AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #1 Skrevet 26. september 2022 Jeg har flyttet sammen med kjæresten min til hans hjemsted. Det nærmer seg oktoberfest både der jeg kommer fra og her i byen hans. Jeg får ikke «lov» til å ha på kostyme hvis jeg skal til hjembyen og dra på dette, og da sier jeg at jeg mener at han da ikke får lov til å dra på festen i hans hjemby der andre damer har på seg det kostymet (satt på spissen, vi lar selvfølgelig hverandre dra på ting). Han mener at det er noe annet å ha på seg kostyme enn at andre har det på. Men jeg mener da at det er like ubehagelig for meg at han skal omgås jenter i sånne kostymer, som det er for han at jeg skulle hatt det på.. Hva er deres tanker? Anonymkode: 70f91...2df 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #2 Skrevet 26. september 2022 Er han redd du ser for sexy ut i kostymet? Anonymkode: 1c843...93a
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #3 Skrevet 26. september 2022 Omg… dere kler hverandre. Anonymkode: 45ae3...d66
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 26. september 2022 #4 Skrevet 26. september 2022 Jeg tenker at dere ikke er modne nok til å være i forhold noen av dere.
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #5 Skrevet 26. september 2022 Det er ikke det samme at du ikke får ha det på, og at han ikke får dra på oktoberfest overhodet. Likt ville det vært at begge får dra på fest, men at ingen kler seg ut. Evt at kostymene ikke er for horete. Anonymkode: af638...138
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå