Gjest Svimle Skrevet 5. mars 2006 #1541 Del Skrevet 5. mars 2006 Kommer du hit og fortsetter med husarbeidet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. mars 2006 #1542 Del Skrevet 5. mars 2006 Halla snuppa.Ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 5. mars 2006 #1543 Del Skrevet 5. mars 2006 BecomingBride & ~Alwa~ Hatt en fin helg? Nå har jeg vaska litt. Stress når støvsugeren er ødelagt! Ikke lett å få bort alle hybel rabbits! Ser på Punk'd på tv & har hatt etpar skiver med egg. Kaffe & røyk til dessert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 5. mars 2006 #1544 Del Skrevet 5. mars 2006 Egg er nam, vi hadde det i går! Tok tidlig middag i dag, kjøttkaker, og satser heller på litt kvelds sammen ..Og nå har jeg mest lyst til å gå og legge meg, har antydning til skallebank i dag også *usj* Men legger jeg meg nå, så sovner jeg garantert. Og da blir det sent i kveld. Og blir det sent i kveld er jeg død i morgen. Fint ressonement, hæ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 5. mars 2006 #1545 Del Skrevet 5. mars 2006 Know what you mean BecomingBride Får av og til lyst å ta en hvil på dagen, men da blir det sent iseng. Legg deg tidlig ikveld så skal du se at du er opplagt imorgen Tror jeg skal lokke sambo å se en film ikveld, bare slappe av. Skulle kjøpt mer røyk.. Og masse digg, chips & snop & brus.. Men gidder ikke gå på bensinstasjonen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 5. mars 2006 #1546 Del Skrevet 5. mars 2006 Er så rastløs så nå skal jeg bake et brød Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litle Lady Skrevet 5. mars 2006 #1547 Del Skrevet 5. mars 2006 Flink du har vært idag da! Håper du har hatt en fin helg og får en bra start på nye uka imorra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 5. mars 2006 #1548 Del Skrevet 5. mars 2006 Flinke Epica Kjenner til det med støvsugeren ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 5. mars 2006 #1549 Del Skrevet 5. mars 2006 hvordan gikk brødbakingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 5. mars 2006 #1550 Del Skrevet 5. mars 2006 Du er sikkert en kjempe flink stemamma Typen din og han er heldig! Så er du husmor å baker og alt !!! Vi har vært ute på tur i dag, så lagde vi vaffler og en venninne kom med dattera på besøk. Så har vi sett "Skal vi danse" sammen med de. Gleder meg ikke til å gå på jobb i morra. Vil bare være hjemme å pusle med mitt, i min lille stue Har vært innom den andre boka di også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 5. mars 2006 #1551 Del Skrevet 5. mars 2006 Håper du har en fiiiiin søndagskveld eller natt:klem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. mars 2006 #1552 Del Skrevet 6. mars 2006 (endret) Uff ja, dumme støvsuger Jettes! Tar en ekstra time å vaske huset pga det, slit.. Hardt å være tilbake på jobb Litle Lady ... Men heldigvis pleier mandagen gå ganske fort Brødbakingen gikk veldig bra IdaH Har vært en koselig helg chrizzy Høres ut som du hadde en koselig søndag! Vi så en film igår kveld, før vi la oss rundt midnatt. Da var jeg trøtt, helt utslått! Idag skal jeg hente flere klær fra Jossefsons på Posten. Endret 6. mars 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 6. mars 2006 #1553 Del Skrevet 6. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. mars 2006 #1554 Del Skrevet 6. mars 2006 Jettes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. mars 2006 #1555 Del Skrevet 6. mars 2006 (endret) Nå fikk jeg ringt frisør og avtalt prøvetime, 16:30 den 4. april. Hun sa jeg måtte ha med slør & tiara. Sminke hadde de heldigvis der. Henta Josefssons klærne på Posten. Trodde det var en vanlig jakke jeg kjøpte men var visst en dressjakke. Men trenger det og Men må kanskje få en i mindre str. Så var det en grå cardigan, grei innejakke å ha på jobb. Er visst konsert på fredag, så jeg & sambo tar kanskje turen der. Men lenge til helg enda! Endret 6. mars 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. mars 2006 #1556 Del Skrevet 6. mars 2006 (endret) sangen Søte søte mannen min Her er bankkortet og nøkkelen din Ikke alltid lett å huske hvor du la dem sist igår.. Uff Lurer på om jeg skal ta en sang med lengre setninger, blir kanskje litt enklere ja.. Forelska i Lærer'n?.... Jeg er forelska i de-hei, yeah yeah yeah.. Herregud! :grine2: Endret 6. mars 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. mars 2006 #1557 Del Skrevet 6. mars 2006 Musevisa kanskje...?.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 6. mars 2006 #1558 Del Skrevet 6. mars 2006 (endret) Syns du har noen intressente låtvalg til sangen til din kjære Epica Endret 6. mars 2006 av Maibrud`06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. mars 2006 #1559 Del Skrevet 6. mars 2006 Tragisk Maibrud'06 .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 6. mars 2006 #1560 Del Skrevet 6. mars 2006 Takk for hjelpen til å få lagt ut bildene mine Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg