Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg var på weekendtur med kjæresten i helgen. På fredagen hadde vi det veldig fint helt frem til jeg sa noe feil. Han ble veldig beruset. På vei ut så slengte han meg i bakken i en park og slo meg i hodet når jeg lå nede. Vi gikk litt før arrangementet var ferdig pga at han var så full. I taxien hjem klarte ikke jeg å slutte og gråte pga det som hadde skjedd og han mente jeg da prøvde få sympati(selv om jeg ikke sa noe Om grunnen til at jeg gråt). Når vi kom til leiligheten ville jeg egentlig at taxien skulle vente for jeg ville dra. Men alle tingene mine var inne. Da vi kom inn fortsatte han med å drite meg ned med alt han hadde visstnok hørt om meg fra min eks , at jeg var kjedelig og kje og lat og at ingen ville ha barnet vårt osv. inklusiv han.og at jeg ikke skulle dra noe sted. Så jeg til slutt turte ikke anna enn å skifte ta på meg singlet og sa jeg skulle legge meg på stua. Jeg kom til å si at eksen aldri hadde gjort noe sånn(vold) og det var det eneste jeg hadde ment når jeg sa det jeg hadde sagt, og han klikka enda mer. Slang meg ned i senga og tok kvelertak på meg før han til slutt slapp før han igjen gjorde det. Siste 3. gangen så hardt og lenge at jeg til slutt fikk han unna med å slå unna med underarmen. Da var jeg sikker på jeg skulle dø for han var så hardhendt og sint og ga seg ikke.  Etter dette er ting litt uklart for meg, men jeg vet jeg reiste meg og sa jeg gikk la meg et anna sted. Da røska han tak i g strengen min bakfra så hardt at den ble som en sag for den gikk inn alle steder. Og hver gang jeg bevege meg opplevdes som en sag. Endte med at jeg begynte å blø fra skjeden og har flere sår bakover som fortsatt blør. Har vært hos gynekolog så har fått bekrefta at jeg ikke har menstuasjon. Han sovna til slutt tror jeg så jeg gikk la meg på stua. Dagen etter fant han masse vann som vi trodde var en vannlekkasje på gulvet i stua. Men jeg minnes mer og mer at jeg kan ha tissa ut meg selv etter alt dette her før jeg la meg. Nå ber han om unnskyldning. Situasjonene er vanskelig. Jeg har barn og han har barn. Vi er som en familie. Jeg sliter som bare det men later som det går så bra. Aner ikke hva jeg lenger klarer el skal gjøre. 

Anonymkode: 46749...5ce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må få pratet med han. For dette er ikke OK. Ikke halvparten er OK en gang. 
Dette må du ikke akseptere. Prat og finn ut om du vil GÅ eller ikke. 

• Liker 1
Skrevet

Dette må være veldig vondt for deg. Hva er det som gjør at du ikke vet hva du skal gjøre?

Anonymkode: 28ec8...3ca

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hei! Jeg var på weekendtur med kjæresten i helgen. På fredagen hadde vi det veldig fint helt frem til jeg sa noe feil. Han ble veldig beruset. På vei ut så slengte han meg i bakken i en park og slo meg i hodet når jeg lå nede. Vi gikk litt før arrangementet var ferdig pga at han var så full. I taxien hjem klarte ikke jeg å slutte og gråte pga det som hadde skjedd og han mente jeg da prøvde få sympati(selv om jeg ikke sa noe Om grunnen til at jeg gråt). Når vi kom til leiligheten ville jeg egentlig at taxien skulle vente for jeg ville dra. Men alle tingene mine var inne. Da vi kom inn fortsatte han med å drite meg ned med alt han hadde visstnok hørt om meg fra min eks , at jeg var kjedelig og kje og lat og at ingen ville ha barnet vårt osv. inklusiv han.og at jeg ikke skulle dra noe sted. Så jeg til slutt turte ikke anna enn å skifte ta på meg singlet og sa jeg skulle legge meg på stua. Jeg kom til å si at eksen aldri hadde gjort noe sånn(vold) og det var det eneste jeg hadde ment når jeg sa det jeg hadde sagt, og han klikka enda mer. Slang meg ned i senga og tok kvelertak på meg før han til slutt slapp før han igjen gjorde det. Siste 3. gangen så hardt og lenge at jeg til slutt fikk han unna med å slå unna med underarmen. Da var jeg sikker på jeg skulle dø for han var så hardhendt og sint og ga seg ikke.  Etter dette er ting litt uklart for meg, men jeg vet jeg reiste meg og sa jeg gikk la meg et anna sted. Da røska han tak i g strengen min bakfra så hardt at den ble som en sag for den gikk inn alle steder. Og hver gang jeg bevege meg opplevdes som en sag. Endte med at jeg begynte å blø fra skjeden og har flere sår bakover som fortsatt blør. Har vært hos gynekolog så har fått bekrefta at jeg ikke har menstuasjon. Han sovna til slutt tror jeg så jeg gikk la meg på stua. Dagen etter fant han masse vann som vi trodde var en vannlekkasje på gulvet i stua. Men jeg minnes mer og mer at jeg kan ha tissa ut meg selv etter alt dette her før jeg la meg. Nå ber han om unnskyldning. Situasjonene er vanskelig. Jeg har barn og han har barn. Vi er som en familie. Jeg sliter som bare det men later som det går så bra. Aner ikke hva jeg lenger klarer el skal gjøre. 

Du må faktisk gå fra denne mannen. Finn noen du stoler på og snakk it. Kontakt krisesenter og begynn å planlegg hvordan du skal komme deg vekk. Dette er så langt over grensen at han burde fengsles

• Liker 4
Skrevet
anon01 skrev (6 minutter siden):

Du må få pratet med han. For dette er ikke OK. Ikke halvparten er OK en gang. 
Dette må du ikke akseptere. Prat og finn ut om du vil GÅ eller ikke. 

Men hva ber jeg han om? Kan legge til at det ikke er første gangen det har vært tilfeller av lignende grad. Men kanskje ikke så grovt. Og da har han vært edru. Jeg har lest om alternativ til vold , men tviler på at han vil det. 

Skrevet

Dere er ikke en familie. Han har lurt deg hele tiden og nå kommer han sanne jeg frem, en voldelig, nedbrytende, respektløs og manipulerende kar. 

Du må komme deg vekk før du og barna tar alvorlig skade av det! 

Jo lenger du blir i et sånt forhold jo mer fanget blir du, så du må gå ved den første episoden som nå har skjedd. 

Ring VO linjen på 116006 for noen å prate med om vold i nære relasjoner. De kan også sette deg i kontakt med samtaletimer på krisesenter 

Anonymkode: b0ae2...388

• Liker 4
Skrevet

Du risikerer ditt eget liv ved å være med denne mannen. Ønsker du barna dine så vondt? 

Anonymkode: 35a05...094

• Liker 4
Skrevet

Neste gang kan han drepe deg.

Gå til politiet.

Stakkers deg og lykke til.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Har vært hos gynekolog så har fått bekrefta at jeg ikke har menstuasjon.

Hva mener du? Du vet jo om det er menstrasjon eller om du blør etter en skade der nede. Hvordan ble du skadet i skjeden? Du mener kanskje vulva? Weekend-tur - altså, dere var på tur i helgen, og du fikk time hos gynekolog allerede i dag? 

For meg skurrer denne historien... 

Anonymkode: 57cfc...14e

• Liker 1
Skrevet

Shit. Du må jo ta til vett og komme deg bort. 

Hva om det er barnet ditt han ryker på i fremtiden?

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hva mener du? Du vet jo om det er menstrasjon eller om du blør etter en skade der nede. Hvordan ble du skadet i skjeden? Du mener kanskje vulva? Weekend-tur - altså, dere var på tur i helgen, og du fikk time hos gynekolog allerede i dag? 

For meg skurrer denne historien... 

Anonymkode: 57cfc...14e

Jeg begynte å blø rett etter hendelsen. Masse friskt blod. Og blødde mye hele helga. Har spiral og regelmessig mens, så skulle ikke hatt det før om halvanna uke, men tilslutt ble det så mye blod så ble usikker. Jeg har spiral så blør aldri friskt blod pga lengen er lav. Betalte for å få time på volvat i dag. Derfor fikk jeg time på dagen. Hadde moden folikkel og tegn på eggløsning ,så ikke mens. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg begynte å blø rett etter hendelsen. Masse friskt blod. Og blødde mye hele helga. Har spiral og regelmessig mens, så skulle ikke hatt det før om halvanna uke, men tilslutt ble det så mye blod så ble usikker. Jeg har spiral så blør aldri friskt blod pga lengen er lav. Betalte for å få time på volvat i dag. Derfor fikk jeg time på dagen. Hadde moden folikkel og tegn på eggløsning ,så ikke mens. 

Men hvorfor blødde du? Du fikk vel svar på det? 

Skrevet
Forundret.. skrev (1 minutt siden):

Men hvorfor blødde du? Du fikk vel svar på det? 

Ja, jeg hadde rifter som fortsatt blødde på ca 1 cm , men som  drev lukket seg nå i skjedeinngangen , og iovergangen til mellomkjøttet, han fant også blødninger i skjeden og øverst.. hadde ikke menstuasjon enda. Var rundt eggløsning i syklus. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, jeg hadde rifter som fortsatt blødde på ca 1 cm , men som  drev lukket seg nå i skjedeinngangen , og iovergangen til mellomkjøttet, han fant også blødninger i skjeden og øverst.. hadde ikke menstuasjon enda. Var rundt eggløsning i syklus. 

Godt at du har fått skadene dokumentert. Ba han deg ikke anmelde eller sette en stopper for dette?? 

Skrevet

Dette høres ikke bra ut, synes du bør komme deg ut av dette. Hvor seriøst er dette forholdet? Er det slik at dere bor sammen med hver sine barn? Om du ikke går fra ham for deg selv, gjør det for barna.

Anonymkode: faf04...289

• Nyttig 1
Skrevet
Forundret.. skrev (2 minutter siden):

Godt at du har fått skadene dokumentert. Ba han deg ikke anmelde eller sette en stopper for dette?? 

Jeg gikk privat for å slippe for mye styr rundt akkurat det. Jeg ba han dokumentere det i sine journaler på volvat. Han ba meg ta kontakt med krisesenter og vi hadde en forståelse om at dette måtte ta slutt. 

• Liker 1
Skrevet

Du må bare komme deg bort fra han før det går helt galt.

Anonymkode: 15817...a7f

• Nyttig 1
Skrevet

Dette hadde jeg anmeldt! 

• Nyttig 1
Gjest theTitanic
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Men hva ber jeg han om? Kan legge til at det ikke er første gangen det har vært tilfeller av lignende grad. Men kanskje ikke så grovt. Og da har han vært edru. Jeg har lest om alternativ til vold , men tviler på at han vil det. 

Du gjør det slutt før han en dag skader deg, dreper deg eller gjør barnet ditt noe. Normale mennesker gjør ikke dette mot noen de er glad i selv om halve baren er helt ned halsen på dem med en trakt. Unnskyldninger fra sånne er null verdt. Han er syk til sinns. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Jeg gikk privat for å slippe for mye styr rundt akkurat det. Jeg ba han dokumentere det i sine journaler på volvat. Han ba meg ta kontakt med krisesenter og vi hadde en forståelse om at dette måtte ta slutt. 

Da håper jeg at du gjør som han sa. 

Jeg ønsker deg lykke til i det å stå opp for deg selv og avslutte forholdet. 

Du fortjener bedre, og barnet ditt fortjener det at du tar vare på deg selv, du skal være der for barnet ditt i en årrekke fremmover. Noe du risikerer å ikke klare å være om du fortsetter i dette forholdet. Vis barnet ditt at dere setter høyere krav til en partner enn dette. ♥️

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...