AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #1 Skrevet 26. september 2022 Er det liv laga? Når følelsene er borte og man lever hvert sitt liv under samme tak, kan man (som kvinne) være tilfreds med det for alltid? Mannen min lever sitt liv med mye jobb og egne hobbyer på fritida, vi gjør lite sammen og har lite intimitet. Jeg er ufør og orker ikke så mye. Vi snakker ikke så mye sammen, ingen av oss er typene som lett åpner oss. Er det noen som har levd som venner i samme hus og erfart at begge parter synes det fungerer bra nok til at forholdet varer? Jeg føler nå at det er greit, men at jeg savner noe, og er vel redd for at mannen føler litt på det samme uten at det kommer til overflaten. Anonymkode: 0a2a5...8be
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #2 Skrevet 26. september 2022 Noen syns det er helt greit. Jeg hadde nok ikke villet leve sånn, hvertfall ikke så lenge jeg var under 60 og kunne finne meg en ny mann Anonymkode: eb600...054
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #3 Skrevet 26. september 2022 Det kan endre seg. Jeg opplever at nærhet/ avstand går i faser i ekteskapet. Anonymkode: d6583...d0c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå