AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #21 Skrevet 27. september 2022 Anonym Brukar0 skrev (29 minutter siden): Ja, da skjønner jeg. Ingen ønsker å dø av uvaskede ullsokker. Du har en frekk og underlig måte å skrive på. Selvsagt dør man ikke av ullsokker med urin eller bæsj på, men synes ikke det er noe å trakte etter å få sånt tråkket inn i huset der jeg bor. Å vaske ullsokkene tar et par timer, og de tørker over natten. Heller det enn å gå i dagevis med skittent tøy, selv om man ikke dør av det. Anonymkode: a96b6...ed0 2
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 27. september 2022 #23 Skrevet 27. september 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Du har en frekk og underlig måte å skrive på. Selvsagt dør man ikke av ullsokker med urin eller bæsj på, men synes ikke det er noe å trakte etter å få sånt tråkket inn i huset der jeg bor. Å vaske ullsokkene tar et par timer, og de tørker over natten. Heller det enn å gå i dagevis med skittent tøy, selv om man ikke dør av det. Anonymkode: a96b6...ed0 Du er lik frekk selv.
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #24 Skrevet 27. september 2022 Anonym Brukar0 skrev (31 minutter siden): Du er lik frekk selv. Nei, det er jeg ikke. Jeg forklarte hvorfor jeg mener det er nødvendig å vaske ullsokker som barna har brukt i barnehagen, mens du kommer med et flåsete og spydig utsagn om at "Ingen ønsker å dø av uvaskede ullsokker" som svar. Anonymkode: a96b6...ed0 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #25 Skrevet 27. september 2022 All ull går på ullvask programmet med milo Anonymkode: 5be94...20d 1
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 27. september 2022 #26 Skrevet 27. september 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Nei, det er jeg ikke. Jeg forklarte hvorfor jeg mener det er nødvendig å vaske ullsokker som barna har brukt i barnehagen, mens du kommer med et flåsete og spydig utsagn om at "Ingen ønsker å dø av uvaskede ullsokker" som svar. Anonymkode: a96b6...ed0 Beklager virkelig at jeg ødela dagen din ved å ikke si meg helt enig med deg.
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #27 Skrevet 27. september 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Vet ikke hvordan det er med deg, men jeg har vært inne på toalettene i barnehagen, og det er ikke alltid det er like rent på gulvet der, for å si det mildt. Ungene tråkker i dette, og da blir naturligvis sokkene skitne. For min del er det helt uaktuelt at ungene drar disse sokkene med inn i huset, alt tas av og jeg vasker det. Har ullsokker som fint kan vaskes på ullvask i maskinen. Anonymkode: a96b6...ed0 Hørt om innesko? Trodde det var vanlig jeg, burde være med tanke på brann . Anonymkode: f12f9...7b3 2
flusa Skrevet 27. september 2022 #28 Skrevet 27. september 2022 Ja,de må vaskes..ellers lukter de tåfis🤣
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #29 Skrevet 27. september 2022 Ja, selvfølgelig vasker jeg ullsokkene mine 😅 noen av de trådene her altså.. hvis noen ikke vasker sokkene sine, skulle jeg ønske jeg levde i uvisshet om det. Anonymkode: 6300f...907 1
Djungelvrål Skrevet 27. september 2022 #30 Skrevet 27. september 2022 Ja jeg bruker de noen uker også vaskes de. Ekkelt å aldri vaske klær, Gjør folk det?
Million Skrevet 27. september 2022 #32 Skrevet 27. september 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Gud vet hva barna driver med i barnehagen Anonymkode: 6029d...97a Ser du ikke flekker og lukter ikke sokkene vondt, er det nok ikke noe farlig. Vi trenger ikke oppdra barna i sterile miljøer, det blir det bare allergier av. Immunforsvaret til barna lærer seg lett å takle noen småskitne sokker! 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #33 Skrevet 27. september 2022 Hvorfor går dere med bomullssokker under ullsokkene? De er jo varmest når de er nærmest kroppen og blir man våt blir man ikke kald hvis man går med ren ull men det blir man av bomull. Hva i alle dager er poenget? Anonymkode: b759d...1eb 1
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 27. september 2022 #34 Skrevet 27. september 2022 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Hvorfor går dere med bomullssokker under ullsokkene? De er jo varmest når de er nærmest kroppen og blir man våt blir man ikke kald hvis man går med ren ull men det blir man av bomull. Hva i alle dager er poenget? Anonymkode: b759d...1eb Jeg kan bare snakke for meg selv, men jeg blir ikke så veldig våt på føttene av å tusle inne hjemme med ullsokker. Jeg syns ikke ullsokker er varmere rett på kroppen enn utenpå andre sokker.
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #35 Skrevet 27. september 2022 Anonym Brukar0 skrev (17 minutter siden): Jeg kan bare snakke for meg selv, men jeg blir ikke så veldig våt på føttene av å tusle inne hjemme med ullsokker. Jeg syns ikke ullsokker er varmere rett på kroppen enn utenpå andre sokker. Men hvorfor? Du går jo ikke med bukse utenpå bukse eller truse utenpå truse heller. Anonymkode: b759d...1eb
Gjest Warrior Skrevet 27. september 2022 #36 Skrevet 27. september 2022 Jeg har prøvd noen ganger men blir alltid hull i de så nå lar jeg heller andre vaske ullsokker og annet ull for meg😅 Jeg er ikke flink til det der tydeligvis.
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 27. september 2022 #37 Skrevet 27. september 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men hvorfor? Du går jo ikke med bukse utenpå bukse eller truse utenpå truse heller. Anonymkode: b759d...1eb Jeg går med bukse utenpå truse 🤷♀️ og noen ganger med strømpebukse eller stillongs utenpå truse og under bukse. Når jeg tar på ullsokker hjemme er det fordi jeg fryser og det er lettvint på bare dra ullsokkene over de jeg allerede har på meg, så hvorfor ikke?
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #38 Skrevet 27. september 2022 Vasker ullsokker og ullundertøy ja, dog ikke like ofte. Har ikke så mye ull ellers forutenom kofta og den vasker jeg for hånd for den har bestemor strikka:P Anonymkode: 08873...656
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #39 Skrevet 27. september 2022 flusa skrev (9 timer siden): Ja,de må vaskes..ellers lukter de tåfis🤣 https://www.nrk.no/livsstil/dropp-ullvasken-_-lufting-holder-1.13376936 Anonymkode: f12f9...7b3 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #40 Skrevet 27. september 2022 Anonym Brukar0 skrev (8 timer siden): Jeg kan bare snakke for meg selv, men jeg blir ikke så veldig våt på føttene av å tusle inne hjemme med ullsokker. Jeg syns ikke ullsokker er varmere rett på kroppen enn utenpå andre sokker. Ull leder svette bort fra kroppen , den egenskapen har ikke bomull. Derfor er det lurt å ha ull innerst, en bomullsokk vil man bli veldig kald i. Anonymkode: f12f9...7b3 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå