonymkode: 5d45e...24e Nei du drar bare problemet lenger Anonymkode: cfdea...80c
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #10 Skrevet 26. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har det fungert i lengden? hadde nok gjort det om det ikke var at vi har ett lite barn og jeg har 100% daglige omsorgen … Anonymkode: 5d45e...24e Nei. Jeg har ikke leitet etter disse mennene. De har dukket opp på naturlig vis. Er veldig slitsomt, og jeg bruker altfor mye energi på det. Har tre barn, men ikke med disse mennene. Ikke til hjelp, men føler med deg❤️ Anonymkode: fd700...038
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #11 Skrevet 26. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei! Ser flere ganger det nevnes at noen er «hekta» på en eks etc. her inne. Er selv litt hekta på en eks, som også er far til barnet vårt. Klarer bare ikke gi slipp. Jeg har aldri opplevd en slik sorg, men har heller aldri vert i ett forhold før dette…. Noe jeg grubler på er : er det kun meg det er noe galt med? Altså at min personlighet som gjør at jeg blir hekta? Eller handler det også om at det kanskje er en fyr jeg ikke burde gitt slipp på? Noen med erfaring? Har hektet gitt seg, hvordan ser dere på situasjonen da? Anonymkode: 5d45e...24e Det er deg. Anonymkode: a3032...19b
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #12 Skrevet 26. september 2022 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Min erfaring er at jeg må finne en ny å «hekte» på for å komme over den forrige. Jeg sliter med at følelser blir uhåndterlig, og klarer ikke gi slipp. Anonymkode: fd700...038 Du trenger terapi og bryte dette mønsteret Anonymkode: 0f969...c76
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå