Boogie Skrevet 24. februar 2006 #1381 Del Skrevet 24. februar 2006 Det var da ille med hun jenta Et rop om hjelp, håper noen gir henne hjelp nå da! Ang din kjæres klær. Høres innmari stilig ut. Trodde også at man skulle ha gråstripete bukse til Sjakett, men man lærer hver dag Stilig at vesten tar opp fargen fra buketten din! Må du kose deg i kveld foran tv og med idol!! Heier på Jonas jeg da. Men det kan jo selvsagt endres senere det da.. Jeg skal prøve kjolen med sløret jeg kjøpte og med en stroppeløs bh. Gleder meg God helg Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litjtuppa Skrevet 24. februar 2006 #1382 Del Skrevet 24. februar 2006 Huff ja, så tragisk..får håpe hun får hjelp etter dette da Hva har dere tenkt med blomster igjen Epica? Blander sammen så mye jeg.. Eller var det dere som ikke skal ha blomster men andre dekorative ting på bordet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 24. februar 2006 #1383 Del Skrevet 24. februar 2006 (endret) Maibrud`06 Hun har hatt problemer lenge, spisevegring.. Begynner nesten å gråte hver gang jeg tenker for mye på det.. Jonas ja, han hadde jeg glemt! Ja, han prøvde stripete bukse også, men var finest med alt i svart. Men den stripete buksa var stilig den også! Kos deg med prøving! Gleder meg til Idol! GOD HELG! Vi skal ha dekorasjon på bordet Litjtuppa, pluss kubbelys, og en calla i hver vase, 5 tilsammen. Venter med å se på vaser til jeg har blomstene, usikre på hvor lange de er. Endret 25. februar 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 24. februar 2006 #1384 Del Skrevet 24. februar 2006 Åh, den buketten blir så nydelig Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litjtuppa Skrevet 24. februar 2006 #1385 Del Skrevet 24. februar 2006 Ja, sånn var det ja, nå husker jeg det Calla er kjempestilige blomster, blir nok et fint bord ja! Jaja, da må jeg pakke og prøve å rekke toget! Kos deg med idol og snuppen i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 24. februar 2006 #1386 Del Skrevet 24. februar 2006 Nyyyyydeleg bukett!! Har du bilde av dressen til mannen? Med mannen i, kan hende? *nysgjerrig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 24. februar 2006 #1387 Del Skrevet 24. februar 2006 Men usikker på om jeg skal ha røde/lilla calla'er... Vanskelig... Søstra mi sa det ikke akkuratt var en typisk vårfarge. Har dessverre ikke det veslo! Men du skal få se bilder fra bryllupet vet du God helg alle 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 24. februar 2006 #1388 Del Skrevet 24. februar 2006 Kan du ikkje ta eit bilde av han då...? Eg er så nysgjerrig.. Eg ville gått for raude callaer, forresten!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litle Lady Skrevet 24. februar 2006 #1389 Del Skrevet 24. februar 2006 Bra at antrekket passa samboeren då.. Ha ei god helg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 24. februar 2006 #1390 Del Skrevet 24. februar 2006 jeg er også nysjerrig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 24. februar 2006 #1391 Del Skrevet 24. februar 2006 Heyy Min kjære skal også ha sjakett,men med stripet bukse,fikk beskjed om at det var det som hørte til sjakketten,det syntest jeg var litt teit....menmen,han skal jo ut igjen da så Hørtes kjempe stili ut det med det røde,min skal også ha rød vest og slikt stot "slips" Han var veeeldig sexy Gooood helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 24. februar 2006 #1392 Del Skrevet 24. februar 2006 hm...på den confetti siden så får jeg opp dette når jeg har skrevet adresse og namn... Error Code : 004 Error Description : NAME AND ADDRESS ERROR! Please check that you have entered a suitable name and address. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 25. februar 2006 #1393 Del Skrevet 25. februar 2006 God helg Epica! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 25. februar 2006 #1394 Del Skrevet 25. februar 2006 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 25. februar 2006 #1395 Del Skrevet 25. februar 2006 (endret) Sambo kunne velge om han ville ha stripete eller svart bukse til Jettes. Var mulig å mixe selv om det var visse ting som hørte sammen. Du må sende e-mail til de, eller sjekke at du har skrevet rett adresse.. Jeg fikk en error beskjed, men da stod det noe annet. Da ordner de med nytt passord til deg Har du en fin helg? Kan dessverre ikke ta bilde av han før bryllupet veslo, for han skal ikke hente sjaketten før dagen før. Har du kost deg i helga sålangt? God helg Litle Lady & IdaH Håper du har en fin helg Mrs.Potter Fikk heldigvis en glad melding igår, at jenta overlevde hoppet. Hun fikk flere bruddskader stakkars.. Håper bare hun blir lykkelig og mer glad i livet fra nå av.. Jeg og sambo la oss etter en god middag igår. Vi var slitne etter gårsdagen. Så skulle vi stå opp før Idol, men..' Sov helt til 23! Men så Idol & Senkveld på web tv. Så hørte vi musikk & så en sending om By Larm. Hadde litt rødvin & to øl hver. Fikk ikke sove mer nå, det var så varmt på soverommet.. Mulig jeg legger meg igjen, må vertfall ha en hvil før konserten ikveld. Endret 25. februar 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 25. februar 2006 #1396 Del Skrevet 25. februar 2006 Hatt ei fin helg ja, var på besøk hos tantebarnet i går, får besøk av venninner på vin-smaking ikveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 25. februar 2006 #1397 Del Skrevet 25. februar 2006 (endret) Høres ut som en koselig helg veslo! Men du, er mørkerøde calla passende om våren? Nå har vi sett Skiskyting for menn, ble bronse. Snart skiskyting for damer. Skal ha pizza etterhvert, så en tur på butikken. Kanskje en liten gåtur før det også. Så er det en hvil før vi kaster oss i øla.. Eller, jeg kjøpte en hvitvin igår, bare håper den er god! Blir gøy med konsert ikveld! Tror vi må se den nye episoden av 24 idag. Hekta! Endret 25. februar 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 25. februar 2006 #1398 Del Skrevet 25. februar 2006 Skal nokk finne ut av det Epica Kooose deg ikveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 25. februar 2006 #1399 Del Skrevet 25. februar 2006 Kose deg masse du også Jettes! Ja, bare send de en mail hvis du ikke finner utav det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 25. februar 2006 #1400 Del Skrevet 25. februar 2006 (endret) Tror jeg skal ha mørkerøde calla. Kanskje litt flere blomster enn denne buketten, kanskje 5 eller 7.. Men småblomstene dropper jeg nok. Lurer på om det er fint med noe sølvtråder innimellom. Må få litt tips når jeg går innom butikken igjen. Jaja, ble dårlig resultat på skiskytinga gitt! Jeg får hoppe i dusjen snart.. Endret 6. mai 2006 av vimse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg