AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #1 Del Skrevet 26. september 2022 Jeg fjernet min hormonspiral for fire dager siden. Jeg har blitt fortalt, og lest, at man får en renselsesblødning ganske umiddelbart. Jeg venter fremdeles… Er det noen her som har opplevd å ikke blø etter fjerning? Anonymkode: e7942...210 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #2 Del Skrevet 27. september 2022 Har fjernet hormonspiral tre ganger, kan aldri huske å ha blødd. Ingen blødning iallefall da jeg tok ut siste gang i sommer.🤷♀️ Anonymkode: 6e5d4...a93 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #3 Del Skrevet 27. september 2022 Takk for svar! 😊 Hvor lang tid tok det før du fikk eggløsning igjen etter uttak? Anonymkode: e7942...210 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #4 Del Skrevet 27. september 2022 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Takk for svar! 😊 Hvor lang tid tok det før du fikk eggløsning igjen etter uttak? Anonymkode: e7942...210 Fikk det uka etter, ca 9 dager. Gravid på 2. eggløsning denne gangen. Forrige gang tok det 5-6 sykluser, men var rett i syklus etter uttak da og. Anonymkode: 6e5d4...a93 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå