Gjest gjesta Skrevet 15. februar 2006 #1161 Del Skrevet 15. februar 2006 Rare mannfolk Missbumblebee Ja det er mange som ser veldig forskjellig på det med å gifte seg Blir spennende å høre om dere skal gifte dere etterhvert da! Kose deg med lille spiren i magen! (jeg vil også ha!! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 15. februar 2006 #1162 Del Skrevet 15. februar 2006 (endret) Gleder meg til ikveld! .... Lenge siden vi har vært på en kul konsert nå! 10 min igjen på jobb.. Kanskje jeg skal ta en hvil når jeg kommer hjem, så jeg holder ut litt utover kvelden Det skal bli DEILIG å sove lenge imorgen... ..Å, jeg må kjøpe en sjokolade på veien! Endret 15. februar 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 15. februar 2006 #1163 Del Skrevet 15. februar 2006 hvilken konsert er det dere skal på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 15. februar 2006 #1164 Del Skrevet 15. februar 2006 Hei. Her er det lenges siden jeg har fått oppdatert meg.. Godt å se at alt er bra med deg, håper du koser deg på konsert, skal bli litt flinkere til å komme innom framover.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litle Lady Skrevet 15. februar 2006 #1165 Del Skrevet 15. februar 2006 Jente kvelder er gøy da.. Kose deg til helga da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinkerbelle Skrevet 15. februar 2006 #1166 Del Skrevet 15. februar 2006 Hei! Godt å høre at alt er bra! Håper dere koser dere masse, masse på konserten idag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 15. februar 2006 #1167 Del Skrevet 15. februar 2006 Hei så fint at det var koselig i går Sitter bare og jobber med innleveringer og gruppearbeid i studiet, må si at jeg GLEDER meg til jeg er ferdig og ikke har noe hengende over meg hele tiden. Gruer meg til eksamen da Å så flott med konsert! Skal på Madrugada snart og jeg gleder meg kjempe masse Har sett så masse på kjoler at jeg er helt blind, må ta meg en liten pause Ha det fint, håper du føler deg effektiv og får gjort unna det du skal på en knirkefri måte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 15. februar 2006 #1168 Del Skrevet 15. februar 2006 Håper du koooser deg og at formen er okey i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 16. februar 2006 #1169 Del Skrevet 16. februar 2006 Halloen snuppa.Er det bra med deg i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 16. februar 2006 #1170 Del Skrevet 16. februar 2006 (endret) Dødsbra konsert igår!! Kjempegøy Koste oss masse! Gikk på et utested etterpå og tok noen øl, før vi dro hjem. Idag har jeg friii.. Deilig! Har akkuratt hatt frokost, og sambo har dratt på jobben. Ikveld er det forening med jentene. Sambo drar ikke før søndags morning, og er tilbake mandags kveld. Imorgen kveld skal vi kose oss hjemme, se Idol & Senkveld og slappe av. Vet ikke hva som skjer på lørdag helt enda.. IdaH Seigmen! Grace Håper det klaffer for deg snart! Blir spennende å se fremover... LitleLady Blir jentekveld idag. Litt usikker på om det blir noe på lørdag. Vet ikke om folk vil ut, eller hva som skjer. Tinkerbelle Hvordan går det? Lenge siden! Nå blir det vel endel planlegging for deg framover. Du har vertfall god tid, det er bra! chrizzy Madrugada er bra! Har vært på konsert med de tidligere. Uff ja.. Ble blind av å se på tusenvis av kjoler jeg også. Du finner nok drømmekjolen tilsutt Jettes Elsker konserter! Skal neste helg også! Hatt en fin onsdag? ~Alwa~ Går veldig bra med meg. Med deg også? Formen er ikke så aller verst idag. Litt redusert.. Mulig jeg tar en hvil senere. Prøvde å ringe brudesalongen nå, men opptatt nummer. Håper de har tid neste uke, da skal sambo prøve dress Å, det hadde vert gøy å fått ringene snart! På mandag skal jeg innom blomsterbutikken å høre om priser. Snart helg Endret 16. februar 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 16. februar 2006 #1171 Del Skrevet 16. februar 2006 (endret) Ringe frisør (bestill prøvetime) Tors. 23. februar - Sambo skal prøve dress. Ringe menighetskontoret (møte med prest) Ringe lokale (avtale møte) * høre om vegetarmeny, vin inkl. til middag? etc. Ringe fotograf (evt møte før dagen?) Tors. 30. mars - Gratis fotografering (får et bilde) Kjøpe en hvit tanga. Lørd. 1. april - Prøve & hente kjolen (Ta med sko & undertøy) - levere kjolen til salongen etterpå - Ringe bil-mann (siste avtaler) Kirkeprogram (Sanghefte m/) meny Endret 16. februar 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 16. februar 2006 #1172 Del Skrevet 16. februar 2006 begynner å nærme seg her ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 16. februar 2006 #1173 Del Skrevet 16. februar 2006 (endret) IdaH Ser sånn frem til bryllupsreisen.. Blir deilig å reise fra dette drittværet! Endret 16. februar 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelfairy Skrevet 16. februar 2006 #1174 Del Skrevet 16. februar 2006 så koselig at du hadde det kult på konsert igår. hvilken konsert var du på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinkerbelle Skrevet 16. februar 2006 #1175 Del Skrevet 16. februar 2006 Gratis fotografering? Hva skal fotograferes og hvorfor er det gratis? :icon_question: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 16. februar 2006 #1176 Del Skrevet 16. februar 2006 (endret) Et av de kuleste band jeg vet om Angelfairy, Seigmen! Jeg fikk en verdikupong som var til resepsjonen på jobb Tinkerbelle. Der jeg sitter.. Der stod det at jeg får gratis fotografering en time & kan velge et bilde 14x18 cm inkl. ramme. Så jeg og sambo skal ta noen bilder neste mnd.. Gleder meg! :-D Nå har jeg sett Frustrerte Fruer jeg tok opp på tirsdag. Nå er det Oprah på Tv3. Å, jeg er sliten... Må ta en hvil med sambo når han er ferdig på jobb. Endret 16. februar 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 16. februar 2006 #1177 Del Skrevet 16. februar 2006 Måtte bare innom å se om du hadde fått en valp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 16. februar 2006 #1178 Del Skrevet 16. februar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. februar 2006 #1179 Del Skrevet 16. februar 2006 Åh, no nææærmar det seg altså!! Kriblar når eg les om innspurts-planane dine!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 16. februar 2006 #1180 Del Skrevet 16. februar 2006 Åh, no nææærmar det seg altså!! Kriblar når eg les om innspurts-planane dine!!! ← Samme her Virker som du har gjort en god planlegging nå i innspurten, og at alt er under kontroll Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg