Calla Skrevet 25. januar 2006 #761 Skrevet 25. januar 2006 Calla er nyyydelig ja... Vi hadde hvite callaer til bordbynt. Enkelt, elegant og vakkert! Men det mange andre skikkelig fine calla-farger også syns jeg, vanskelig å velge.. (men tror de med andre farger er dyrere..)
Jettes Skrevet 25. januar 2006 #762 Skrevet 25. januar 2006 Jeg tror jeg skal ha roser....hvet ikke helt jeg da,må bli en litt enkel bukett siden kjolen gjør så mye ut av seg
Pasha Skrevet 25. januar 2006 #763 Skrevet 25. januar 2006 jeg tenkte også på calla blomster. hvite trur jeg.. trur det passer best til kjolen min. meny ja.. ang i new york er har vi jo ikke bestemt restaurant enda...så der vet jeg ikke.. i norge? tja.... trur vi leier inn en kokk (ei bekjent av mamma) og kjøper inn råvarene selv.. billigere det
MiNNieMooSe Skrevet 25. januar 2006 #764 Skrevet 25. januar 2006 Hei på du! *legger igjen spor* Har skrevet til deg i boka mi
Gjest gjesta Skrevet 26. januar 2006 #765 Skrevet 26. januar 2006 (endret) Hi girls!! :kyss: Igår så vi Idol & en film. Kopierte et bordoppsett fra nettet, og har begynt på ny med det så det ser litt mer profft ut. Mulig at jeg og sambo drar til butikken i ettermiddag & finner ut hva vi skal ønske oss til bryllupet Imorgen skal vi se på ringer, gleder meg! Tror vi skal ha helt enkle i hvitt gull, og at jeg har en liten sten i midten.. Skal på Posten idag å hente undertøyet.. Håper det er fint! Ellers ingen planer fremover.. Vi skal kanskje se Spellemann på lørdag, selv om det egentlig er litt kjedelig, bare de samme artistene år etter år.. Men Madrugada er bra! Endret 26. januar 2006 av Epica
Gjest gjesta Skrevet 26. januar 2006 #766 Skrevet 26. januar 2006 (endret) ...bordpynt?.... Endret 6. mai 2006 av vimse
Litjtuppa Skrevet 26. januar 2006 #768 Skrevet 26. januar 2006 Å, ringene hørtes fine ut!! Vi skal bruke forlovelsesringene vi, men jeg skal kanskje få en diamant i min for å pusse den opp litt Så du forresten kjæresteparet på Idol i går? Var filma masse de, morsomt! Ha en fin dag Epica, håper undertøyet passer og er stilig!
Jettes Skrevet 26. januar 2006 #769 Skrevet 26. januar 2006 Spennende med undertøyet da Vi skal også ha forlovelses ringene,selv om jeg gjerne vil ha nye,vi får se hva vi har til overs når alt er betalt...
Gjest gjesta Skrevet 26. januar 2006 #770 Skrevet 26. januar 2006 Ja, så kjæresteparet Litjtuppa, veldig flinke! Undertøyet så veeeldig stilig ut! Vi har ikke kjøpt ringer enda Jettes.. Har lyst å ta de på i kirken, føler det er mest romantisk.. Ja ikke sant IdaH? Blir en travel dag på jobb, så vi snakkes!!
Jettes Skrevet 26. januar 2006 #771 Skrevet 26. januar 2006 Ja jeg vil gjerne ha nye ringer dor vi starter liksom på noe nytt,en ny epoke eller noe sånt Så har lyst til å ha på nye ringer i kirka ja HA en fin dag på jobb da
Gjest gjesta Skrevet 26. januar 2006 #772 Skrevet 26. januar 2006 Planer ikveld da Jettes? Jeg skal kanskje entur på kino ikveld med ei venninne, se den nye med J. Aniston. Før det skal jeg og sambo se på ting vi ønsker oss til bryllupet.
Jettes Skrevet 26. januar 2006 #774 Skrevet 26. januar 2006 Planer ikveld da Jettes? Jeg skal kanskje entur på kino ikveld med ei venninne, se den nye med J. Aniston. Før det skal jeg og sambo se på ting vi ønsker oss til bryllupet. ← Tenkte kanskje jeg skulle prøve og komme meg i stallen en tur etter ungene har lagt seg Ellers så har jeg fått tinga mine fra panduro,så nå blir det mye innvitasjonslaging fremover skal snakke med en venninde og spør om hun kan komme ned på lørdag kanskje og hjelpe meg og lage Kos dere på gaverundekikking
Gjest gjesta Skrevet 26. januar 2006 #775 Skrevet 26. januar 2006 Håper vi får fylt opp lista IdaH Ha en koselig kveld Høres koselig ut å ha stall Jettes Fikk med flere venninner ikveld, blir kos! Cafe & kino etter gavetititting Kos deg ikveld
Mart`n Skrevet 26. januar 2006 #776 Skrevet 26. januar 2006 Hvilken flm av Aniston skal du se Epica? Er jo ganske mange ute nå. Jeg har så lyst til å se den "Derailed" jeg...tror den er spennende!! Kos deg i kveld da =)
Gjest gjesta Skrevet 26. januar 2006 #777 Skrevet 26. januar 2006 Den heter Ryktet Går på norsk Mart'n Hva skal du ikveld da?
Boogie Skrevet 26. januar 2006 #778 Skrevet 26. januar 2006 Kjempefine blomster du ser på til bordpynt også Epica Kos dere på kikkerunden idag
Gjest gjesta Skrevet 26. januar 2006 #779 Skrevet 26. januar 2006 (endret) Takk Maibrud'06 Har fått halveis ferdig logo til ei venninne. Hun likte en av forslagene, så det er gøy å ha på "cv'en" hvis den blir brukt. Endret 26. januar 2006 av Epica
Mart`n Skrevet 26. januar 2006 #780 Skrevet 26. januar 2006 Den heter Ryktet Går på norsk Mart'n Hva skal du ikveld da? ← Skal nok bare ligge på soffan å slække Mulig vi ser en film på pcen. Jeg tok helg i dag jeg, så skal bare nyte følelsen av å ikke legge meg så tidlig Ryktet går ja...den er sikkert morsom! Kos deg da
Anbefalte innlegg