AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #1 Skrevet 26. september 2022 Hvor forelsket er dere i kjæresten/mannen deres?? Merker at sommerfuglene i hele kroppen og den stormende forelskelsen ikke er der lenger…men jeg elsker han jo likevel, for den han er… Men likevel er jo forholdet ikke det samme som det var når man var skikkelig forelsket, og jeg kan ikke late som det er noe annet. «Spenningen» har lagt seg, om jeg føler han er mer som min beste venn. Som jeg selvfølgelig ikke har lyst til å miste, men jeg savner å være skikkelig skikkelig forelsket🥺🥺 Kan man fortsatt vare/ ha det fint sammen? Anonymkode: 5bc4c...d2b 1
Blåjojo Skrevet 26. september 2022 #2 Skrevet 26. september 2022 Etter 5 år er jeg fortsatt like forelsket. Finner stadig nye grunner til å forelske meg. Enten pga ting han gjør, eller ting jeg oppdager selv. Men jeg hadde ikke trodd at det skulle være sånn. Vi har hatt våre nedturer, men alltid klart å komme oss opp. 2
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #3 Skrevet 26. september 2022 9 minutter siden, AnonymBruker said: Kan man fortsatt vare/ ha det fint sammen? Anonymkode: 5bc4c...d2b Selvfølgelig, ellers hadde det jo ikke vært noen som feiret sølv- og gullbryllup. Jeg har vært sammen med mannen i nesten 25 år, og vi har det veldig fint sammen selv om vi naturlig nok ikke er forelsket lenger, mesteparten av tiden. Men det hender faktisk en gang i blant at han fortsatt gir meg sommerfugler i magen. Men jeg for min del synes det hadde vært veldig slitsomt å ha det sånn konstant i mange år. 😛 Anonymkode: 93a51...bf8 2
blåbærpai Skrevet 26. september 2022 #4 Skrevet 26. september 2022 10 år og forsatt hodestups. Sommerfuglene er der, men de er ikke like crazy bananas lengre. Mer chill.
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #5 Skrevet 26. september 2022 Vert med mannen i 20 år. Vist har jeg savnet å kjenne sommerfugler i magen. Spesielt når hverdagen har vert preget av nattevåk, syke barn, husarbeid og lite alenetid! Men jeg elsker han over alt. Gleder meg til å se han. Sovner med armene hans rundt meg hver kveld. Kan ikke forestille meg livet uten han. Var vel kanskje mer rastløs når jeg var yngre. Anonymkode: 2a533...696
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #6 Skrevet 26. september 2022 15 år sammen. Tar meg i å se beundrende på han hver dag og tenke (og si) hvor fin han er. 😊 Det kiler i magen, men (heldigvis) er det ikke totalt galskap som i starten. Jeg ønsker meg ikke noen andre. Han overrasker meg stadig på positive måter, selv om mye er trygt og kjent. For all del, han har sine feil (det har vi begge) og han går meg på nervene i blant. Så går det 3 minutter og så er jeg tilbake til beundringen igjen. Hahaha! Anonymkode: 1e27f...7ba 2
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #7 Skrevet 26. september 2022 (bare) 5 år sammen men er veldig forelsket fortsatt. Men, følelsene blir litt roligere i hektiske og hverdagslige perioder mens vi oppfører oss som nyforelsket når rutinen brytes opp litt, eller vi er fra hverandre en stund. Så jeg tror det er viktig at man ikke blir satt fast i et og samme spor over lengre tid, opplev nye ting og få tid til å savne hverandre. Anonymkode: 4a0d4...01a
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #8 Skrevet 26. september 2022 Vi har vel gått litt mottatt vei av mange andre par. Vi var ikke så forelsket i starten, selv om vi raskt ble betatt. Begge slet med å vise tillit og å åpne opp, men gradvis har det utviklet seg mer og mer varme, forståelse og sommerfugler. Og sexlivet er også mye heftigere og lettere enn i starten. Anonymkode: 7897f...e13 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #9 Skrevet 26. september 2022 Jeg føler fortsatt at det kiler i magen hver gang jeg ser på mannen min. Er ikke forelsket, men kjenner den deilige følelsen inni meg fortsatt. Har vært sammen i 10 år. Anonymkode: f12e2...1b1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #10 Skrevet 26. september 2022 Etter 9 år kan jeg vel ikke si at jeg er stormende forelsket. Men jeg kjenner det kribler i magen og et vanvittig savn når jeg har vært borte fra han en stund ❤️ Fortsatt mannen i mitt liv! Anonymkode: 60eba...ca4
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #11 Skrevet 26. september 2022 Vært sammen i 2 år, og jeg er like forelska og får sommerfugler hver gang jeg tenker på han. Jeg elsker han så høyt at det gjør vondt. Jeg har aldri møtt en som han som får meg til å føle meg bra, en som jeg kan være 100% meg selv med. En som jeg ser for meg en fremtid med. Han betyr alt for meg. Anonymkode: ea2d5...0ea
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #12 Skrevet 26. september 2022 Drit forelska etter snart 9 år. Eneste vi har er sex’n som holder oss sammensveisa. Anonymkode: 113db...38b
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #13 Skrevet 27. september 2022 Har gått 11 år for meg og min kjære. Føler definitivt fortsatt sommerfuglene og spenningen og er kjempeforelsket i hverandre, men føler enda mere på en trygghet og lykke - og det synes jeg er utrolig deilig Anonymkode: 46276...40f
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #14 Skrevet 27. september 2022 Heldige dere som har fått en dere er forelsket i. Det har jeg aldri fått og er nå over 45. Har gitt opp å håpe på at følelser skal bli gjengjeldt så da får en velge en som liker meg når en er lei av å være alene støtt. Skulle bare ønske jeg kunne fått oppleve det 1 gang i mitt liv å få være med den jeg er forelsket i. Virker som alle tar det for gitt at man stort sett får noen man er forelsket i. Anonymkode: 1b73a...9bd 4
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #15 Skrevet 27. september 2022 Jeg har vært sammen med mannen min i 21 år. Han er virkelig det beste mennesket som finnes! Han jobber på båt noen uker av gangen og jeg har definitivt sommerfugler enda når han skal komme hjem 🦋 At han er en veldig engasjert og tilstedeværende pappa for barna våre gjør meg enda mer forelska! Anonymkode: 9742c...464
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #16 Skrevet 28. september 2022 Jeg er fortsatt forelsket i kona mi etter mange års ekteskap, men det har ikke vært gjensidig de siste 20 årene circa. Vi sover ikke sammen og har ikke sex fordi hun ikke vil, men vi er gode venner og har det fint selv om det er trist å være ulykkelig forelsket i kona si. Anonymkode: 7f7f3...747 3
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #17 Skrevet 28. september 2022 Både elsker han, og synes han kan være tåpelig. Kjenner ikke på forelskelse. Mer som en venn. Men.. ja. Helt greit. Vært sammen i 15 år. Anonymkode: e60d8...647 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #18 Skrevet 28. september 2022 Ikke forelsket. Vært sammen i 23 år. Aldri forventet å være forelsket hele livet, men tenkt at man kan ha det fint uten. Tror jeg tok feil, for min egen del iallfall. Har mistet litt troen på at livslangt monogami er det rette for meg, kanskje for flertallet. Anonymkode: b53b2...ebb
flusa Skrevet 28. september 2022 #19 Skrevet 28. september 2022 Jeg er like forelsket i mannen min nå etter 11 år, om ikke enda mer. Setter pris på de små tingene han gjør/sier til meg hver dag. Tar en ekstra titt på stumpen hans når han går forbi meg,tenker og sier høyt 'for en kjekk mann jeg har'. Han kysser meg og sier han elsker meg hver gang han går forbi meg. Jeg er heldig❤️
Vera Skrevet 28. september 2022 #20 Skrevet 28. september 2022 (endret) 14 år sammen - og sommerfugler til tider enda 😁😁 Men ikke hver eneste dag, heldigvis! Da hadde man jo vært utkjørt. Endret 28. september 2022 av Vera
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå