AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #1 Skrevet 26. september 2022 Er det normalt å ikke spørre om barna eller ringe på flere uker bare pga man er deprimert? jeg er deprimert selv, men hadde aldri klart å gått flere uker uten å snakke med de/se de/spørre etter de. Det gjør så forbannade vondt langt inn i hjerteroten at jeg har ikke ord. Har ikke menn følelser? Bryr han seg ikke? det har pågått i flere år, frem og tilbake, men aldri har han spurt etter de eller vist ansvar, bare klaging, syting, alle må syns synd på han, og kun han for det er kun han som betyr noe, ingen andre. Og sånn oppfører han seg. Skryter om seg selv, men aldri om ungene feks. Alt skal handle om han. Og sånn er han med alle rundt seg. føler de har det bedre uten far. Han har også utøvd vold mot ungene og mot materielle ting, noe som har skremt de veldig, og de nevner det plutselig fortsatt den dag idag. Er bare så lei og skuffet. Og den belastningen det tullet hans påfører meg, blir for mye for meg. Klarer ikke at det er sånn lenger. Har pågått i 5 år nå. Og det går også mye utover ene ungen i forhold til væremåte/sinne osv, sliter mye og regner med dette er grunnen pga far. Vil ikke at ungen skal få det vanskeligere, og vet ikke hva jeg skal gjøre. Anonymkode: d41c2...ed7
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #2 Skrevet 26. september 2022 Men er han faktisk deprimert da eller er det bare noe han sier og tror? Ja man kan bli så deprimert at man ikke orker å snakke og isolerer seg, men en depresjon vil også alltid vise seg på andre måter f. Eks at man nesten bare holder sengen og ikke klarer ta vare på personlig hygiene. Hvis denne mannen er ute å fester eller trener ofte så vil jeg definitivt påstå at da er han ihvertfall ikke så deprimert at han ikke klarer å ta kontakt med barna sine. Anonymkode: 58728...ad5
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #3 Skrevet 26. september 2022 Depresjon er en sykdom som kan være veldig alvorlig. Den kan få mennesker til å tro at de er fullstendig verdiløse og en så stor belastning for andre at de andre har det bedre om den deprimerte er død. Så det er vel ikke helt unormalt at en deprimert person kan isolere seg pga. sykdommen, men om det er tilfellet her det aner jeg ikke. Anonymkode: f3404...8ca 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #4 Skrevet 26. september 2022 Bor han sammen med dere? Ligger han på et rom i huset? Eller hvor er han? Du bør hvertfall skjerme barna fra han, og komme deg bort fra han. Han må søke støtte andre steder, og ikke belaste barna med sinne og utbrudd. Anonymkode: f5c6c...11a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå