Gå til innhold

Hvilken strømmetjeneste har sitcoms og andre serier fra 90 og 00-tallet?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det som er utgitt på DVD av dette, får man slengt etter seg på loppemarkeder, så det vil neppe koste så mye å få disse seriene komplett på DVD.

Da blir det etter min mening en smule meningsløst å betale en månedlig avgift til en tjeneste som leverer noe man kan få nesten gratis; hvorfor leie når man kan eie ...?

Anonymkode: d82be...c73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det som er utgitt på DVD av dette, får man slengt etter seg på loppemarkeder, så det vil neppe koste så mye å få disse seriene komplett på DVD.

Da blir det etter min mening en smule meningsløst å betale en månedlig avgift til en tjeneste som leverer noe man kan få nesten gratis; hvorfor leie når man kan eie ...?

Jeg har endel DVDer. Dårlig utvalg på bruktbutikkene her. Da må jeg kjøpe det nytt med ordinær pris

Anonymkode: f4df9...d8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har endel DVDer. Dårlig utvalg på bruktbutikkene her. Da må jeg kjøpe det nytt med ordinær pris

OK, da beklager jeg.

Å kjøpe nytt blir naturligvis alt for dyrt, særlig i en tid der butikkene skrur opp prisene for å kompensere for dårlig salg; selv fikk jeg kjøpt flere komplette serier fra denne perioden på Platekompaniet da de i perioder fortsatt hadde fine tilbud på DVD-er for en del år tilbake, noe som ville vært helt uaktuelt med dagens priser.

Men det å forsøke på loppemarkeder er ikke så dumt å prøve ut da man stadig kan finne mye der, og med posesalg før markedet stenger kan man få tak i mye til rimelig pris; mestparten av disse seriene er dessuten til utlån på biblioteket, og kan - helt lovlig - lagres på harddisk til eget bruk, så man kan eventuelt også bruke denne metoden.

Uansett kan man finne mange godbiter fra denne perioden, og 90-talls serier som Seinfeld, Twin Peaks, eller X-files er klassikere den dag idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/26/2022 at 8:01 PM, AnonymBruker said:

Noen som vet? Er ikke interessert i nye serier. 

HBO Max, Netflix, Prime, Disney+

Anonymkode: 296e2...a2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 26.9.2022 den 20.01):

Noen som vet? Er ikke interessert i nye serier. 

Viaplay har en del.

Anonymkode: a416d...de5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...