AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #1 Skrevet 26. september 2022 Jeg synes det er utrolig stressende å dra med meg 3 åringen på besøk hos andre. Og foretrekker at de kommer på besøk hos meg istedet, da barnet har alle sine ting her osv, disse venninnene har ikke barn.. så de vet ikke hvor stressende det er å dra med seg en hyper 3 åring her og der, jeg synes ikke det er «kos» men bare stress.. og passe på at barnet mitt ikke ødelegger noe osv og si nei til det og det.. Da ble hun ene venninna mi litt fornærmet for hun ikke orker selv og komme til meg vær gang som er forståelig, men da sa jeg at det må være når barnet er hos far og ikke hos meg. Da jeg orker ikke å stresse rundt med en hyper 3 åring.. Anonymkode: 94837...6d5 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #2 Skrevet 26. september 2022 Fullstendig forståelig! Hjemme er det tilrettelagt for han, borte er det mange ting barnet både kan skade seg på, og ødelegge. Anonymkode: ca111...097 3
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #3 Skrevet 26. september 2022 Høres ut som min mor som alltid insisterer på at jul og andre helligdager og besøk skal foregå hos henne mens hun sukker og offer seg hver gang vi er der over hvor slitsomt det er. Anonymkode: 3607b...311 2
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #4 Skrevet 26. september 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Høres ut som min mor som alltid insisterer på at jul og andre helligdager og besøk skal foregå hos henne mens hun sukker og offer seg hver gang vi er der over hvor slitsomt det er. Anonymkode: 3607b...311 Ja er utrolig slitsomt da barna har alle sine ting hjemme og kan gå på rommet og leke uten og irritere eller få nei og atter nei på besøk hos andre.. og når middag bli servert hos andre at hun ikke skal søle på her og der og ikke søle utfor tælerkn eller på teppe.. så stressende Anonymkode: 94837...6d5
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #5 Skrevet 26. september 2022 Skjønner deg godt! Min yngste var slik. Et mareritt å ha med på besøk da han «så med hendene» for å si det slik… Helt grusomt å være hos eldre slektninger med en million pynteting. Anonymkode: 70472...36d
Hundejente Skrevet 26. september 2022 #6 Skrevet 26. september 2022 veldig forståelig for alle oss som har barn, andre burde kanskje også forstått det, men de uten barn lever iblant i en litt annen (enklere) verden. men en løsning er vel at du sørger for å spørre om de har lyst på besøk når du ikke har barnet da, sånn at når dere skal treffes en gang barnet er hos deg, så er det uproblematisk å si at du helst vil være hos deg?
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #7 Skrevet 26. september 2022 Vel, det kan være utrolig irriterende å være den som alltid må reise på besøk også! Så ofre deg en gang i blant og dra ungen med på besøk til de slik at det blir bittelitt jevnet ut! Anonymkode: 88f2a...78f 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #8 Skrevet 26. september 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vel, det kan være utrolig irriterende å være den som alltid må reise på besøk også! Så ofre deg en gang i blant og dra ungen med på besøk til de slik at det blir bittelitt jevnet ut! Anonymkode: 88f2a...78f Har du barn? Anonymkode: 94837...6d5
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #9 Skrevet 27. september 2022 Helt enig, min er 1 år og 9 mnd, men et lite "mareritt" å ha med på besøk. Han drar i duker, velter planter, klatrer osv. Hjemme er jo alt sikret med trappegrind, ikke noe pynt som kan rives ned og knuses, ingen planter som kan spises osv. Anonymkode: ea359...082
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #10 Skrevet 27. september 2022 Det er helt innafor. Og som du sier så kan du besøke venninnen din når barnet ditt er hos faren sin. Dette burde ikke være noe problem. Anonymkode: 42c9f...6ff
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #11 Skrevet 27. september 2022 AnonymBruker skrev (På 26.9.2022 den 19.46): Jeg synes det er utrolig stressende å dra med meg 3 åringen på besøk hos andre. Og foretrekker at de kommer på besøk hos meg istedet, da barnet har alle sine ting her osv, disse venninnene har ikke barn.. så de vet ikke hvor stressende det er å dra med seg en hyper 3 åring her og der, jeg synes ikke det er «kos» men bare stress.. og passe på at barnet mitt ikke ødelegger noe osv og si nei til det og det.. Da ble hun ene venninna mi litt fornærmet for hun ikke orker selv og komme til meg vær gang som er forståelig, men da sa jeg at det må være når barnet er hos far og ikke hos meg. Da jeg orker ikke å stresse rundt med en hyper 3 åring.. Anonymkode: 94837...6d5 Skjønner deg. Anonymkode: b5c48...0ed 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå