Gjest gjest1 Skrevet 20. februar 2006 #1261 Del Skrevet 20. februar 2006 Takk for middags-tips!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 20. februar 2006 #1262 Del Skrevet 20. februar 2006 (endret) Har ikke tenkt på det med lys veslo.. Kanskje en på hver side av vasene hadde vert fint? Får finne noen ideer på nettet tror jeg.. Skal du ha makaroni? Mrs.Potter Endret 20. februar 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 20. februar 2006 #1263 Del Skrevet 20. februar 2006 Har ikke tenkt på det med lys veslo.. Kanskje en på hver side av vasene hadde vert fint? Får finne noen ideer på nettet tror jeg.. Mrs.Potter ← Mmm.. Er noko sånt vi tenker vi også.. Kva slags bordsetting skal de ha, forresten? Kor mange personar blir det per blom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 20. februar 2006 #1264 Del Skrevet 20. februar 2006 (endret) Vi er 45 stk veslo. Hun i butikken sa brudebuketten skulle stå ved brudeparet. Og at vi trengte 5 callaer, altså en i hver vase... Men er kanskje litt lite..? Eller det blir kanskje stilfullt når det ikke er så mange.. Vi skal ha E bord. Hva med dere, hestesko? De sa det koster ca 125,- pr calla.. Endret 20. februar 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 20. februar 2006 #1265 Del Skrevet 20. februar 2006 Skal ha et rødt bånd rundt buketten også tenkte jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 20. februar 2006 #1266 Del Skrevet 20. februar 2006 tips Hvit duk, hvite tøy-servietter og hvite stearinlys er fortsatt en sikker vinner! Alt er tillatt, men de fleste velger det tradisjonelle. Borddekorasjonene tar gjerne igjen fargen fra brudebuketten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 20. februar 2006 #1267 Del Skrevet 20. februar 2006 Fint tips! Blir kvite dukar og serviettar her også, og kvite lys med noko grønne sølv-greier på.. (det hørtes jo lekkert ut - not! ) Blir makaroni her i dag også ja.. Hehe.. Vi skal også ha E-bord. Eg trur ikkje det blir lite med 5 blomar nei, blir vel omtrent det samme per person som vi skal ha, reknar eg med.. Vi skal ha ein pynte ting per annakvar person, om du forstår.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 20. februar 2006 #1268 Del Skrevet 20. februar 2006 (endret) Hørtes fint ut å pynte på stearinlysene veslo. Må pønske ut noe pynt ja... Oi, tror kanskje jeg misforstod de i butikken. Trodde de mente 5 blomster totalt. Du mente 5 pr annenhver person, eller..? Prøver å få til noe som ikke blir så dyrt.. Makaroni er alltid godt Men litt lei av det. Orket ikke å gå på butikken. Endret 20. februar 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 20. februar 2006 #1269 Del Skrevet 20. februar 2006 Hørtes fint ut å pynte på stearinlysene veslo. Må pønske ut noe pynt ja... Oi, tror kanskje jeg misforstod de i butikken. Trodde de mente 5 blomster totalt. Du mente 5 pr annenhver person, eller..? Prøver å få til noe som ikke blir så dyrt.. Makaroni er alltid godt Men litt lei av det. Orket ikke å gå på butikken. ← Nei nei nei, eg meiner ikkje 5 blomar per person, hos oss går det vel 6 personar per blom, sånn ca i snitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 20. februar 2006 #1270 Del Skrevet 20. februar 2006 *puste letta ut* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 20. februar 2006 #1271 Del Skrevet 20. februar 2006 *puste letta ut* ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 20. februar 2006 #1272 Del Skrevet 20. februar 2006 Skulle ønsket det var noen bra bilder på nettet.. Men, regner med det blir bra! Har lyst å ha tøyservietter, men vet ikke hva de har i lokale.. De har kanskje lysestaker allerede? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 20. februar 2006 #1273 Del Skrevet 20. februar 2006 (endret) Så litt forskjellig confetti på nettet nå. http://www.partyrama.co.uk/scp/Table_Confetti/Wedding.html Kom på.. Jeg har endel små pynteringer jeg kunne lagt utover.. Jeg tror jeg må ta meg entur i butikkene i byen Endret 20. februar 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 20. februar 2006 #1274 Del Skrevet 20. februar 2006 Nå har jeg spurt på Rubberstamps forumet, om noen selger pynt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litjtuppa Skrevet 20. februar 2006 #1275 Del Skrevet 20. februar 2006 Høres fint ut pynteplanene dine Epica! Må tenke litt mer på blomster og lys vi også..vanskelig!! Skal enten ha høye blomster og lave lys eller omvendt..hva tenker dere på i forhold til lys? Husker ikke helt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 20. februar 2006 #1276 Del Skrevet 20. februar 2006 (endret) Jeg skal ha høye lysestaker Litjtuppa. Og kanskje små telys.. Men tror jeg heller går for pynt på bordet. Fikk tips nå, om å kjøpe det nye Ditt Bryllup. På side 107 er det bilde av bord deco med calaer. Litt utradisjonelle vaser da, men der kan du bruke hva du vil. Der ser du at de har litt lange strå i vasene og, men de sommerfuglene ble kanskje litt mye.... Så har de små t-lyse lykter i samme stil nede på bordet. Det er sikkert en bedre ide enn høye lysestaker.... Da får du litt balanse i bordet. Så kan du ha roseblader eller liknende liggende strødd utover i tillegg.... Det er også et bilde på side 28.. midt inni all reklamen. Veldig pent altså!!!! Trenger ikke ha det sånn på hele bordet, men feks foran dere eller i to til tre punkter. Vet ikke hvordan bordet ditt skal være. Så kan du ha tlysestaker rundt på resten av bordet, og løse blomster liggende..... Hvilke farger skal dere ha? Jeg skal ha vinrøde calla. Lokalet er også mørkerødt, ellers blir det hvitt. Slokna på sofaen istad.. Var deilig å lukke øynene litt. Nå er snart sambo hjemme! Endret 20. februar 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 20. februar 2006 #1277 Del Skrevet 20. februar 2006 Det blir nok kjempe-fint Epica!! Gledar meg til å sjå resultata!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litjtuppa Skrevet 20. februar 2006 #1278 Del Skrevet 20. februar 2006 Hørtes fint ut det Epica! Vi skal ha mest hvitt, grønt og sølv med litt rosa i.. Skal ha noe høyt og noe litt lavere ihvertfall, men vet ikke helt hva enda..enten høye enkle roser i vaser og lave lys, eller høye lys og lave blomsterting..vanskelig det her!! De hadde ikke det nye ditt bryllup på kiosken min, sjekka i dag..håper det kommer snart, trenger litt tips Heldiggris, kos deg med sambo du, må vente helt til torsdag jeg.. Men gleder meg til neste helg igjen, da skal vi på hyttetur!!! Har langhelg som vinterferie Herrrrlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 21. februar 2006 #1279 Del Skrevet 21. februar 2006 Tenkte å kjøpe dette som bordpynt, fra en engelsk nettside: http://www.comparestoreprices.co.uk/images...er-confetti.jpg http://www.confetti.co.uk/shopping/newshop...b100/W57895.jpg Viste det til sambo igår, han var enig i at disse to var finest. Var noe annet pynt også, men dette var det jeg også helst ville gå for. Tror det kan bli stilig veslo, hva syns du? Høres ut som fin bordpynt Litjtuppa! :-D Ååå, hyttetur, så deilig! Eier eller leier dere hytte? Skal dere stå på ski kanskje? Savner å ha hytte om vinteren & båt om sommeren. Skal begynne å leie hyttene til sambo's jobb, når vi får barn, kanskje før. Kose deg masse på torsdag, og ta igjen det tapte.. Det gjorde vi igår... Jeg fikk parfyme, han er så snill! Han kom hjem ganske sent, men fikk prata en stund før vi la oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 21. februar 2006 #1280 Del Skrevet 21. februar 2006 (endret) Har bestillt prøvetime hos frisør 4. april. Da er det lokale & prestemøte som gjenstår å avtale. Så må jeg ringe til fotografen, er usikker på om vi trengte et møte på forhånd. Blomstene er i boks, sålenge jeg bestiller minst 3 uker før. Er nok ikke lenge til vi får ringene nå! Endret 21. februar 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg