Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker du om menn med sort neglelakk på tærne, så en mann i svømmehallen her om dagen, fine føtter med velpleide sorte negler på tærne.

Anonymkode: 3651d...2e3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ekkelt. 

Anonymkode: 7ecf0...607

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ekkelt. 

Ekkelt. 

Hvorfor ?

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Hvorfor ?

For min del blir det for feminint, rett og slett. Eventuelt en som er i overkant opptatt av eget utseende, som heller ikke er noe som fenger meg. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

For min del blir det for feminint, rett og slett. Eventuelt en som er i overkant opptatt av eget utseende, som heller ikke er noe som fenger meg. 

Ja men er alt som ikke fenger deg ekkelt ?

• Liker 2
Skrevet

Kult! Digger menn som kjører sin egen greie og mye finere med neglelakk enn gule stygge tånegler

Anonymkode: d1eab...fb6

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hva tenker du om menn med sort neglelakk på tærne, så en mann i svømmehallen her om dagen, fine føtter med velpleide sorte negler på tærne.

Ok. Jeg tenker det er litt creepy å stirre på tærne til folk o svømmehallen. Hvorfor synes du det er innafor, ts? Jeg synes ikke et er innafor.

Så du liker folk flest med uvaska hår, skitne klær, møkkajenter under neglene, bustete skjegg, helst med litt matrester i og arrete hud, gjerne med solskader og kviser?

Ok. Du om det, altså. Du er i mindretall.

Anonymkode: d32eb...0c8

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Ok. Jeg tenker det er litt creepy å stirre på tærne til folk o svømmehallen. Hvorfor synes du det er innafor, ts? Jeg synes ikke et er innafor.

Så du liker folk flest med uvaska hår, skitne klær, møkkajenter under neglene, bustete skjegg, helst med litt matrester i og arrete hud, gjerne med solskader og kviser?

Ingen som snakker om stirring, men alle ser vel på tærne til hverandre, er det lakken eller stirringen du ikke syns er innafor

Skrevet

Kanskje en annen farge enn sort?

Anonymkode: a3c77...5d9

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kanskje en annen farge enn sort?

Anonymkode: a3c77...5d9

Hva farge syns du ville vært fint

Skrevet
22 hours ago, AnonymBruker said:

Du snakker om urenslighet, jeg snakker om å være forfengelig. To helt forskjellige ting. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg tenker at det er uvant, men hvis en mann først skal lakkere tåneglene er svart en grei farge. :) 

Skrevet

Neglelakk på menn er skikkelig ekkelt for meg. Kunne aldri vært sammen med en mann som malte neglene sine. Hva andre gjør er opp til de.

Anonymkode: ba4b6...209

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.9.2022 den 17.17):

Hva farge syns du ville vært fint

Hvilken farge heter det. HVILKEN. Herregud.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ikke helt blitt vant med menn som bruker sminke og neglelakk.

Når jeg ser noen som bruker det, så oi kult om de passer det og shit oi når noen ikke passer det.

Min mann derimot hadde ikke fått forlatt huset med sminke eller neglelakk, eller et unntak vist datteren har lakket en eller to negler. 

• Liker 1
Skrevet
Adrenalina1 skrev (32 minutter siden):

Hvilken farge heter det. HVILKEN. Herregud.

Betyr det noe ? hvem er du, språk politiet ?

Skrevet

Jeg er mann og bruker som regel sort neglelakk, syntes det er gøy å lunne utrykke meg selv på den måten jeg ønsker, bryr meg svært lite om hva andre tenker, konforme folk er kjedelig og jeg har ikke så mye med dem å gjøre

Anonymkode: 6b41d...d6c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Jeg er mann og bruker som regel sort neglelakk, syntes det er gøy å lunne utrykke meg selv på den måten jeg ønsker, bryr meg svært lite om hva andre tenker, konforme folk er kjedelig og jeg har ikke så mye med dem å gjøre

Anonymkode: 6b41d...d6c

Du høres ut som en kult type😁skulle vært flere som deg.

Skrevet

«Spør for en venn» ?

Anonymkode: 5dd0a...007

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...