Gå til innhold

Mister menn interessen når de vet at de får dama på kroken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg datet en mann en stund og det virket veldig som han likte meg. Han prøvde på sex og jeg sa at jeg ikke ville enda men at jeg ville etterhvert som vi datet litt til. Etter det var det som interessen hans forsvant helt og nå lurer jeg på om det var helt idiotisk av meg å si tydelig rett frem at han tente meg og at jeg gledet meg til å ligge med han den dagen tiden ble inne for det... Liksom ga jeg fra meg alle kortene og han fikk den bekreftelsen han trengte så jeg ikke var spennende å date lenger? Trodde egentlig han skulle bli tent av bekreftelsen og like meg enda mere.. 

Anonymkode: c07be...a23

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei og beklager for arrogant svar.

Nei. De misser interessen hvis en dame ikke er interessant. Du ser tydeligvis på sex som noe man sparer på og gjør under spesielle omstendigheter, eller i verste fall som verktøy til å oppnå noe, sånn typ man ser i dårlige romcom filmer. Han der mannen har innsett hvilken type kvinnfolk du er og har valgt å styre unna.

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Liksom ga jeg fra meg alle kortene og han fikk den bekreftelsen han trengte så jeg ikke var spennende å date lenger? Trodde egentlig han skulle bli tent av bekreftelsen og like meg enda mere.. 

Dette er bekreftelse på hva jeg mener. Du er ei som kommer til å bruke sex som et "kort" i et maktspel mellom deg og dine fremtidige partnere. 

Anonymkode: 18cca...a27

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hei og beklager for arrogant svar.

Nei. De misser interessen hvis en dame ikke er interessant. Du ser tydeligvis på sex som noe man sparer på og gjør under spesielle omstendigheter, eller i verste fall som verktøy til å oppnå noe, sånn typ man ser i dårlige romcom filmer. Han der mannen har innsett hvilken type kvinnfolk du er og har valgt å styre unna.

Dette er bekreftelse på hva jeg mener. Du er ei som kommer til å bruke sex som et "kort" i et maktspel mellom deg og dine fremtidige partnere. 

Anonymkode: 18cca...a27

LoL! Morsomt innlegg. 😄 Det er vel sånn det er på bygda...

Anonymkode: 31b3d...eea

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Det virker som en del kvinner tror at grunnen til at en mann bryter en relasjon, må være at de har gjort en eller annen taktisk feil. Som regel er det ikke mer komplisert enn han ikke er så interessert i deg på den måten, Enten var han aldri det, og trakk seg unna da det ble klart at du var, eller så har han sett sider ved deg som gjør forhold uaktuelt.

Anonymkode: 6a428...7b0

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet

Kan være det bare ikke var en match😊 hadde ikke overtenker så mye. Men personlig føler jeg menn mister interessen når de vet du er forelsket. Noen som har deg på tråden også så vær forsiktig 

Anonymkode: c3d1c...17e

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg datet en mann en stund og det virket veldig som han likte meg. Han prøvde på sex og jeg sa at jeg ikke ville enda men at jeg ville etterhvert som vi datet litt til. Etter det var det som interessen hans forsvant helt og nå lurer jeg på om det var helt idiotisk av meg å si tydelig rett frem at han tente meg og at jeg gledet meg til å ligge med han den dagen tiden ble inne for det... Liksom ga jeg fra meg alle kortene og han fikk den bekreftelsen han trengte så jeg ikke var spennende å date lenger? Trodde egentlig han skulle bli tent av bekreftelsen og like meg enda mere.. 

Kanskje han ikke ville vente

Endret av feliek54
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Nei, du avviste han og « lokket» med noe som kanskje kunne skje i framtiden. Du brukte sex som ett spill. Hvis du tente på han hvorfor hadde du ikke sex med han da?
jeg hadde også mistet interessen, hvorfor i all verden skal en mann bli tent av bekreftelsen?

Anonymkode: 0b304...b5d

• Liker 6
Skrevet

Hadde en kvinne sagt til meg at hun ikke ville ha sex enda - etter flere dater - men lokket med "etterhvert", hadde jeg tenkt at hun enten 1) ikke var så veldig interessert i meg, eller 2) hun hadde et litt for forknytt forhold til sex til at vi er kompatible.

Så det hadde definitivt trukket ned. At du har sagt det høyt at du vil ha sex i fremtiden ville ikke påvirket min tankegang noe. Det er jo helt selvsagt at man etterhvert vil ha sex med en man er i et romantisk forhold med.

Det ville likevel ikke vært en umiddelbar dealbreaker, hadde jeg vært forelsket og det klaffet 100% mellom oss på alle andre områder, så kunne jeg oversett denne ene merkelige/ukompatible oppførselen. Ingen er perfekte, tross alt.

Så min konklusjon ut fra den lille informasjonen du gir, er at han bare rett og slett ikke følte at alt stemte/klaffet godt nok/var forelsket nok.

Anonymkode: ae639...118

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)

Folk blir aldri fornøyd uansett.

Jeg tar de vonde og de gode. Så jeg har ikke noe imot det :)

Så lenge det ikke er fysisk eller mentalt mishandling antar jeg så har jeg ikke noe imot det. Men jeg liker ikke egoisme mentaliteten at når du har sex og så begynner du å filosofere... vel jeg vil jo at hun skal være A4 menneske som jeg har i hodet. Altså det liker jeg ikke. Tror det har mye med usikkerhet, forventning av fantasi og fortvilelse tankegang. Så jeg liker hu som hun er jeg er med. Så skal ikke klage der.

Endret av Woah0
Skrevet

Han fant ut at dere ikke passet sammen, og mistet interesse.

Er ikke noe mer komplisert enn det. Begge veier. Folk som virkelig faller for noen fader ikke ut. 

Anonymkode: 707c7...768

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Normalt er det motsatt. Dersom dama signaliserer at det er muligheter øker lysten. Noen er utålmodige og forsvinner dersom det legges inn ventetid dessverre. De er kun interessert i en kort periode med sex.

Anonymkode: 4c353...8d2

Skrevet

Nei bare hun ikke hadde detti av kroken så 

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hvorfor ville du vente?

Skrevet

Hva er begrunnelsen for å ikke ligge med han nå? 

Jeg tror han mistet interessen fordi, som andre har nevnt tidligere, du bruker sex som valuta. Noe du kan bruke for å få det som du vil. Det kommer til å være slik fremover at sex er noe du gir og han får. Sa du nei fordi du ville at han skulle like deg mer?

Anonymkode: 784dd...503

• Liker 1
Skrevet

Jeg dumpet over 10 damer før jeg valgte å forplikte meg. Det skal mye til for at en mann vil gå inn i et forhold og forplikte seg. De fleste vil bare ha sex med mindre dama skiller veldig ut i positiv forstand. Menn har alt å tape i et forhold både økonomisk og ved brudd, så skjønner godt at menn ikke vil forplikte seg. Mange kvinner er manipulerende og er ute etter penger, status og makt, så er du en mann som tjener godt, er kjekk og har høy sosial status er forhold så og si meningsløst med mindre man finner ei drømmedame.

Anonymkode: 181ae...55b

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.9.2022 den 19.29):

Det kan hende at alt han ønsket var nettopp sex og at han med din tilbakemelding forsto at du ikke ønsket sex uten at det omtrent innebar forhold. 

Anonymkode: 82cf7...a7b

Skrevet

Nei, ganske mange menn går videre til et forhold, samboerskap, ekteskap og barn.

De som ikke er så interessert går videre til neste dame.

Anonymkode: 8369a...74b

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Du legger tråden inne på seksualitetsforumet….

Det hadde selvfølgelig vært noe annet om du datet noen du ville bli kjæreste med. Men om du dater noen for sex, så gir det ikke så mye mening å vente.

Anonymkode: d4f9f...0f8

Skrevet

Tror ikke denne situasjonen handler om at han mistet interessen fordi han hadde deg på kroken, men fordi han mistet interessen fordi dere ikke passet sammen. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Tror noen menn elsker følelsen av jakt og søken etter bekreftelse og erobringer, Andre har ikke samme type driv. Kan virke som du møtte den første typen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...