Gå til innhold

Betyr det noe å holde hender eller betyr det ikke noe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er deres syn på det? Vil gjerne vite hva menn tenker. 

Jeg leier ikke kjæresteleiing med fingrene til hverandre flettet inn i hverandre med noen jeg ikke kan se for meg som kjæreste. Vi leide både litt på første og nesten hele andre date og det føltes overraskende nok veldig naturlig og koselig ut (vanligvis ville jeg blitt ukomfortabel av en mann som var sånn så tidlig men stemningen mellom oss var så god som om vi hadde kjent hverandre lenge!). Tolket at han likte meg og at vi hadde noe spesielt. Legger jeg for mye i det? 

Anonymkode: 178aa...785

Skrevet

For meg så er det å holde hender egentlig ganske intimt. Så det er ikke noe jeg gjør med hvem som helst.

Hvis en mann tar hånden min så ville jeg hvertfall trodd at han likte meg litt 😅

Men ikke sikkert alle legger like mye i det da..

Anonymkode: ddaf4...32d

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

For meg så er det å holde hender egentlig ganske intimt. Så det er ikke noe jeg gjør med hvem som helst.

Anonymkode: ddaf4...32d

Enig 😊

Anonymkode: 178aa...785

• Liker 1
Skrevet

Jeg har opplevd flere menn som gjør dette uten at de så meg som noe mer enn fysisk flørt en periode... Men for meg betyr det at jeg er interessert i noe seriøst. Så det var vondt å innse :(

Anonymkode: a3622...f38

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Opplevde at en jeg har holdt litt på med holdt hender med meg, men tror ikke jeg var mer enn en flørt/hookup. Hører lite til ingenting fra ham lenger, så det trenger nok ikke å bety så mye for alle. 

Jeg er som dere. Å holde hender er intimt, og ikke noe jeg ville gjort med noen jeg ikke likte godt. 

Anonymkode: dd119...baa

Skrevet (endret)

Kan fint holde hender med nærmeste venner spesielt hvis jeg er full, uten at det betyr noe mer enn vennskap, men er det med andre så betyr det noe mer seriøst. Holder ikke hender med hvem som helst ellers uten at jeg liker personen veldig godt og er sikker på jeg vil noe seriøst. Holder aldri hender første datene. Samme med folk jeg bare møter for sex. Holder aldri hender da.

Spør han hva han mener med det. Kanskje han liker deg? Kanskje han er sånn som liker å holde hender? Bare han vet svaret på det.

Endret av Warrior
Skrevet

Etter min erfaring er det noe de gjør når de vil p....menn gjør hva som helst for et nummer, og om det innbefatter noe som gjør at du tror at dette er noe langvarig, så gjør de det også. Jeg har opplevd at en ONS har gjort dette, altså flettet fingrene inn i mine og gått og leid meg rundt på en konsert. I seg selv så trenger det altså ikke å bety noen ting.

Anonymkode: 44994...be0

• Liker 1
Skrevet

Synes det er trivelig å holde hverandre i hendene. Både på tur, butikk, kjøpesenter, tettsted osv. Synes det er trist når par går 2-3 meter fra hverandre som de er spedalske mot hverandre.😢 Liker når folk viser at de er glad i hverandre og kan både gå hånd i hånd og gi hverandre ett kyss eller 10😊😊

Skrevet

Enig med flere her, syns det er ganske så inimtimt! Nesten mer enn kyssing (aner ikke hvorfor). Han jeg er med nå er den første som jeg føler det er riktig å gjøre det med, uten at det er rart og kleint. 

Anonymkode: fd4dd...b24

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.9.2022 den 18.37):

Jeg har opplevd flere menn som gjør dette uten at de så meg som noe mer enn fysisk flørt en periode... Men for meg betyr det at jeg er interessert i noe seriøst. Så det var vondt å innse :(

Anonymkode: a3622...f38

Opplevd det samme. Holde hender skal man være omtrent unik for og få lov til hos meg. Er en erklæring fra min side. 😊

• Hjerte 1
Skrevet

Kan ha sex og kysse med random dame, men å holde/flettet hender betyr noe mer. Hadde aldri funnet på å gjøre det med en dame jeg ikke så for meg noe seriøst med, og hadde hun gjort det så hadde jeg trekt meg unna for å ikke gi falske forhåpninger. 

Anonymkode: adfe5...c08

• Hjerte 1
Skrevet

Det varierer nok hva folk legger i dette som med det meste annet. Det er svært intimt for mange. Det er også kyssing. Likevel er det mange (særlig menn) som gjerne både kysser og holder hender med dama de kanskje kun er ute etter å ligge med. Enig i at det kan virke litt falskt, men dette er nok litt av spillet for mange. De vet damer liker det romantisk og de vet at å kysse og holde hender er romantisk. Dermed gjør de det for å få dama på kroken. Enten det bare handler om sex/en lett flørt eller det er intensjoner om noe langvarig.

Anonymkode: f0b4b...a43

• Hjerte 1
Skrevet

Tenker at det betyr at man er glad i hverandre

• Nyttig 1
Skrevet

Holder verken hender eller kysser offentlig, men jeg elsker mannen min veldig høyt. Hva man legger i å holde hender er sikkert veldig individuelt. I dette tilfellet er det nok fordi han a: enten vil vise deg at han liker deg, b: ned i buksene dine 

Anonymkode: 48558...9fe

Skrevet

Jeg synes det er skikkelig koselig når jeg ser kjærestepar leier hverandre 😍 Jeg og samboer gjorde det når vi nettopp ble sammen, men ikke nå lenger 😊

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...