AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #1 Skrevet 26. september 2022 Jeg får ikke svar noen steder angående dette. Men helt siden jeg fjerna mandlene mine, har jeg hatt vondt eller ubehag fra det området og det stråler mot øret og der lymfene sitter rett under øret. har også en kronisk forstørra lymfekjertel som er sjekka opp nøye. Ingen kan svare på hvorfor jeg får de her smertene, men jeg føler det har en sammenheng med mandeloperasjon for mange år siden. Har visst litt av vevet igjen der fortsatt, men jeg føler de har tatt for mye vev egentlig. kan feks fremdeles føle dusj strålene treffe meg på halsen, fornemme d fra innsiden. Slik som tiden etter operasjonen. smertene blir nå kalt nervesmerter, altså trigeminus nevralgi. om jeg feks spiser sterk mat, så får jeg veldig vondt i de her områdene. Inni øret og utsiden hals liksom. Helt merkelig! noen som har hørt om noe lignende? Kan det ha blitt fjerna for mye vev som gjør at jeg er veldig følsom og har blottlagt noen Nerver? Anonymkode: 74d56...e46
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå