Gå til innhold

Å ikke vite hva man vil i livet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir 31 år om noen uker. Jeg vet enda ikke helt hva jeg vil. Jeg jobber i møbelbutikk og trives. Har jobbet i matbutikk og restaurant/kafe, det vil jeg ikke tilbake til. Men jeg har liksom ikke noen mål for livet. Jeg blir eldre, psyken og interessen forandrer seg deretter. Jeg er diagnostisert med Dystymi og har stått på antidep i 1 år nå. Jeg vil ikke si jeg er deprimert lenger, men jeg tar meg likevel i å gruble på om jeg egentlig er deprimert uten å vite det, kanskje jeg føler glede så sjelden at jeg bare tror jeg ikke er deprimert. Jeg takler veldig dårlig å ikke ha noe å gjøre. Jeg sovner rett og slett dersom jeg ikke har noe å gjøre, så jeg hater på en måte å ha fri. Så nå sitter jeg her, vet ikke hva jeg skal finne på. Alt føles kjedelig…  er det helt vanlig å føle det slik? Har masse folk rundt meg, men det hjelper ikke det heller. Har liksom ikke helt vennskapsfølelsen og skulle ønske jeg hadde mer av det. Er kanskje mer den folk vil kalle litt kald. 

Anonymkode: b09a0...0e2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er noen få år eldre enn deg og har det helt likt. Venter fortsatt på at noe skal gi livet mening, eller at noe skal skje eller at jeg skal få noen mål og drømmer som engasjerer. Men det er helt dødt på fremtidsfronten. Ingenting engasjerer eller virker spennende og gøy

Anonymkode: f9673...be8

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg er noen få år eldre enn deg og har det helt likt. Venter fortsatt på at noe skal gi livet mening, eller at noe skal skje eller at jeg skal få noen mål og drømmer som engasjerer. Men det er helt dødt på fremtidsfronten. Ingenting engasjerer eller virker spennende og gøy

Anonymkode: f9673...be8

Altså jeg har som mål å kjøpe leilighet, fordi det liksom er det som stiger i verdi og gir en slags trygghet. Men man skal liksom leve litt også. Men om jeg så eide en leilighet, hadde jeg nok ikke vært lykkeligere. Jeg er jo fremdeles meg og må ha ting å fylle dagene med. Aner ikke hva jeg skal gjøre egentlig… det er liksom ingenting som engasjerer meg. Og når jeg ikke jobber eller har annet å gjøre så kjeder meg så jeg faktisk sovner!! 

Skrevet

Samme her, men jeg er eldre. Har heldigvis kule hobbier, så kjeder meg aldri når jeg har fri. Ser frem til ferier og til å holde på med hobbiene. Utenom det så er det på en måte blankt.

Anonymkode: 25cf8...054

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Samme her, men jeg er eldre. Har heldigvis kule hobbier, så kjeder meg aldri når jeg har fri. Ser frem til ferier og til å holde på med hobbiene. Utenom det så er det på en måte blankt.

Ok hehe. Omvendt her. Kjeder meg på fritiden fordi jeg liksom bare vil fylle tiden med noe meningsfylt eller noe jeg tjener penger på.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ok hehe. Omvendt her. Kjeder meg på fritiden fordi jeg liksom bare vil fylle tiden med noe meningsfylt eller noe jeg tjener penger på.

Hva med å starte med en sport som gir litt adrenalin? Det røsker opp i en grå hverdag.

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Samme her. Eneste jeg gleder meg over er å få lønn inn på konto. Sparer mest mulig fordi jeg ikke gidder å bruke penger på noe jeg uansett ikke har glede av. Så da gleder jeg meg bare over at sparekonto vokser. Det er grenser for hvor glad man blir av det i hverdagen. Hadde en hobby for mange år siden som jeg synes er helt meningsløs nå fordi jeg ikke tjener penger på den. 

Anonymkode: 94c61...a6b

Skrevet

Jeg er 38 og helt lik. Har drømmeleiligheten, god utdanning, god jobb og barn. Og alt er bare helt meningsløst. Er også låst ift hobby og sånt på grunn av barnet, så jeg sitter bare hjemme og omtrent ser i veggen når han sover. 

Ingenting gir meg noe glede. 

Anonymkode: 171a2...abb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...