tito,lussi Skrevet 26. september 2022 #1 Skrevet 26. september 2022 Håper noen har råd da jeg ikke får hjelp av fastlegen Det er noe galt/rart med underlivet mitt men jeg vet ikke hva.. går det for lenge så svir underlivet veldig etter jeg har tissa, og noen ganger svir det uten at det har vært lenge siden sist toalett besøk Hver gang jeg har sex med mannen min som jeg har vært sammen med i snart 6 år svir det, det er ekstremt ømt og det føles ut som jeg har hatt noe for stort inni på en måte… den følelsen av ømhet kommer ganske fort, selv med god oppvarming, glidemiddel osv osv, og den følelsen sitter i, i mange timer etterpå, kanskje tilogmed et halvt døgn Jeg har ikke endomtriose, hadde en cyste på 6 cm som ble fjernet med kirurgi, da fikk jeg beskjed om at alt så fint ut, ikke hatt klamydia før, hatt soppinfeksjon flere ganger før, og får lett kuler/kviser nedentil. Det føles nyttesløst å gå til fastlege eller gynekolog da det aldri blir funnet ut noen årsak, alltid fått beskjed at det er ikke noe galt.
Blåjojo Skrevet 26. september 2022 #3 Skrevet 26. september 2022 Om du ikke får hjelp av fastlegen, så be om henvisning til gynekolog, evt. gå til privat gynekolog. 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #4 Skrevet 26. september 2022 tito,lussi skrev (4 timer siden): Håper noen har råd da jeg ikke får hjelp av fastlegen Det er noe galt/rart med underlivet mitt men jeg vet ikke hva.. går det for lenge så svir underlivet veldig etter jeg har tissa, og noen ganger svir det uten at det har vært lenge siden sist toalett besøk Hver gang jeg har sex med mannen min som jeg har vært sammen med i snart 6 år svir det, det er ekstremt ømt og det føles ut som jeg har hatt noe for stort inni på en måte… den følelsen av ømhet kommer ganske fort, selv med god oppvarming, glidemiddel osv osv, og den følelsen sitter i, i mange timer etterpå, kanskje tilogmed et halvt døgn Jeg har ikke endomtriose, hadde en cyste på 6 cm som ble fjernet med kirurgi, da fikk jeg beskjed om at alt så fint ut, ikke hatt klamydia før, hatt soppinfeksjon flere ganger før, og får lett kuler/kviser nedentil. Det føles nyttesløst å gå til fastlege eller gynekolog da det aldri blir funnet ut noen årsak, alltid fått beskjed at det er ikke noe galt. Kan kanskje høres ut som noe som heter vestibulitt. Jeg har hatt det tidligere og fikk det bare med enkelte partnere. Det finnes i mange grader. Er smertene en litt brennende følelse? Les om det på nett og se om du kjenner deg igjen i noe. Selv hadde jeg det i mild form og det gikk over av seg selv etter noen år. (Etter det ble slutt med eksen. Tror det var sæden hans jeg reagerte på😅) Anonymkode: 1f4b4...f89
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #5 Skrevet 26. september 2022 Denne er fin🙂 https://www.legeforeningen.no/contentassets/a5d7370e547a4198900ada248f77a6cb/nar-samleie-gjor-vondt-informasjon-vulvaklinikken.pdf Anonymkode: 1f4b4...f89
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå