AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #1 Del Skrevet 26. september 2022 Noen som vet? Er ikke interessert i nye serier. Anonymkode: f4df9...d8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #2 Del Skrevet 27. september 2022 Det som er utgitt på DVD av dette, får man slengt etter seg på loppemarkeder, så det vil neppe koste så mye å få disse seriene komplett på DVD. Da blir det etter min mening en smule meningsløst å betale en månedlig avgift til en tjeneste som leverer noe man kan få nesten gratis; hvorfor leie når man kan eie ...? Anonymkode: d82be...c73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #3 Del Skrevet 27. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det som er utgitt på DVD av dette, får man slengt etter seg på loppemarkeder, så det vil neppe koste så mye å få disse seriene komplett på DVD. Da blir det etter min mening en smule meningsløst å betale en månedlig avgift til en tjeneste som leverer noe man kan få nesten gratis; hvorfor leie når man kan eie ...? Anonymkode: d82be...c73 Jeg har endel DVDer. Dårlig utvalg på bruktbutikkene her. Da må jeg kjøpe det nytt med ordinær pris Anonymkode: f4df9...d8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #4 Del Skrevet 27. september 2022 6 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har endel DVDer. Dårlig utvalg på bruktbutikkene her. Da må jeg kjøpe det nytt med ordinær pris Anonymkode: f4df9...d8e OK, da beklager jeg. Å kjøpe nytt blir naturligvis alt for dyrt, særlig i en tid der butikkene skrur opp prisene for å kompensere for dårlig salg; selv fikk jeg kjøpt flere komplette serier fra denne perioden på Platekompaniet da de i perioder fortsatt hadde fine tilbud på DVD-er for en del år tilbake, noe som ville vært helt uaktuelt med dagens priser. Men det å forsøke på loppemarkeder er ikke så dumt å prøve ut da man stadig kan finne mye der, og med posesalg før markedet stenger kan man få tak i mye til rimelig pris; mestparten av disse seriene er dessuten til utlån på biblioteket, og kan - helt lovlig - lagres på harddisk til eget bruk, så man kan eventuelt også bruke denne metoden. Uansett kan man finne mange godbiter fra denne perioden, og 90-talls serier som Seinfeld, Twin Peaks, eller X-files er klassikere den dag idag. Anonymkode: d82be...c73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #5 Del Skrevet 27. september 2022 On 9/26/2022 at 8:01 PM, AnonymBruker said: Noen som vet? Er ikke interessert i nye serier. Anonymkode: f4df9...d8e HBO Max, Netflix, Prime, Disney+ Anonymkode: 296e2...a2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #6 Del Skrevet 28. september 2022 Disney+, Viaplay og HBO Max har alle mange gamle serier. Anonymkode: 2487b...3c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #7 Del Skrevet 28. september 2022 AnonymBruker skrev (På 26.9.2022 den 20.01): Noen som vet? Er ikke interessert i nye serier. Anonymkode: f4df9...d8e Viaplay har en del. Anonymkode: a416d...de5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå