Pasha Skrevet 8. mars 2006 #1621 Del Skrevet 8. mars 2006 høres smart ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. mars 2006 #1622 Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) Jeg skal ringe med en gang de åpner Endret 8. mars 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. mars 2006 #1623 Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) Jeg ringte nå. De er sannsynligvis klare for henting denne uken! Endret 8. mars 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 8. mars 2006 #1624 Del Skrevet 8. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. mars 2006 #1625 Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) Snart lunsj, sulten nå! Har ikke spist frokost så det er vel ikke så rart. Nå har jeg sendt mail til Cateringselskapet om han kan sende meg menyen. Planleggings... Uke 10/11 Lage meny Uke 12 Snakk med blomsterbutikken, bestille calla Ring prestekontoret & avtal møte Ring fotograf igjen? Begynn å ta sol Uke 13 Gratis fotograftime inkl. et bilde Uke 14 Hent kjole hos sydama Prøvetime hos frisør *Annet Ordne sanghefte, kirkeprogram, gjestebok, gaveliste, navn til bordkortposer, stemple kubbelys (ta med noen, itillegg til de høye som er i lokale), bånd rundt servietter, annonse i avisen, evt morgengave.. Kjøp hvit tanga, pynt til bilen. Endret 8. mars 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. mars 2006 #1626 Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) Har sendt sms til han som skal spille i bryllupet, om han kan spille We've Only Just Begun, av Carpenters.. Evt en annen ballade.. Hadde vert litt kos om han annonserer på festen at han skal spille en sang fra meg til min kjære.. Endret 8. mars 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minnimy Skrevet 8. mars 2006 #1627 Del Skrevet 8. mars 2006 HEISANN. takk får besøk i boken min,jeg følger med deg i planleggingen her,det er jo ikke lenge til i det hele tatt,jeg er så spent på dagen,skulle vært flue på veggen du har kjempe kontroll, siden du ikke klare å holde så lang tale pga (helt enig) så kan du si noen ord og deretter introdusere at du har en sang eller overraskelse til han (det er sangen),eller holde tale,og når du er ferdig så introduserer spillemannen den... dette klarer du, og du? leser at du er LITT babysyk her,he he,hadde vært perfekt rett etter bryllupet,du har masse og glede deg til og jeg gleder meg på dine vegne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 8. mars 2006 #1628 Del Skrevet 8. mars 2006 Hei Du? Jeg lurer på hva jeg skal skrive på serienummer jeg når det kommer opp etter jeg har lastet ned Illustrator...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. mars 2006 #1629 Del Skrevet 8. mars 2006 minnimy Så lurt, det med å introdusere sangen, for da blir det ikke så dumt at talen er kort. Smart du! Klar for en liten baby ja... Hvordan går det med din lille i magen da? Her kan du finne serienr. & cracks Jettes http://crackspider.net/search.shtml?q=illustrator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 8. mars 2006 #1630 Del Skrevet 8. mars 2006 Tuusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. mars 2006 #1631 Del Skrevet 8. mars 2006 Jettes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 8. mars 2006 #1632 Del Skrevet 8. mars 2006 Men hvordan tegner man runde bodr med stoler rundt da? og avlangt bord med stoler? *masemase* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. mars 2006 #1633 Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) På Verktøy/Tools paletten, der velger du firkanten Jettes. Hold den inne, så kommer det opp blant annet en runding Sikkert ikke så lett å bruke programmet hvis du ikke har prøvd det før, så bare spør! Endret 8. mars 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. mars 2006 #1634 Del Skrevet 8. mars 2006 Gjett om jeg skal hjem å slappe av på sofaen om ti minutter.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litjtuppa Skrevet 8. mars 2006 #1635 Del Skrevet 8. mars 2006 Mmm, sofa! Me too Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 8. mars 2006 #1636 Del Skrevet 8. mars 2006 Hei Så fint og inspirerende å lese om dine planer og forberedelser. Er veldig veldig bra at vi har KG! Hun nye dama di var kjempe fin! Nei, stress, er med jobb, ungene og skole. Ble litt mye akkurat nå. Men det blir bedre... Tenk at nå kan du slappe av til 20. mars Det må føles godt Kommer til å bli såååå bra, bryllupet deres Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. mars 2006 #1637 Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) Litjtuppa Måtte fjerne dama i signaturen chrizzy, hun var for stor.. Ja kan forstå det blir mye vennen.. Er så imponert at du klarer det. Håper det roer seg snart.. ! Kos deg med planleggingen! Jeg slokna på sofaen istad.. Deilig med en liten hvil Endret 8. mars 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. mars 2006 #1638 Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) Har vaska og rydda som en gal.. Puh! Utrolig hvor mye lettere og effektivt det går etter høy musikk Nå skal jeg bare slappe av alone home resten av kvelden. Fikk sms av forlover, å møtes i byen etter jobb. Det er en liten del av utdrikningslaget som skal tas imorgen.. Håper det er noe kult, og ikke flaut.. Skulle visst ta etpar timer. Ah.. Skulle hatt penger på kontoen, har lyst på en god middag.. Får smøre noen skiver eller ta noe makaroni med masse smelta smør & salt. Endret 8. mars 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 8. mars 2006 #1639 Del Skrevet 8. mars 2006 På Verktøy/Tools paletten, der velger du firkanten Jettes. Hold den inne, så kommer det opp blant annet en runding Sikkert ikke så lett å bruke programmet hvis du ikke har prøvd det før, så bare spør! ← Takk Kommer nokk til og spørre ja Lurte på hvodan du laget stolene til borda? Kos deg med alene hjemme kveld og lykke til i morgen,spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. mars 2006 #1640 Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) Brukte firkanten til å lage stoler Jettes Jeg har faktisk en mistanke hva som skal skje.. At det kan være fotografering med jentene... Siden de måtte ta det imorgen.. Hmm.. Hadde vert kjempegøy! :-D Nei nå må jeg slutte å lure. Blir så nysjerrig! Håper du har en fin kveld! Endret 8. mars 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg