Gjest gjesta Skrevet 25. januar 2006 #741 Del Skrevet 25. januar 2006 (endret) Bare brødskiver cons? Hva med smelta ost på? Ja grei pris. Men.. Hadde ikke hatt råd om ikke foreldre & svigers hjalp Begynner å komme iorden med alt nå.. God følelse! Hva dere ordna de siste dagene før den O store dagen? Håper jeg ikke har glemt noe.. Kos deg på trening! Jeg skal bare være lat..... Endret 25. januar 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 25. januar 2006 #742 Del Skrevet 25. januar 2006 Ja, kjolen du valgte var nyyydelig Jettes ... Er ekstra deilig når du har betalt, da er den DIN.. Blir ofte kjappe middager for oss også, vet hva du mener! Tror det er inkludert servitører. Vi fikk en samla pris på ca 30.000,- inkl ALT utenom alkohol (Kjøper selv). Hva med dere, hva blir samlet pris? Vi har vel ca 4 servitører til middagen & 1-2 i baren. ← Prisen var jo grei da visst servitørene er inkludert Vi skal ha møte med dei neste uke,hm....da skal jeg ihvertfall si det at dei kan ikke koste så mye... Tror jeg skal sende ei melding til søskenbarnet til samboer,han som har med det meste og gjør,og høre med han om servitører,han snakket om han kunne skaffe dei utenom for en billig penge.... Så jeg hvet ikke enda hva den samla prisen blir . Vi må vel ha noe sånt vi også,men kansje 3 i baren siden vi blir så mange til kaffi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 25. januar 2006 #743 Del Skrevet 25. januar 2006 Har ikke ost en gang jeg... De siste dagene før bryllupet gikk med til smådilling for det meste..lagde menyene ferdig, rullet servietter osv.. Og kjøpte inn ting jeg trengte til dagen (papirlommetørkler, gnagsårplaster, osv.) Den aller siste dagen pyntet vi lokalet, og så koset jeg meg med venninner og litt vin på kvelden. Gikk selvfølgelig tidlig i seng da. Lasse sov hos forloveren min, og jeg hadde 3 venninner på overnatting hos meg. Veldig godt å ha de der på morgenen på den store dagen! Du har nok ikke glemt så mye skal du se. Det smarteste er å lage lister, men det kan jo alle kg-jenter allerede! Kos deg med latskap... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 25. januar 2006 #744 Del Skrevet 25. januar 2006 (endret) Som jeg husker var servitørene inkludert under middagen Jettes, men ikke når vi skulle ha fri bar. Håper dere slipper å betale såmye Lurer på om vi betaler 200 for timen etter middagen... Må ha et møte med han snart, å avklare alt. Endret 25. januar 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 25. januar 2006 #745 Del Skrevet 25. januar 2006 (endret) Takk for last-minute-huskeliste cons! ÅÅå, hørtes koselig ut med litt vin sammen med venninner dagen før. Jeg tror vi sover sammen, jeg og sambo, vi snakket om det.. Tror ikke jeg får sove uten han den natten.. Du får gå inn på Ditt Kjøleskap på Tine.no, der har de masse tips til hva du kan lage! Endret 25. januar 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 25. januar 2006 #746 Del Skrevet 25. januar 2006 (endret) Må få prøvd meg frem med den logoen ikveld.. Se om jeg får til noe.. Ellers blir det pizza, sofa, og Idol selfølgelig! Og kanskje spille litt mer The Movies, et sims spill vi har lasta ned. Endret 25. januar 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 25. januar 2006 #747 Del Skrevet 25. januar 2006 Ja, det er idol i kveld. Takk for påminnelsen Epica Dagen før dagen skal jeg sove hos min søsster som bor i byen: Det ligger ikke langt unna frisøren jeg skal være hos før vielsen. Så sambo får med å pynte ungene, og gjøre de klare til barnepasserne. De skal ta med ungene ned til kirken, hvis ikke min mor gjerne vil det da.. Sist jeg pratet med sjefen for cateringsfirmaet, så var prisen på 18.000,-. Det er inkl servitører og bartender. Samt at de gjør lokalet istand dagen før med servietter, duker og blomster/lys. Nå blir vi kun 30, så det er jo ikke så mange..Vi skal holde alkoholen selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 25. januar 2006 #748 Del Skrevet 25. januar 2006 (endret) Calla.. Bukett.. med bånd? og steel grass.. Endret 6. mai 2006 av vimse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 25. januar 2006 #749 Del Skrevet 25. januar 2006 Ja de fikser visst lokale før og etter for oss også Maibrud`06, kjempegreitt! Må sikkert kjøpe servietter selv, og kanskje lys....? Så tar vi med kaffe, men vet ikke hvor mye vi tar med enda. Hvilke blomster skal du ha? Jeg vil ha vinrøde calla-liljer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 25. januar 2006 #750 Del Skrevet 25. januar 2006 Nyyydelig blomst du har valgt deg Epica Jeg vet ikke hva slags blomster jeg vil ha, men det blir nok liljer og nelliker som vil gå igjen..Eller så brukte jeg noen fine blomster til å pynte dåpsbordet til hun yngste. De lignet litt på erteblomster, nydelige var de. Vet selvsagt ikke hva de heter, men finner det nok ut når jeg drar til blomsterforretninger!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 25. januar 2006 #751 Del Skrevet 25. januar 2006 Liljer og nelliker ja... nyydelig.. Leste at calla liljer passer bra når man skal gifte seg om våren, så det klaffa jo bra! Skal innom en blomsterbutikk like ved der jeg bor, en av de nærmeste ukene. Håper det ikke blir så dyrt, ettersom jeg skal ha en enkel bukett med bare 6-7 stk, og kanskje noe steel gress. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 25. januar 2006 #752 Del Skrevet 25. januar 2006 Callaer er nyyydeleg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 25. januar 2006 #753 Del Skrevet 25. januar 2006 Gjenstår bare å se om det blir billig.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litjtuppa Skrevet 25. januar 2006 #754 Del Skrevet 25. januar 2006 Å, så fine blomster Epica! Stilige Ser ut som at ting faller på plass, og at du har kontroll! Må være deilig! Kos deg med idol i kveld da, gleder meg til å se trønderne dumme seg ut på tv.. Vet ikke hva det er, men bestandig merkelig og teit å høre trøndere på tv.. jaja, sånn er vi! Har hørt at en gutt jeg vet om kommer på idol i kveld, Alex heter han, tror kjæresten hans også skal prøvesynge..spennene! Ha en super kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 25. januar 2006 #755 Del Skrevet 25. januar 2006 (endret) Nå har jeg bestillt musematte med bilde av meg og sambo Tror jeg skal gi det i Valentines gave. Er det trønder-Idol ikveld Litjtuppa? Det kan bli morsomt ja Ah, stilig, må se om jeg ser han ! Kose deg med Idol du også! Endret 25. januar 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litjtuppa Skrevet 25. januar 2006 #756 Del Skrevet 25. januar 2006 Nei så kult med kjærestemusematte!! Artig valentinesgave ja! Jepp, trønderne som skal imponere i kveld, kan bli morsomt! Tor Minde hadde visst lave forventninger til oss trøndere, så det på reklamen.. Jeg har sunget i samme kor som han jeg snakka om, vet han er veldig flink, håper bare det er bra nok til å gå videre! Vi får se Kose deg da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 25. januar 2006 #757 Del Skrevet 25. januar 2006 Ah så spennende da Litjtuppa! Ja, de har masse fine valentinesgaver på VG.. Så du skal til Skiathos .. Der har jeg vært! Kjempekoselig plass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 25. januar 2006 #758 Del Skrevet 25. januar 2006 (endret) Må snart komme oss på http://www.brodrenepedersen.no og sette opp en ønskeliste! Elsker Eva Solo... Endret 25. januar 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 25. januar 2006 #759 Del Skrevet 25. januar 2006 Har de funne ut kva de skal ønske dykk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 25. januar 2006 #760 Del Skrevet 25. januar 2006 Vet ikke helt hva ønskelisten bli enda veslo.. Men noe vi har notert oss er: Termokanne- og flaske (til kaffe og kalde drikker), grytelapper, husketavle, kjøkkenvekt, stekepanner & gryter, festservice og service.. Mye fra Eva Solo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg