Gjest gjest1 Skrevet 19. februar 2006 #1221 Skrevet 19. februar 2006 Hvordan hadde du reagert om det hadde vært noe der...? ← Sånn:
Gjest gjest1 Skrevet 19. februar 2006 #1222 Skrevet 19. februar 2006 Men eg skal ikkje bli lei meg om det ikkje er noko heller, eg lovar!
Gjest gjest1 Skrevet 19. februar 2006 #1224 Skrevet 19. februar 2006 :grine2: ser deg for meg! ← Uff, eg er håplaus...
Gjest gjesta Skrevet 19. februar 2006 #1225 Skrevet 19. februar 2006 (endret) Jeg forstår deg veldig godt veslo! Jeg er utålmodig selv Har sett Everwood på TV3, nå er det Top Model USA. Hun lyse har de vakreste øynene jeg noensinne har sett! Har ikke komt meg på bensinstasjonen enda.. So LaZy.. og redusert... Endret 19. februar 2006 av Epica
Gjest gjesta Skrevet 19. februar 2006 #1227 Skrevet 19. februar 2006 En goood søndags tilbake til deg Skytte!
Gjest gjesta Skrevet 19. februar 2006 #1228 Skrevet 19. februar 2006 Tv Tv Tv heele dagen Og snop og cola og chips.. Melder med sambo.. Savner han! Har så lyst å Blir Tv resten av kvelden regner jeg med. Leste litt om hunderaser istad, vanskelig å bestemme seg.. Men blir ikke før vi har flytta uansett, om sommeren/høsten en gang. Imorgen SKAL jeg komme meg på blomsterbutikken. Så må jeg avtale nytt møte med lokale snart. Og møte med presten, og frisøren.
Kvist Skrevet 19. februar 2006 #1229 Skrevet 19. februar 2006 Hørtes ut som er deilig søndag du har hatt, sløving, TV og snop Får kose deg videre! Lenge til din kjære kommer hjem da? Nå er det ikke lenge igjen for noen av oss! Blir lissom så virkelig når man tar "siste praten før den store dagen" med frisører, lokale, blomsterbutikker og sånt... Svarte deg angående blomster i boka mi. Glemte å si at buketten min er enkel i formen, hun kunne forsåvidt bare ha bundet den, men ville heller stifte den opp, den ble penere og jevnere da, selv om det var 800-1000 i prisforskjell...
Gjest gjesta Skrevet 19. februar 2006 #1230 Skrevet 19. februar 2006 Min kjære kommer hjem imorgen kveld Lisee Hva har du gjort i helga da? Sløvesøndag er deiiilig! Jeg skal også ha en enkel bukett. Tror jeg går for 6-7 vinrøde calla liljer... Ja, ikke sant det begynner å føles mer virkelig nå som det meste er ordnet? Jeg gleder meg masse til å bli ferdig med planleggingen, og bare nyte dagen og ferien..
Kvist Skrevet 19. februar 2006 #1231 Skrevet 19. februar 2006 Så deilig å få han hjem igjen da! Min var borte fra onsdag til torsdag, kom hjem sent torsdag og da var jeg helt utslitt etter jobb så jeg orka såvidt prate litt med han før jeg sovna. Og fredag jobbet han fra 0700 til 2300... ikke særlig futt i han etter det nei Deilig å være våkne og sammen på lørdag da ja! Lørdag var vi flinke og vasket og ryddet bad, stue, gang, kjøkken, soverom og tvstua, dvs alt bortsett fra to rom. Også var vi en tur på plantasjen og kjøpte masse friske planter. Planter har av en eller annen grunn begrenset levetid her hos oss Deilig å få inn litt som ser levende ut igjen. Etterpå så vi film og pratet. I dag har vi bare sløva, lest bok, sett tv og sittet ved hver vår datamaskin. Syns 6-7 calaer hørtes flott ut jeg, syns ofte det blir litt vel enkelt med bare en eller tre. Hadde nok tatt syv, det er jo sånn symbolsk tall, i tillegg til at partall ofte blir litt "rart" på en måte. Begynner å bli veldig virkelig når ja. Og skummelt! Kan ikke bare utsette gjøremål og avgjørelser lengre. Det hender jeg har øyeblikk der jeg bare ønsker å avlyse hele greia, gifte oss enkelt og greit med forloverne tilstede og så dra på ferie. Lissom ikke så mye som kan gå galt da. Hehe. Heldigvis går de øyeblikkene fort over da, har jo lyst på fin seremoni, fin middag med alle vi er glade i, fin kjole, fin mann i fin dress og alt!
Gjest gjesta Skrevet 19. februar 2006 #1232 Skrevet 19. februar 2006 (endret) Høres ut som en fin helg! 7 callaer, ja jeg syns han blomster-Finn snakket om antall blomster osv på God morgen Norge Er så tomt uten sambo her. Savner han bare etter en halv dag, jeg er hååpløst forelska! Gleder meg til bryllupet og festen, men er litt lei av planleggingen merker jeg. Heldigvis snart ferdig med det. Nå er det film på TV3.. Får se om det er noe. Ha en fin kveld videre Lisee! Uff det frister liiite med jobb imorgen.. Endret 19. februar 2006 av Epica
Gjest gjesta Skrevet 20. februar 2006 #1233 Skrevet 20. februar 2006 ...vil hjem å sove... blir deilig å få sambo tilbake ikveld!
Grace Skrevet 20. februar 2006 #1234 Skrevet 20. februar 2006 Vet åssen du har det, jeg er stuptrøtt.. Vel god morgen hvertfall
Gjest gjesta Skrevet 20. februar 2006 #1237 Skrevet 20. februar 2006 (endret) På onsdag er det 2 mnd igjen... Endret 20. februar 2006 av Epica
Trampe Skrevet 20. februar 2006 #1238 Skrevet 20. februar 2006 2 måneder.... Vet du, jeg synes ikke det er lenge siden det var "bare" ett år igjen. Helt utrolig! Ha en fin dag :-D
Gjest gjesta Skrevet 20. februar 2006 #1239 Skrevet 20. februar 2006 Ithaca Jeg vet! Det går såå fort! Gleeeder meg å være ferdig med planleggingen nå. Blir deilig å reise bort dagen etter...
Grace Skrevet 20. februar 2006 #1240 Skrevet 20. februar 2006 På onsdag er det 2 mnd igjen... ← Fy søren så fort det går... Føler du at du er i rute med alt eller? Da er det ikke lang tid til prøvingen begynner heller da...
Anbefalte innlegg