Gå til innhold

Reima vinterdress, tilbud?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg lurer på om noen husker om det er noen butikker/nettbutikker som pleier å  kjøre kampanje på Reima vinterdresser i dette tidsrommet? Eneste jeg kommer på er black friday, men det blir for lenge å vente.

Lurer på om jeg bare skal bestille til barna nå, men det er så kjedelig hvis det plutselig kan være en liten 10-20% å spare om en uke eller to🙈 På så dyre dresser utgjør det en god del når man skal kjøpe flere av dem. Veldig takknemlig for tips😁

Skrevet (endret)

Sjekk om det er noe inne på Reima.no

Jeg har fått tak i mye 30, 50 og 70% der før. 

Kan uansett få 10 prosent pluss gratis frakt der inne. 

Screenshot_20220926_210531_com.android.chrome.jpg

Endret av Forundret..
Skrevet

Jeg kjøper ofte fra familiebutikken.no eller barnogbaby.no,de har ofte dresser på tilbud.

Anonymkode: dc124...1e0

Skrevet
Forundret.. skrev (19 minutter siden):

Sjekk om det er noe inne på Reima.no

Jeg har fått tak i mye 30, 50 og 70% der før. 

Kan uansett få 10 prosent pluss gratis frakt der inne. 

Screenshot_20220926_210531_com.android.chrome.jpg

Tusen takk! Denne har jeg benyttet meg av før, så får dessverre ikke brukt den igjen. (Og mannen for den del..) 😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Jeg kjøper ofte fra familiebutikken.no eller barnogbaby.no,de har ofte dresser på tilbud.

Anonymkode: dc124...1e0

Tusen takk 😀 skal sjekke nettsidene.

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Hva slags vinterdress ser du etter? Alltid noe tilbud! Fx https://www.jollyroom.no/barneklaer/yttertoy/vinterdresser/reimatec®-moomin-lyster-vinterdress-green-lake

Anonymkode: 26dd2...136

Denne er super til minstemor i alle fall! Tusen takk 😀 Litt vanskeligere å finne Str 110 på tilbud.. Ser etter en av de mest robuste typene som tåler en støyt av en aktiv gutt😅

Skrevet
Mumsy skrev (55 minutter siden):

Tusen takk! Denne har jeg benyttet meg av før, så får dessverre ikke brukt den igjen. (Og mannen for den del..) 😅

Opprett en ny mailadresse 😉

Anonymkode: 8b247...834

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Opprett en ny mailadresse 😉

Anonymkode: 8b247...834

Kan prøve, men trodde man ble «fersket» fordi den ikke stemmer overens med navn og adresse. Men absolutt verdt et forsøk🙊

Skrevet

Du har ikke venninner eller kolleger med unger som du kan arve fra, da?

Jeg fikk stadig spørsmål om det var klær eller utstyr vi kunne overta, så slapp de å ha det liggende.

Anonymkode: 7f036...28a

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Du har ikke venninner eller kolleger med unger som du kan arve fra, da?

Jeg fikk stadig spørsmål om det var klær eller utstyr vi kunne overta, så slapp de å ha det liggende.

Anonymkode: 7f036...28a

Nei, dessverre. Skulle virkelig ønske det. Jeg håpet faktisk på at vi fikk arve litt fra noen, men de vil ikke gi det bort. Har kun fått ting som åpenbart er klart for søppeldynga. Det som er brukbart legger de ut på Facebook grupper til salgs i stedet for. Jeg har selvsagt tilby meg å betale også, men der inne kan de jo få mest mulig for det ved å kjøre budrunde.. 

Jeg har ei venninne som arver masse av oss, og hun blir sååå glad 😃 jeg syns det er kjempehyggelig å kunne gi ting videre som har ekstremt stor bruksverdi for andre, i forhold til de usle lappene jeg evt kunne fått for det.. Men men. Kan ikke leve andres liv osv.

Skrevet

Hmm, vet at barnashus nettopp hadde kampanje på Reima, ull fra reflex og noe mer.

Det var kanskje ikke vinterdresser fra Reima, men parkdresser. Ikke helt sikker, men det kommer jo gjerne litt her og der.

VI kjøpte brukt dress på finn til barnehagestart. Kjempefin, og like hel.

Anonymkode: 7afa0...30e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...