Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

funnet en fyr jeg halvveis vurderer å date. mest pga hva som er tilgjengelig for meg idag

jeg personlig liker menn mellom 23-26

både venninner og familien min er enig med at han er for gammel og at jeg burde satse yngre

hva synes dere da?

Anonymkode: 81600...68b

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymus Notarius
Skrevet

6 års aldersforskjell er jo helt normalt. Du synes jo tydeligvis 12 års aldersforskjell er helt greit andre veien..?

Skrevet

Det er ikke gammelt. Er kun 6 år aldersforskjell. Hadde han derimot vært 10-12 år eldre hadde det vært noe annet. 

Menn i 20 årene er gjerne mye mer umoden. Sjansen for å finne noe stabilt med en mann i 20 årene er lav. 

Anonymkode: c028f...be4

• Liker 1
Skrevet

Min erfaring er at fem-seks års aldersforskjell er omtrent der det begynner å bli problematisk. Ideelt med litt mindre forskjell, men fortsatt (nesten) innafor. Ville dog heller valgt par år opp eller ned om det er mulig.

Anonymkode: 894dc...866

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

7 år mellom meg og min mann. Aldri vært no problem.  Hadde aldri gått for en "mann" som er i 20 åra. Jeg er like gammel som deg.

Anonymkode: b98ef...e2c

Skrevet

Så du liker veldig unge menn med andre ord?

Anonymkode: ea6f0...a78

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

funnet en fyr jeg halvveis vurderer å date. mest pga hva som er tilgjengelig for meg idag

både venninner og familien min er enig med at han er for gammel og at jeg burde satse yngre

hva synes dere da?

Du syns han som er 6 år elder er gammel, men har ingen betenkninger om å gå etter eb shitkid på 23? «Ok.» Du ser vel selv at dette ikke gir noen som helst mening hvis du ikke er innmari umoden selv, slik at du og en i første halvdel av tjueårene er helt på bølgelengde. For de fleste 23-åringer er du dritgammel og helt uinteressant som kjæreste.

Anonymkode: 831b9...c1e

Skrevet

oi

kvinne på 23 og mann på 35 er ok?

hykleri

T.S

• Nyttig 2
Gjest Anonymus Notarius
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

oi

kvinne på 23 og mann på 35 er ok?

hykleri

T.S

Både kvinne 23/mann 35 og motsatt er OK. Det som folk reagerer på, er at du synes en som er 6 år eldre enn deg er gammel, samtidig som du ønsker deg en som er 12 år yngre. Det er jo litt dobbeltmoralsk.

Skrevet

Det er en helt vanlig alder.

Han er for gammel men ok å date en som er 9-12år yngre enn deg selv, Spesielt....

Anonymkode: 9bd74...4ec

Skrevet

Gjør som du vil ts. Hvorfor henge seg så mye opp i alder hvis kjemien er fin og man har det trivelig sammen. KJemi spør aldri etter alder. Så valget er skal det være "rett" alder etter det som er sosialt akseptert,  eller skal man følge hjertet og tenke at man bør ha positive mennesker i livet sitt som en har god kjemi med og trives med??

Anonymkode: 88e73...d25

Skrevet
Anonymus Notarius skrev (Akkurat nå):

Både kvinne 23/mann 35 og motsatt er OK. Det som folk reagerer på, er at du synes en som er 6 år eldre enn deg er gammel, samtidig som du ønsker deg en som er 12 år yngre. Det er jo litt dobbeltmoralsk.

Nei, men glemte å tilføye at jeg ser ut som en 20 åring selv. spiser raw-salater, ferske smoothie og healthy poke bowls. også trener jeg ganske ofte på sats så jeg er egentlig en unntak fra de andre 35 år gamle kvinnene. ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

hva synes dere da?

Ikke si at du har tatt høyere utdannelse. For det har jeg ingen tro på. 

Er du frisør? 

Anonymkode: 4b47e...e4e

• Liker 4
Skrevet

Null problem det. Jeg er 28 og dater en mann på 48 

Anonymkode: e83d6...5f9

Gjest Anonymus Notarius
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Nei, men glemte å tilføye at jeg ser ut som en 20 åring selv. spiser raw-salater, ferske smoothie og healthy poke bowls. også trener jeg ganske ofte på sats så jeg er egentlig en unntak fra de andre 35 år gamle kvinnene. ts

OK, der avslørte du deg. Tulletråd.

Men uansett hvor bra man ser ut, så er man den alderen man er. Stor betydning for f.eks. fertilitet. Hjelper ikke å se ut som 25 om egga har tørka inn :P 

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Min erfaring er at fem-seks års aldersforskjell er omtrent der det begynner å bli problematisk. Ideelt med litt mindre forskjell, men fortsatt (nesten) innafor. Ville dog heller valgt par år opp eller ned om det er mulig.

Anonymkode: 894dc...866

Lol, no one cares. Eller i det minste, ingen burde bry seg om alderen. Sjansen for at hvilket som helst forhold i dag skal vare de neste 40 år - fra nå og frem til år 2062, for å ta et tilfeldig eksempel, er nærmest lik NULL prosent. Folk går fra hverandre for hver minste ting, så det er bare komisk når enkelte tror at de skal holde sammen i tidsrommet 2022 - 2062 😂 

Anonymkode: e4555...093

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hva har det med saken å gjøre om du i følge deg selv ser ut som en tjueåring? Du er fortsatt 35. 

Anonymkode: 831b9...c1e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

7 år mellom meg og min mann. Aldri vært no problem.  Hadde aldri gått for en "mann" som er i 20 åra. Jeg er like gammel som deg.

Anonymkode: b98ef...e2c

Min eks var 7 år eldre enn meg, og gjett hva: Han "tullet" flere ganger om at jeg var "for gammel"...🙄🙄

Anonymkode: 7743b...07c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...