AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #1 Del Skrevet 26. september 2022 Hei. Jeg er grønn angående norske forlag og lurer derfor på hva som menes om de forskjellige forlagene. Det finnes utrolig mange av dem og jeg syns det er vanskelig å orienter meg. Flamme Forlag virker ungt Oktober noe mer seriøst, Aschehoug + Cappelen virker som de gir ut alt mulig og promoterer godt. Pax gir så vidt jeg har fått med meg kun utenlandsk skjønnlitteratur og norsk filosofi. Er det noe forskjell på dem, har de politisk orientering i bunn ? Finnes det noen gode blogger eller lignende nettsider som tar for seg de norske forlagene? mange takk for innspill og svar! Anonymkode: 59ae9...771 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #2 Del Skrevet 18. oktober 2022 Det var nok litt mer sånn før, at det hadde veldig mye å si hvilket forlag du var på. Oktober har, etter fleres mening, mistet litt kvalitetsstempelet de siste årene og er ikke lenger nødvendigvis der alle drømmer om å være. Men Flamme ja, der er jeg enig med deg. Det gis ut utrolig mye merkelig og absurd, og ikke alltid på den gode måten. Ungt og pretensiøst ofte. Men for all del, skal nå være rom for det også. Anonymkode: 3c7ce...dc0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå