Gjest gjesta Skrevet 21. mars 2006 #1861 Del Skrevet 21. mars 2006 (endret) ~Alwa~ Jeg kan berolige deg at det er nok ikke det, for da hadde jeg nok hatt endel unger til nå... Endret 21. mars 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 21. mars 2006 #1862 Del Skrevet 21. mars 2006 Da har jeg tatt turen innom denne dagboka og!! Blir spennende å følge deg frem til bryllupet!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 21. mars 2006 #1863 Del Skrevet 21. mars 2006 Alltid så koselig når du stikker innom iss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 21. mars 2006 #1864 Del Skrevet 21. mars 2006 (endret) Fikk svar fra presten idag, så jeg ringer organisten en dag iløpet av uka. Skal ha øving 2 dager før bryllupet, men sa ingenting om møte først. Jeg får se om dama fra kirken ringer, hvis ikke blir det bare øving. De kunne spille Gabriels Obo trodde de, men ikke Romeo & julie, så jeg må finne en annen utgangsmarsj.. Endret 21. mars 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 21. mars 2006 #1865 Del Skrevet 21. mars 2006 22 on - Se bilder fra fotografering kl. 19. 23 to - Ring organist. Vi må finne en ny utgangsmarsj & spørre om vi kan bruke salmene vi har funnet. 24 fr UKE 6 25 lø 26 sø 27 ma - Bestille blomster! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 21. mars 2006 #1866 Del Skrevet 21. mars 2006 Hei Epica Alt bra med den gravide? Ser du mener at puppene dine vokser Håper ikke kjolen blir for trang over puppene da Så utrolig teit sjef du har som røyker inne Alt bra med deg ellers? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 21. mars 2006 #1867 Del Skrevet 21. mars 2006 Får håpe de ikke blir så store Mart`n Er litt redd magen skal presse på under kjolen, men satser på det går greitt. Evt får jeg ringe sydama og gi beskjed om krisen en uke før eller noe, om det er for gale. Nå kommer snart forlover & toastmaster på besøk, blir koselig! Har lagt på meg 3 kg til nå, veier 56 kg idag.. Alt er bare flott, utenom at jeg sliter med luft i magen! .. Har du en fin tirsdag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 21. mars 2006 #1868 Del Skrevet 21. mars 2006 Får håpe de ikke blir så store Mart`n Er litt redd magen skal presse på under kjolen, men satser på det går greitt. Evt får jeg ringe sydama og gi beskjed om krisen en uke før eller noe, om det er for gale. Nå kommer snart forlover & toastmaster på besøk, blir koselig! Har lagt på meg 3 kg til nå, veier 56 kg idag.. Alt er bare flott, utenom at jeg sliter med luft i magen! .. Har du en fin tirsdag? ← Det går nok greit skal du se Litt mere pupper skader sikkert ikke Luft i magen, og noen extra kilo er kanskje et litt kjipere symptom Men symptomer er jo litt koslige også da....blir litt mere virkelig kanskje. Kos deg med besøk i kveld da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 21. mars 2006 #1869 Del Skrevet 21. mars 2006 Puppene kan bare vokse Mart'n Verre med såmye luft i magen..!! Ja det er vertfall symptomer Var en suuper kveld! Hva har du gjort da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 21. mars 2006 #1870 Del Skrevet 21. mars 2006 Huske å finn info til toastmaster: Hvem skal tale (mamma,sambo,meg,forloverne.. etc) Litt forskjellig om de som skal tale, hva de jobber med etc Ble litt snakk om utdrikningslaget siden jeg er gravid.. Kjipern det ikke blir en skikkelig fest men.. Jeg kan jo ikke klage! Forlover måtte hvis ordne, og gjøre om på bestillinger. Uff, føler meg litt kjip.. Men, kan jo ikke tenke sånn! Dagen før U-laget skal jeg til legen å sjekke spiren.. Vil at alt skal være ok! Det SKAL være ok Jeg må si ifra snart til tre andre, om skal på u-laget, om at jeg er gravid. De er ikke fullt så nære venner, men de er forberedt på å drikke - ta med alkohol til u-laget. Så jeg ringer de denne uken.. OhMy... Stappa av sjokolade nå... Har sååå dilla på sjokolade, det er ikke MULIG! Kunne spist en by laget av sjokolade! Et helt kontinent!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 22. mars 2006 #1871 Del Skrevet 22. mars 2006 Idag skal jeg poste Barbie'n til tanteungen. Etter jobb, i syvtiden skal jeg møte venninnene utenfor fotografen og se bildene. Regner med jeg får valgt ut et idag. Lurer på om jeg får det allerede idag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 22. mars 2006 #1872 Del Skrevet 22. mars 2006 (endret) 1 mnd igjen til bryllupet! Endret 22. mars 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 22. mars 2006 #1873 Del Skrevet 22. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. mars 2006 #1874 Del Skrevet 22. mars 2006 Dei andre kunne vel ha drukke sjølv om ikkje du drakk vel!??! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 22. mars 2006 #1875 Del Skrevet 22. mars 2006 (endret) Jeg hadde ikke hatt det så kult på utdrikningslaget mitt om alle var fulle og jeg var edru veslo Noen syns det er greitt, men jeg hadde kjeda meg. Men de kan selfølgelig drikke litt, men orker ikke noe fest. Vi skal heller ta det rolig, kanskje en middag. Endret 22. mars 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. mars 2006 #1876 Del Skrevet 22. mars 2006 Hehe.. Okay... Eg storkosar meg alltid på fest eg, edru eller full! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 22. mars 2006 #1877 Del Skrevet 22. mars 2006 (endret) Uff, ikke jeg veslo... Jeg syns det er stress med fulle folk når jeg er edru selv Greitt nok i starten av forspielet. Men jeg sa til forlover at de måtte selfølgelig bare ha med noe drikke på kvelden. Jeg orket bare ikke en heidundrandes fest. Endret 22. mars 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 22. mars 2006 #1878 Del Skrevet 22. mars 2006 Uff, så kjedelig at du ikke får like mye ut av en fest hvis du ikke drikker selv! Det er nemlig veldig deilig å vite at man kan ha det morro uansett, og ikke trenger å takke nei til fester fordi man ikke kan/orker drikke. Høres jo hyggelig ut med venninnemiddag også! Man får det jo kanskje koseligere når folk ikke fokuserer på at det skal drikkes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 22. mars 2006 #1879 Del Skrevet 22. mars 2006 Jeg har det selfølgelig moro på fest Sensommerbruden. Men etterhvert som alle andre blir fulle og tar helt av, så er jeg ikke på samme "nivå" som edru for å si det sånn. Er jo en grunn for at de fleste går på fest for å drikke, fordi det er morsomst. Men er ingen problem om de drikker litt. Jeg orker bare ikke at de skal bli så altfor fulle, for da blir det ikke så gøy. Er koselig å snakke & kose oss sammen, istedenfor å danse villt rundt i stua hvis du forstår meg rett. Det blir nok en koselig dag. Har sagt de må bare drikke. Bare det ikke tar helt av på flaska. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 22. mars 2006 #1880 Del Skrevet 22. mars 2006 Forstår deg godt! Synes dessuten at det høres koseligere med et utdrikkningslag hvor man ikke drikker så mye, og heller fokuserer på å ha en hyggelig venninnedag! Håper og tror at venninnene mine tenker likedan! Det er jo egentlig ikke en fest, men mer en siste "sitte og mimre om hvordan ting har vært til nå" dag... (blir jo uansett ikke siste, for man forandrer jo ikke personlighet av å gifte seg.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg