Jettes Skrevet 6. februar 2006 #941 Del Skrevet 6. februar 2006 Håper det!! Har aldri hatt omganssyken før.. ← Oj Du er heldig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. februar 2006 #942 Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) Men spørs om jeg er like heldig idag eller imorgen Jettes.. Kanskje jeg er immun.. Nei, tør ikke å håpe på det......... Endret 6. februar 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. februar 2006 #943 Del Skrevet 6. februar 2006 Håper mineral-sminken har kommet idag! Det virker veldig bra når jeg har lest om den.... http://www.free-beauty-tips.com/mineral-makeup.html Vet vertfall at Joseffson klærne er på vei.. Stakkars sambo sendte sms nå, at jeg ikke måtte vekke han hvis han sov idag når jeg kom hjem fra jobb. Hadde så vondt i magen.. Han er så skjønn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 6. februar 2006 #944 Del Skrevet 6. februar 2006 Heeeeeeei Tenk at det er bare litt over to mnd nå. Har du bestemt kjole (klart du har), hvordan ser den ut? Skal dere på bryllupsreise? Håper sambo er bedre nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. februar 2006 #945 Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) Hei chrizzy!! Lenge siden nå Ja tiden går fort! ........ Vi skal to uker til Alicante tiiidlig dagen etter bryllupet. Kjolen min ser du her... Hvordan går det med deg da siden sist? Deg og gullgutten? Og hva med kjææærligheten? Endret 10. februar 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 6. februar 2006 #946 Del Skrevet 6. februar 2006 Stakkar sambo da!! Du må jo klemme å kysse litt på han når du kommer hjem da Et virus fra eller til gjør vel ingenting Krysser fingre for at du ikke blir smitta Ha en strålende aften Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. februar 2006 #947 Del Skrevet 6. februar 2006 Mart'n Jeg håååper jeg ikke blir smitta.. Han er frisk nå, så jeg tror jeg skal ta sjangsen på litt vertfall Har vert å handla litt. Være litt flink husmor også gitt! Skal snart se en film. Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litjtuppa Skrevet 6. februar 2006 #948 Del Skrevet 6. februar 2006 Flink husmor du Epica!! Så gøy med sminke da, digger å få pakke i posten Tror jeg skal lese den boka igjen, leste den før jeg ble sammen med kjære, mulig jeg forstår enda mer av han da!! Fiiiiiine kjolen din, gleder meg til å se bilder!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 6. februar 2006 #949 Del Skrevet 6. februar 2006 Hei chrizzy!! Lenge siden nå Ja tiden går fort! ........ Vi skal to uker til Alicante tiiidlig dagen etter bryllupet. Kjolen min ser du her... Hvordan går det med deg da siden sist? Deg og gullgutten? Og hva med kjææærligheten? ← Å den var fin! Nydelig, og man kan ikke ha hvilken som helst figur for å gå med den heller, er sikker på at den blir nydelig på deg. Hva kostet den? Du skal vel legge ut bilder etterpå? Tenk, reise og alt, og baby etterpå, kan det bli bedre Det går så fint med meg og guttene, og kjærligheten går det også veldi bra med :kgblunk: Er sammens med en nå da, men han har en jobb som han reiser ganske mye med Men det går bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 6. februar 2006 #950 Del Skrevet 6. februar 2006 Er du kvalm søta? Du er ikkje gravid vel...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. februar 2006 #951 Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) Greitt å ha boka liggende om det er noe man lurer på Litjtuppa Gutter er av og til mer lukket enn oss jenter tror jeg Vi vil helst snakke, snakke hele tiden Ja, gleder meg å få sminke og klær i posten! Har du bestillt noe du venter på? Falt pladask for kjolen og prøvde mange chrizzy Den kostet 13.000......... Men absolutt verdt det. Tenker å lage den om til en topp eller kanskje spare den til min lille prinsesse en dag Tror jeg skal legge bilder på nettet etterpå, så kan folk maile hvis de vil se Ah, så gøy at du har funnet deg en da! Bor dere sammen? Er ikke gravid veslo Testet for EL denne perioden, venter tanta ca ons-torsd.. Fikk positiv test og var forsiktige. Men er redd jeg skal få spysyka.. Så hvis jeg blir kvalm er nok det den eneste grunnen ja.. Jeg håper på en - spire på bryllupsreisen... Gleder meg. Endret 6. februar 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 6. februar 2006 #952 Del Skrevet 6. februar 2006 Åååååh, eg også vil lage bebis!!! Hihi.. Håpar det klaffar for dykk på bryllupsreisa ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. februar 2006 #953 Del Skrevet 6. februar 2006 Kanskje dere må begynne prøvinga tidligere veslo..? .. Gleder meg til bryllup.. Reise.. Baby & å flytte... Hva er dine planer etter bryllupet? Studere ferdig først? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 6. februar 2006 #954 Del Skrevet 6. februar 2006 Kanskje dere må begynne prøvinga tidligere veslo..? .. Gleder meg til bryllup.. Reise.. Baby & å flytte... Hva er dine planer etter bryllupet? Studere ferdig først? ← Vi kan nok ikkje begynne å prøve tidlegare enn planen nei... Har ikkje mulighet til å flytte før eg begynner å jobbe, og vil ikkje ha barn som er noko særleg eldre enn 1 år her. Etter bryllupet skal eg fortsette på bacheloren min og få baby på master, og SÅ skal vi få oss hus når eg er ferdig utdanna.. Er ei stund til enno, men tida går fort. Vi skal gjere mykje moro saman før den tid! Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 6. februar 2006 #955 Del Skrevet 6. februar 2006 jeg vil se bilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 6. februar 2006 #956 Del Skrevet 6. februar 2006 Ja vi gjør det. Ja jeg har tenkt at de todelte kjolene også lett kan brukes til noe annet også. Skal bli veldig artig å se bildene, om jeg får lov da Nå burde jeg som vanlig komme meg i seng, men, men, bare litt mer KG Jeg husker at jeg så invitasjonene dine, de var så fine, du har ikke forandret de? Det er litt artig at det er så mange igjen her, selv om jeg har vært så lenge borte. Har fått tid å stikke innom nå og da, men blir bare pes og dårlig samv. for at man ikke får skrevet til alle osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 7. februar 2006 #957 Del Skrevet 7. februar 2006 Hvordan går det med deg i dag vennen? Du har vel ikke blitt smittet etter all den klininga? *krysser fingre for at du fortsatt er frisk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 7. februar 2006 #958 Del Skrevet 7. februar 2006 ser at du er her nå.. så da regner jeg emd at du er frisk jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. februar 2006 #959 Del Skrevet 7. februar 2006 (endret) Hjemme fra jobb idag.. Ble smitta ja.. Men jeg la meg og konsentrerte meg om å ikke spy Tok paracet & prøvde å slappe av. Måtte på do noen ganger, og magen var helt på bærtur.. Men sovna etterhvert, selv om jeg våkna endel ganger, følte jeg meg ikke kvalm. Men jeg frøys sinnnnsykt igår, rett før jeg trodde jeg skulle dø av kulde! Idag er jeg litt svimmel og ør, men mye bedre. Skal slappe av idag & bli frisk. Dere får nyyyte hverandre veslo & reise og gjøre masse som dere ikke kan når dere får barn. For tiden går fort ja! Skal fikse bilder av dagen IdaH.. Invitasjonene er ganske forandra chrizzy, har scanna de når de var ferdige. Hvis du vil se, så send meg mailadr din på PM til meg! Lett å bli hekta på KG ja.. Håper du har sovet godt! Mart'n Ble smitta men slapp å kaste opp heldigvis, så jeg kan ikke klage Har du en fin dag? Er sol og helt tørt ute, deilig vær. Endret 7. februar 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 7. februar 2006 #960 Del Skrevet 7. februar 2006 Så bra du slapp å spy da,det er det verste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg