Skytte Skrevet 2. mars 2006 #1501 Del Skrevet 2. mars 2006 Penger ja....Jeg er veldig med på å lage pengekloninger jeg..... Men hørtes ut som det er duket for en veldig så koselig kveld i heimen da! Hva ble det til middag?! Er så i beit for middagsidèer jeg..... Ønsker deg ei god helg med det samme jeg er innom!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. mars 2006 #1502 Del Skrevet 3. mars 2006 Skytte Det ble bare kjøpe pizza.. Vi så den nye filmen med Jim Carry, morsom Hva du gjorde igår? Pengekloning er en kjempeide! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 3. mars 2006 #1503 Del Skrevet 3. mars 2006 Pengekloning høres veldig bra ut. Kan jeg bli med også? Hva slags planer har du for helga? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. mars 2006 #1504 Del Skrevet 3. mars 2006 Selfølgelig skal du få bli med *MissS* Det blir nok Idol & Senkveld på oss idag. Slapper av hjemme i sofaen, skal bli deilig. Gleder meg til å sove lenge imorgen! Hva med deg, har du planer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. mars 2006 #1505 Del Skrevet 3. mars 2006 Tenker på å stripe håret, noen lysere striper. Går greitt å farge det selv, men føler jeg må gå til frisøren for å få til bra striper. Men det er så altfor dyrt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 3. mars 2006 #1506 Del Skrevet 3. mars 2006 Striper i håret er fint! Men tryggest å gjøre det hos frisøren ja... Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. mars 2006 #1507 Del Skrevet 3. mars 2006 God helg Lisee! Noen planer? Nå får vi sikkert snart ringene! Skulle ta ca en mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 3. mars 2006 #1508 Del Skrevet 3. mars 2006 Hei snuppa Den nye filmen til Jim Carry hat jeg så lyst til å se. Synes han er så morsom Hvilken farge har du på håret ditt fra før epica? Er du mørk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. mars 2006 #1509 Del Skrevet 3. mars 2006 Jeg har farga det mørkebrunt/svart Mart'n. Farga siden 8. klasse, så jeg vet ikke min egen farge lenger Tenkte det hadde vert fint med lysere striper, friske opp håret litt. Men har ikke råd.. Hva med deg, farger du det? Ja den nye filmen er veldig morsom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 3. mars 2006 #1510 Del Skrevet 3. mars 2006 Jeg har farga det mørkebrunt/svart Mart'n. Farga siden 8. klasse, så jeg vet ikke min egen farge lenger Tenkte det hadde vert fint med lysere striper, friske opp håret litt. Men har ikke råd.. Hva med deg, farger du det? Ja den nye filmen er veldig morsom! ← Jeg har blondt hår jeg, så jeg striper det til frisøren. Tørr ikke gjøre det selv. Det var forresten en gang, valentines day i fjor, hvor min kjære sa at det var bare tull å dra til frisøren å betale massevis (han er økonom ) når han kunne gjøre det like bra hjemme. Jeg sa:ok, du kan få prøve, så skal vi se hvor fin jeg blir! Vi kjøpte bleking på butikken, og han satte i gang Når han var ferdig hadde jeg rosa hår med blåe striper Han var kjapp opp med lommeboka og gav meg penger til frisøren. Nå klager han ALDRI når jeg går til frisøren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. mars 2006 #1511 Del Skrevet 3. mars 2006 Er herleg å unne seg nokre kroner til frisør innimellom.. Lyse striper er nydeleg på våren... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. mars 2006 #1512 Del Skrevet 3. mars 2006 Uffda Mart'n Da er det godt det fins frisører som kan ordne opp! Ja jeg tror kanskje jeg skal unne meg det veslo. Er litt lei av det svarte nå. Trenger en forandring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 3. mars 2006 #1513 Del Skrevet 3. mars 2006 Uffda Mart'n Da er det godt det fins frisører som kan ordne opp! Ja jeg tror kanskje jeg skal unne meg det veslo. Er litt lei av det svarte nå. Trenger en forandring! ← Man må unne seg sånne ting litt innimellom. Man blir så godt humør av det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. mars 2006 #1514 Del Skrevet 3. mars 2006 Så sant Mart'n! Vet du hva prisene ligger på? Vet det er dyrt men lenge siden jeg har vert hos frisøren, utenom når jeg klippa det litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 3. mars 2006 #1515 Del Skrevet 3. mars 2006 Så sant Mart'n! Vet du hva prisene ligger på? Vet det er dyrt men lenge siden jeg har vert hos frisøren, utenom når jeg klippa det litt. ← Jeg pleier å betale ca 1300-1500 for klipp og strip. Men nå har jeg ganske langt hår da. Et godt tips er å si nei hvis de spør deg om du vil at de skal style det. Jeg sa nei takk til det sist, siden jeg bare skulle hjem til soffan, og da sparte jeg 260kr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. mars 2006 #1516 Del Skrevet 3. mars 2006 WOW Mart'n Alt for å suge til seg penger ja! Det var dyrere enn jeg trodde.... Håpte prisen lå under 1000,-.. Jeg får ringe litt rundt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. mars 2006 #1517 Del Skrevet 3. mars 2006 (endret) Ikveld blir det: Idol 1930-2100 Resultater 2140 Senkveld 2210 Sola skinner idag også, deilig :-D Endret 3. mars 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. mars 2006 #1518 Del Skrevet 3. mars 2006 Her pleier eg å betale rundt 500 når eg fargar eller striper håret, så prisane varierer nok litt ja.. God helg vennen, bra du har planane klare!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. mars 2006 #1519 Del Skrevet 3. mars 2006 Ja de varierer nok litt veslo Oh yes, the TV night is ready........ Skal sove litt etter jobb... Etter det bli det en før vi benker oss foran TV'n med pizza & chips. 2 timer igjen på jobb.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. mars 2006 #1520 Del Skrevet 3. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg