AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #1 Del Skrevet 26. september 2022 Jeg har en hund som klarer å være alene der vi bor nå, men vi skal snart flytte og jeg vil da venne henne til å være alene på nytt ettersom hun lett kan bli urolig på nye steder, i tillegg til at det vil være flere lyder og forstyrrelser der vi flytter. I den forbindelse hadde det vært veldig greit med et kamera, slik at jeg kan se hvordan hun oppfører seg når jeg er utenfor boligen. Noen som har brukt noe slikt og har tips til et kamera som passer? Fint hvis det er et kamera som har en app hvor man kan følge med og eventuelt få varsler. Ikke alt for dyrt. Anonymkode: d0a81...5fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #2 Del Skrevet 26. september 2022 De har ett på dyrekassen, tror det heter eyecamera. Anonymkode: 66291...a66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #3 Del Skrevet 26. september 2022 Jeg har et par fra Tapo. Dette er det beste av de jeg har. Praktisk at begge åpnes i samme app. https://www.elkjop.no/product/hjem-rengjoring-og-kjokkenutstyr/sikkerhet-og-overvakning/overvakningskamera/tp-link-c200-full-hd-wifi-home-sikkerhetskamera/164141 Anonymkode: 61031...5e3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #4 Del Skrevet 26. september 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har en hund som klarer å være alene der vi bor nå, men vi skal snart flytte og jeg vil da venne henne til å være alene på nytt ettersom hun lett kan bli urolig på nye steder, i tillegg til at det vil være flere lyder og forstyrrelser der vi flytter. I den forbindelse hadde det vært veldig greit med et kamera, slik at jeg kan se hvordan hun oppfører seg når jeg er utenfor boligen. Noen som har brukt noe slikt og har tips til et kamera som passer? Fint hvis det er et kamera som har en app hvor man kan følge med og eventuelt få varsler. Ikke alt for dyrt. Anonymkode: d0a81...5fb Du finner mange hos elkjøp og power til under 500 kr. Kjøpte mine til rundt 300 kr. De har ikke akkurat de jeg har for det begynner å bli noen år siden jeg kjøpte dem. Men de ligner på denne. https://www.elkjop.no/product/hjem-rengjoring-og-kjokkenutstyr/sikkerhet-og-overvakning/overvakningskamera/tp-link-c100-full-hd-wifi-home-sikkerhetskamera/164143 Ene har jeg hengt opp på veggen, den andre flytter jeg på som jeg selv vil. De fleste har funksjoner som å ta opptak eller at det lagres på minnekort. Har app hvor du kan logge inn å se når som helst, hvor som helst. De fleste har bevegelsessensor som gjør at de tar bilde eller opptak når de blir "trigget" av bevegelse. Anonymkode: 57bb7...6c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewStart87 Skrevet 26. september 2022 #5 Del Skrevet 26. september 2022 Jeg bruker denne: https://www.elkjop.no/product/hjem-rengjoring-og-kjokkenutstyr/sikkerhet-og-overvakning/overvakningskamera/tp-link-c200-full-hd-wifi-home-sikkerhetskamera/164141?gclid=EAIaIQobChMI37WRqIGz-gIVaQzmCh08fASfEAQYASABEgLTLPD_BwE&gclsrc=aw.ds Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå