Gjest gjesta Skrevet 3. mars 2006 #1521 Del Skrevet 3. mars 2006 (endret) God helg hvis noen stikker innom! Endret 3. mars 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. mars 2006 #1522 Del Skrevet 3. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 3. mars 2006 #1523 Del Skrevet 3. mars 2006 god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. mars 2006 #1524 Del Skrevet 3. mars 2006 God helg veslo & IdaH Snart Idol.. Og pizza Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. mars 2006 #1525 Del Skrevet 3. mars 2006 (endret) Uff.. Jeg fikk regning i posten. Varene fra confetti.co.uk var i Oslo nå, og jeg må betale toll på ca 160-200,-... Hvorfor tenkte jeg ikke på det?!.. Jeg må betale hele summen (ca 450-500,-) før de sender den til postkontoret her. Så jeg venter til lønna kommer. Bestillte 10 engangskamera (dekorert med LoveHearts) & bordpynt til bryllupet. Jeg fikk også en melding på mobilen, å hente varer på posten på ca 300,-. Tror det er klær fra H&M.. Jeg bestillte en cardigan & en bluse hvis jeg ikke husker feil. Sånn går det når man blir hekta på nettbutikker! Tar opp Idol nå.. Sambo er snart på vei hjem regner jeg med. Blir deilig å slappe av med pizza, chips & brus! Tok en hvil etter jobb idag, var deilig. Har dusja, og trykker litt på pc'en på loftet. Endret 3. mars 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. mars 2006 #1526 Del Skrevet 3. mars 2006 (endret) Sambo er snart hjemme. Imens prøver jeg meg på sangen til han.. Ikke lett Vet ikke hva jeg skal skrive.. *blåmann melodi* Fra den dag jeg møtte deg begynte tiden jeg har så kjær, du var og er alt for meg tenk at nå er dagen her. 4 år er gått forbi og nå er du mannen min, vi har opplevd mye vi, gleder meg til fremtiden. Osv..... Hmm.. Rimer ikke helt .. Endret 3. mars 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. mars 2006 #1527 Del Skrevet 3. mars 2006 Rimer ikkje heilt nei.. Hehe.. Det er sånne nødrim og "rosa songar" som gjer at eg håpar på null songar i bryllupet vårt.. Ikkje for å ta motet frå deg altså, men det er krevande å dikte ein sangbar sang altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 3. mars 2006 #1528 Del Skrevet 3. mars 2006 Ikke greit med sang nei... Men plutselig løsner det, det er iallefall min erfaring Tror Audun eller Iselin ryker ikveld. De sang ikke vakkert akkurat Ha en koselig helg Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 3. mars 2006 #1529 Del Skrevet 3. mars 2006 brus du liksom... synes jeg ser de Øl tenker jeg at vi sier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 3. mars 2006 #1530 Del Skrevet 3. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 3. mars 2006 #1531 Del Skrevet 3. mars 2006 brus du liksom... synes jeg ser de Øl tenker jeg at vi sier ← Thats more like it Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 3. mars 2006 #1532 Del Skrevet 3. mars 2006 Hei Engangskamera? Som du legger rundt på bordene så alle kan ta bilder? Ikke gi opp sangen, det er kjempe tøft og det er noe helt eget med sanger man lager selv til hverandre. Ingen forventer at det skal være helt proft. Den blir sikkert kjempe bra! Du må bare tygge litt på den Håper du har en skikkelig fin fredag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. mars 2006 #1533 Del Skrevet 3. mars 2006 (endret) :grine2: Ingen som likte sangen.. Ops! Får prøve å tygge litt mer på den chrizzy Engangskamera på bordene ja, da får man masse bilder man normalt ikke hadde hatt. Har du en fin kveld Ikke øl idag IdaH & Mart'n Klarte å holde meg til Sprite Zero Veldig vanskelig veslo.. Men jeg klarer ikke holde tale, så jeg føler nesten jeg må ha en sang. Hvis jeg får det til.. Audun var elendig Maibrud`06 Verste jeg vet når de ikke klarer å synge engelsk.. Dumt hun jenta gikk ut, men håper A ryker neste gang. Iselin liker jeg. Hun har en original stemme. Håper du har kost deg Nå har vi sett Senkveld, så blir det nok en film etterhvert før søvnen overmanner oss. God helg! Endret 3. mars 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 3. mars 2006 #1534 Del Skrevet 3. mars 2006 Jo jeg likte sangen og gleder meg til fortsettelsen Er helt sikker på at den blir kjempe bra, he he får jo tips til min egen. Skal bruke melodien til Rock`n roll, fiskeboll Jeg liker også Iselin. Jonas var favoritt fra han sang Hurt, liker han Håper du koser deg i kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 4. mars 2006 #1535 Del Skrevet 4. mars 2006 Syns sangen var veldig søt jeg.. Ikke tenk så mye på hva som rimer og ikke rimer.Det viktigste er jo ikke at det skal se bra ut på papiret, men at det høres bra ut når man synger den! Ha en fin lørdag vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. mars 2006 #1536 Del Skrevet 4. mars 2006 Gledar meg til fortsettelsen på songen eg også!! Det går nok så fint så!! Hihi.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 5. mars 2006 #1537 Del Skrevet 5. mars 2006 veslo chrizzy cons Hatt en fin helg? Vi var i en stor akebakke med stesønn igår. Sol & endel snø. Om kvelden hadde vi 4 øl hver og så film & koste oss. Har ikke planer for dagen så langt. Snøen ser litt våt ut, så det blir nok ikke tur til akebakken. Har spillt litt online spill med stesønn tidligere. Nå slapper jeg av.. Stesønn roper på meg, så jeg må stikke nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. mars 2006 #1538 Del Skrevet 5. mars 2006 Eg har hatt ei veldig fin helg i alle fall!! Høres ut som de kosar dokke med stesønnen, håpar dokke får ein fin dag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 5. mars 2006 #1539 Del Skrevet 5. mars 2006 Hei Håper du har en fin søndag Synest sangen var fin jeg og Jeg må også starte og tenkte på noe sånnt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 5. mars 2006 #1540 Del Skrevet 5. mars 2006 (endret) Nå er jeg igang med vinterrengjøringen.. Puh! De dro ut til svigers. Jeg fant ut at jeg måtte komme igang med idag. På tide nå ja... Håper du får en koselig søndag veslo! Takk Jettes, håper sangen blir bra tilslutt. Sola skinner og snøen ligger enda.. Er visst meldt litt mildere til uka. Gleder meg til våren Endret 5. mars 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg