Grace Skrevet 8. mars 2006 #1641 Del Skrevet 8. mars 2006 Ååå, litt av utdrikningslaget!!! Så gøy..... Du MÅ oppdatere oss med EN gang du har mulighet da!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. mars 2006 #1642 Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) Skal gjøre det Grace! Håper det er mer gøy enn flaut..... Endret 8. mars 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 8. mars 2006 #1643 Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) Så gøy med u.lag! Her er en søt liten smily til deg.. http://www.cheesebuerger.de/images/smilie/liebe/d018.gif Endret 8. mars 2006 av Trille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. mars 2006 #1644 Del Skrevet 8. mars 2006 Åååå.. Takk for den cons Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 8. mars 2006 #1645 Del Skrevet 8. mars 2006 Ja,du MÅ gi oss referat med en gang du kommer hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. mars 2006 #1646 Del Skrevet 8. mars 2006 Jettes Tror jeg skal legge meg snart.. Ganske trøtt, og klokka er ikke 22 engang! Skal fortelle imorgen, hva som skjer! Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 8. mars 2006 #1647 Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) http://www.cheesebuerger.de/images/midi/muede/a010.gif Sov godt vennen! Endret 8. mars 2006 av Trille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 8. mars 2006 #1648 Del Skrevet 8. mars 2006 Kos deg masse i morgon søta mi!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. mars 2006 #1649 Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) Fikk selfølgelig ikkkke sove.. Tankene i hodet gjorde meg våken igjen. Begynte å tenke på talen.. Har sånn halveis ide nå hvordan den skal være cons Natti! veslo. Sove godt! Håper det er noe gøy som skal skje imorgen. Hun kjenner meg jo godt da, så jeg satser på det. Får prøve å legge meg igjen snart.. Endret 8. mars 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 8. mars 2006 #1650 Del Skrevet 8. mars 2006 Lyst å legge ut tale-kladden din? *natta søta* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 9. mars 2006 #1651 Del Skrevet 9. mars 2006 Har ikke såmye av talen klar veslo Men jeg tenkte å ha med noe sånt som: "Du er så snill, for hver gang.... blabla "Du er så god når du... blabla.. Så blir det litt enklere å få til en bra tale. Kan ta opp ting han gjør som jeg setter pris på. Istedenfor masse rosa setninger Jeg fikk e-mail av presten, så nå vet jeg navnet på han. Han sa det blir øving i kirken den 20.april.. torsdagen før bryllupet. Prøvde å ringe Servicetorget men de visste ikke hvem organisten var.. Har sendt noen mailer til presten nå. Er usikker på kl. slettet.. Jeg har mailt sjefen på jobb om fri 20. og 21.april siden det blir øving den ene dagen & at vi må ordne i festlokale den andre dagen. Håper jeg får mail tilbake av presten snart, for jeg skulle hørt om alt er ok med tidene osv den torsdagen. Men rart han ikke sa noe om et møte?.. Betyr det at møte & øving er samme dag? Og skal jeg ringe organist for å høre ang marsjer & salmer? :klø: Hun jeg snakte med tidligere, på prestekontoret. Hun ba meg ringe ca 3 uker før ang møte.. Så jeg får gjøre det og se hva hun sier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 9. mars 2006 #1652 Del Skrevet 9. mars 2006 god morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 9. mars 2006 #1653 Del Skrevet 9. mars 2006 God morgen IdaH Nå skal jeg på Posten og hente H&M klærne.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 9. mars 2006 #1654 Del Skrevet 9. mars 2006 Kjempe stili dei damene i signaturen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 9. mars 2006 #1655 Del Skrevet 9. mars 2006 Ja jeg digger de Jettes Men alle er for store. Får håpe denne går greitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 9. mars 2006 #1656 Del Skrevet 9. mars 2006 (endret) Menyen vår! Jeg skal ha det samme, bare uten kylling & scampi i forretten. Og med auberginer & squash i hovedretten * Avokado salat med urtermarinert kylling og scampi anrettet på salatseng med citrusdressing. * Braisert okse stek serveres med rosenkål bonn femme- gulrøtter- tyttebær og fløtegratinerte poteter okse stek saus lagert med fløte. * Panna Cotta serveres med tropisk frukter * Kaffe/ Avec Hvitvin Rødvin Farris Mineralvann/pils Endret 9. mars 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 9. mars 2006 #1657 Del Skrevet 9. mars 2006 Har kjøpt Ditt Bryllup idag, og hårstriper. Nei uff jeg må jobbe litt også....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 9. mars 2006 #1658 Del Skrevet 9. mars 2006 Jeg og må jobbe llitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 9. mars 2006 #1659 Del Skrevet 9. mars 2006 Arh.. Kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 9. mars 2006 #1660 Del Skrevet 9. mars 2006 Har lyyyst på en jobb med fastlønn!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg