Gå til innhold

Katten har blitt ekstremt kosete etter kastrering.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det normalt? 

Anonymkode: 9048c...ada

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lang tid har det gått? Vår søkte mye mer nærkontakt da hun syntes synd på seg selv fordi hun måtte ha body. Etterhvert var hun tilbake til sitt gamle jeg, aldri vært kjempeinteressert i kos. 

Anonymkode: a7bd7...574

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvor lang tid har det gått? Vår søkte mye mer nærkontakt da hun syntes synd på seg selv fordi hun måtte ha body. Etterhvert var hun tilbake til sitt gamle jeg, aldri vært kjempeinteressert i kos. 

Anonymkode: a7bd7...574

Det er en hankatt jeg har , og han ble kastrert i april. Men det er nå den siste tiden han har blitt ekstremt kosete. 

Skrevet

Hvis det er rett etter kastrering mens den fremdeles har sår, kan det være at den har vondt. Det kan også være, som AB over skriver, at den bare søker medlidenhet (f.eks. på grunn av body/plastkrage).

At katter generelt blir roligere og mer kjælne etter å ha blitt kastrert er helt normalt.

Anonymkode: 9c38a...4c4

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er en hankatt jeg har , og han ble kastrert i april. Men det er nå den siste tiden han har blitt ekstremt kosete. 

Helt normalt.

Anonymkode: 9c38a...4c4

• Liker 1
Skrevet

Det er jo 6 mnd siden han ble kastrert… Hormonene tar bare et par uker før de er ute av kroppen så d burde du merket forandringene før?

Det som gjerne er vanlig er at katter roer seg og blir mer kosete når de går fra kattunge og ungdom til voksen. Så tenker det er en helt naturlig overgang. Nå vet jeg ikke hvor gammel han var når han ble kastrert og hvor gammel han er nå da. Men i hvert fall, de fleste katter roer seg med alderen. 

En annen ting jeg også har merket pga jeg har adopterte katter (som var flere år gammel når jeg fikk de) er at jo lengre tid det går jo mer kosete og avhengig blir de av meg. Nå nærmer det at jeg har hatt mine i 2-3 år og jeg merker fortsatt at vi får et dypere bånd etterhvert som tiden går. Så det kan jo også være en faktor, at katten føler et sterkere bånd til deg og blir med glad i deg og ønsker å tilbringe mer tid med deg.

Anonymkode: d248b...5bf

Skrevet

Monser blir veldig ofte mye mer kosete når de er kastrert i forhold til kjetter. Og de monsene som blir kosete, blir også mye mer kosete over tid jo eldre de blir.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...