Calla Skrevet 14. desember 2005 #161 Del Skrevet 14. desember 2005 Flink du er til å planlegge vennen! Ser ut til at du har full kontroll! King Kong ja..mannen har maset i flere uker om at vi skal på kino den 14.desember.. men neida..var ikke så viktig likevel, han prioriterer heller trening i kveld han! Jaja, ikke det at jeg er så innmari glad i filmer med store aper i, men hadde jo vært koselig å ta en kinotur... Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 14. desember 2005 #162 Del Skrevet 14. desember 2005 (endret) cons Ja, endelig bedre oversikt, og planleggingen mer igang nå Godt å se at brikkene faller på plass! Du kan jo spørre om han vil se filmen til helga kanskje? Den virker kul, gleder meg! Hvordan går det ellers, har tanta kommet? Prøvde å printe invitasjonen på transparent papir nå, bare for å teste. Ble stilig! Endret 15. desember 2005 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 14. desember 2005 #163 Del Skrevet 14. desember 2005 oi.. snart bare 4 mnd igjen jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 14. desember 2005 #164 Del Skrevet 14. desember 2005 (endret) Ja, helt syyykt IdaH Og skal snart sende ut invitasjoner Endret 15. desember 2005 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cymbidium Skrevet 14. desember 2005 #165 Del Skrevet 14. desember 2005 Jeg har en bryllupssone her inne, jeg, da. Så kan du ha babysone inne hos meg. Mmmm, liker bryllup Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 14. desember 2005 #166 Del Skrevet 14. desember 2005 (endret) Cymbidium Avtale! Får leve på hverandre sålenge.. Endret 15. desember 2005 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 14. desember 2005 #167 Del Skrevet 14. desember 2005 Hei søta! Lenge sidan sist! Eg er litt opptatt for tida, men håpar på maaaaasse KG-tid straks eg er ferdig med dei siste juleførebuingane... Håpar du har det bra!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 14. desember 2005 #168 Del Skrevet 14. desember 2005 (endret) Altfor lenge siden veslo Håper å se deg her snart Uff ja, jul snart.. Må få kjøpt flere presanger snart. Har du kommet godt igang da? Endret 15. desember 2005 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 14. desember 2005 #169 Del Skrevet 14. desember 2005 Var her med en ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 15. desember 2005 #170 Del Skrevet 15. desember 2005 (endret) Bethina Ååå, vi så King Kong igår, en av de beste filmene jeg har sett!! Kjempetrist, skummel og spennende & de effektene! Anbefales absolutt! Nei, nå må jeg ha meg litt kaffe... Endret 15. desember 2005 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 15. desember 2005 #171 Del Skrevet 15. desember 2005 cons Ja, endelig bedre oversikt, og planleggingen mer igang nå Godt å se at brikkene faller på plass! Du kan jo spørre om han vil se filmen til helga kanskje? Den virker kul, gleder meg! Hvordan går det ellers, har tanta kommet? ← Blir nok vanskelig å se King Kong i helgen..jobbehelg for min del..Men vi bør jo se den, særlig siden du anbefaler den! Ellers er alt bra vettu, tanta har enda ikke kommet..men akkurat nå har jeg nok av andre ting å tenke på, så det er egentlig greit. Håper alt er bra med deg! Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 15. desember 2005 #172 Del Skrevet 15. desember 2005 (endret) Håper dere får se den snart cons Ja, når jeg anbefaler er det bra... Har sett veldig mange filmer, og få som imponerer Jobbehelg ja? Får vertfall penger Planer for kvelden? Sambo skal til en kompis. Jeg får kaaanskje besøk av ei venninne. Hvis ikke blir det nok TV og pc kveld på meg. Håper jeg har fått kartongen til invitasjoner i postkassen idag! :-D Imorgen skal jeg og sambo bare koooose oss i sofaen med Tv'n og kanskje noen øl. Lørdag blir det muligens julegave-shopping, evt kjøpe ringer (hvis råd) til hverandre som julepresang.. På lørdagskveld er det jentefest hos ei venninne, mens typen har fest hjemme. Skal bli så deiiilig deiiilig med helg!! ... Sove leeenge... Endret 15. desember 2005 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litjtuppa Skrevet 15. desember 2005 #173 Del Skrevet 15. desember 2005 God helg vennen og kos deg på jentefest! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 15. desember 2005 #174 Del Skrevet 15. desember 2005 (endret) God helg Litjtuppa Jeg er klar for helg nå.. Ja, skal kose meg på jentefest lørdag, det blir gøy! Mamma ville betale bryllupskake for oss, kjempesnillt! Så nå er jeg på jakt etter en sjokolaaadefristelse.. Endret 15. desember 2005 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 15. desember 2005 #175 Del Skrevet 15. desember 2005 Hei Leeenge siden sist Å hjelp!! Bare snart 4 mnder igjen jo Jeg starter for fullt over nytt år,da kommer Bryllupspengene inn på konto Høres kjempe kos ut med jentekveld,vi var på julebord ihelgen,kempe deiligt,lå på hotell å greier Håper du har en fin torsdagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 15. desember 2005 #176 Del Skrevet 15. desember 2005 Ha en god helg vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jayli Skrevet 15. desember 2005 #177 Del Skrevet 15. desember 2005 God helg Litjtuppa Jeg er klar for helg nå.. Ja, skal kose meg på jentefest lørdag, det blir gøy! Mamma ville betale bryllupskake for oss, kjempesnillt! Så nå er jeg på jakt etter en sjokolaaadefristelse.. ← Vår kake så slikt ut Fransk sjokolade kake med hvit trekk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 15. desember 2005 #178 Del Skrevet 15. desember 2005 Sjokoladefristelse høres herlig ut! Ønsker deg en god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 15. desember 2005 #179 Del Skrevet 15. desember 2005 (endret) Hørtes digg ut med julebord og hotell Jettes Ja, tiden går fort, bare 4 mnd! Har du planer for helga? God helg Bethina NAM Jayli Ååååå, jeg håper jeg får tak i en billig med sjokolade,, Ha en super helg meja! Hatt en fin dag? Jeg har vært hjemme, sett litt tv, tatt et bad & vaskt noen gulv. Ikke så mye spennende å fortelle... Nå skal jeg snart Endret 15. desember 2005 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cymbidium Skrevet 16. desember 2005 #180 Del Skrevet 16. desember 2005 God morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg