Pasha Skrevet 27. januar 2006 #801 Del Skrevet 27. januar 2006 går sånn når man blir skjenket vet du epica.. og denne jenta takker ikke nei når alkoholen er gratis... man har da næringsvett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cymbidium Skrevet 27. januar 2006 #802 Del Skrevet 27. januar 2006 Jeg er ikke så mye på KG for tiden, men jeg måtte innom og si god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 28. januar 2006 #803 Del Skrevet 28. januar 2006 (endret) Så spennende minnimy!! Gleder meg til å høre Forsiktig periode fram til helga nå, så vi tok igjen det tapte kan du si.. Godt formen er bra! Har du en fin helg? Stemmer det IdaH Håper du får det gøy! God helg Cymbidium Igår skulle vi se på ringer, men de hadde ikke fått nye i butikken enda. Skrev opp noe mer vi ønsker til bryllupet, og fikk lagt ut lista. Slappet av hjemme med øl, og kooste oss.. Idag fant vi ringer!! Bestillte gravering også. Kom på 6300,- for begge. Vi skal ha i hvitt gull, som den jeg legger ved, så skal jeg ha en diamant i. Sambo skal ha en litt bredere enn denne. Fikk et nytt avbud til bryllupet, så nå er vi 46 tilsammen. Tror resten kommer. Nå skal vi drikke litt igjen Se Spellemann tenkte vi, har ikke noen planer ellers for kvelden, se hva som skjer. Endret 10. februar 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lindas Skrevet 28. januar 2006 #804 Del Skrevet 28. januar 2006 kjempe fin kjole du har funnet deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 29. januar 2006 #805 Del Skrevet 29. januar 2006 Fine ringer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 29. januar 2006 #806 Del Skrevet 29. januar 2006 (endret) Typen er ute å kjøper take away Har sett reprise av Spellemann, og en serie. Skal snart se noen filmer Møtte en vennegjeng på et utested igår, veldig moro. Gikk endel nye plasser, godt med forandring. Nå skal vi bare sløøøve & kose oss.. Sambo har tatt seg fri hele uken, heldiggrisen. Kommer en takstmann & ser på hagen og huset imorgen.. Greitt å vite hvor mye den er verd. Gleder meg allerede til å flytte selv om det ikke blir før til sommeren eller høsten. lindas & Jettes. Gleder meg til vi får ringene! Endret 29. januar 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 29. januar 2006 #807 Del Skrevet 29. januar 2006 blir vel moro å få en taskt på huset da.. hvor tenkte dere å flyte hen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 30. januar 2006 #808 Del Skrevet 30. januar 2006 Ja jeg lurer på hva taksten blir IdaH.. Tror vi flytter litt vekk fra byen, og finner et nyere hus der. Ble mye film igår.. Herlig med sløvesøndag.. Så var det jobb igjen.. Snart februar, tiden går fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 30. januar 2006 #809 Del Skrevet 30. januar 2006 jobb igjen ja,.,, men heldivis bare 5 dager denne uken og ferdig kl 1600 hver dag.. det er deilig det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 30. januar 2006 #810 Del Skrevet 30. januar 2006 Skulle bare ønske jeg var A-menneske IdaH... Kooose deg på jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 30. januar 2006 #811 Del Skrevet 30. januar 2006 Fikk et avbud idag, kjipt.. Men forstår det godt da. Da blir vi 45 tilsammen. Nå håper jeg vi ikke får flere avbud! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 30. januar 2006 #812 Del Skrevet 30. januar 2006 God morgen Da blir dere like mange som oss da til middag Men kjipt med avbud sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 30. januar 2006 #813 Del Skrevet 30. januar 2006 Tror resten kommer Jettes, hååper vertfall det! God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 30. januar 2006 #814 Del Skrevet 30. januar 2006 Ja får håpe det da Tuuusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 30. januar 2006 #815 Del Skrevet 30. januar 2006 Jettes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 30. januar 2006 #816 Del Skrevet 30. januar 2006 Epica Ser du har hatt en kjempe fin helg Kjøpt ringer til og med!! Grattis!! Kjempe fine Ha en fin mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 30. januar 2006 #817 Del Skrevet 30. januar 2006 Hatt en fin helg du da Mart'n? Gleder meg å få ringene.. Tror de er klare om 3-4 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 30. januar 2006 #818 Del Skrevet 30. januar 2006 Hatt en fin helg du da Mart'n? Gleder meg å få ringene.. Tror de er klare om 3-4 uker! ← Vi fikk ringene dagen etterpå.... Ferdig gravert, og de hadde faktisk vært sendt i posten også!! Imponert over det altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 30. januar 2006 #819 Del Skrevet 30. januar 2006 (endret) Ikke verst Markblomsten! Hååper de kommer snart! De skal sende meg en sms, så må jeg hente de tror jeg. Hatt en koselig helg? Endret 30. januar 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 30. januar 2006 #820 Del Skrevet 30. januar 2006 Vi fikk de også mye tidligere enn avtalt! Tror vi fikk de 2 dager etter vi bestilte de jeg, så det kan jo hende du får de snart *krysse fingre* Helgen min var fin vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg