Litjtuppa Skrevet 22. januar 2006 #681 Del Skrevet 22. januar 2006 Hei vennen! Hvordan var sløret og veska??? Nysgjerrig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 22. januar 2006 #682 Del Skrevet 22. januar 2006 Hei vennen! Skrev et svar til deg i boka mi jeg! Fant du slør og veske? Ikke så lett... Idag er det 3 mnd til du er brud! Min ivrige lillesøster fortalte meg igår at det var 140 dager igjen til bryllupet mitt, derfor 139 idag.. Spennende! Fortsatt god søndagskveld vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 23. januar 2006 #683 Del Skrevet 23. januar 2006 Positiv EL test på torsdag og idag.. :klø: Kanskje kroppen forberedte seg på el første gang men den ikke kom.. Håper dere har hatt en fin helg! Kooselig med besøk! Fant slør og veske ja! Langt enkelt slør, litt over kjolekanten. Og vesken var søt, liten & hvit, helt enkel, fikk det billig. Drømmen om Narnia var bra, så den igår. Minnet om gamle dager, jeg eelsket den serien da jeg var liten. Mindre enn 3 mnd til idag... Wow., Det går fort!! ÅÅåå, må ha kaffe... ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 23. januar 2006 #684 Del Skrevet 23. januar 2006 ja her nærmer det seg med stormskritt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 23. januar 2006 #685 Del Skrevet 23. januar 2006 Hei! Innom en snartur for å fortelle at jeg har ny dagbok, link i signaturen min! Ha en flotters dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 23. januar 2006 #686 Del Skrevet 23. januar 2006 IdaH.. Så glad på dine vegne *MissS* Ha en super dag! Uff, kjedelig med mandag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 23. januar 2006 #687 Del Skrevet 23. januar 2006 (endret) Regner med kroppen forberedte el da jeg fikk positiv test dag 15. Idag er det dag 19, så da er sannsynligvis el rundt dag 20-21 denne syklusen. Forventa tante-dato: 8. februar.. Endret 23. januar 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 23. januar 2006 #688 Del Skrevet 23. januar 2006 Fikk mail fra salongen nå, ga meg nr til to systuer.. Så jeg skal ringe den ene i løpet av uken og høre når jeg bør komme inn for tilpassning. Har vært is på bakken hele helga. Idag regner det & er mildere. Godt å slippe den glatte isen, selv om det er grått og trist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 23. januar 2006 #689 Del Skrevet 23. januar 2006 Blir gøy med kjoletilpassning tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 23. januar 2006 #690 Del Skrevet 23. januar 2006 Ja jeg håper de kan sy den inn litt Men håper ikke det blir så altfor dyrt...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 23. januar 2006 #691 Del Skrevet 23. januar 2006 Denne mnd * Ringe systue ang kjolen. * Se på ringer, bestille gravering. * Høre prisen på 6-7 mørkerøde calla liljer, som brudebukett (bånd rundt). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 23. januar 2006 #692 Del Skrevet 23. januar 2006 Så heldig du er som fant både slør og veske, og attpåtil for en rimelig penge Er så mye å velge imellom at jeg kan bli sprø!! Så koselig planleggingsmnd du får Epica, med kjoletilpasning, se på ringer og brudebukett. Kos deg/dere med forbredelsene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 23. januar 2006 #693 Del Skrevet 23. januar 2006 (endret) Hei på du! Ha en knallgod dag! Endret 23. januar 2006 av Bethina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 23. januar 2006 #694 Del Skrevet 23. januar 2006 (endret) Har litt lyst på en West highland white terrier... Er så søte.. Ja kjempefornøyd med det Maibrud`06 Håper å få gjort det denne mnd. Hvis ikke skal jeg ordne det i februar. Vi skal vertfall se på ringer islutten av uken.. Ha en superDUPER dag Bethina! Endret 23. januar 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 23. januar 2006 #695 Del Skrevet 23. januar 2006 (endret) Har litt lyst på en West highland white terrier... Er så søte.. ← De er kjempe søte da Endret 23. januar 2006 av Mart`n Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 23. januar 2006 #696 Del Skrevet 23. januar 2006 (endret) De er kjempe søte da ← Endret 24. januar 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 23. januar 2006 #697 Del Skrevet 23. januar 2006 Næmmen *smelt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 23. januar 2006 #698 Del Skrevet 23. januar 2006 Dette skrev jeg til deg i boka mi..(litt sent å legge det her nå kanskje ) Epica: Helgen var kjempedeilig og lang! Middagen igår ble bra også, takk for sausetips, pleier å bruke matfløte Nå har jeg fått lagt over en hel haug med bilder av meg selv i brudekjoler også, litt enklere velge når jeg ser hvordan jeg selv ser ut i de forskjellige kjolene. Mandag er noe dritt ja,men vi får prøve å gjøre det beste ut av det, ikke sant? Ha en flott mandag Epica! (hvem er egentlig Epica???? ) Hælledussen for en vakker liten vov-vov! Si at du vil ha en sånn i morgengave... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 23. januar 2006 #699 Del Skrevet 23. januar 2006 (endret) Bethina Blir spennende å se hvilken kjole du ender opp med.. Må få se! Epica er et band, der Simone Simons synger. Goth. Men jeg kler meg ikke i svarte klær & har svart sminke altså! Men elsker goth musikk.. Blanding av opera & metal. Perfekt ÅÅåå...jaaa... Morgengave.. Tror ikke jeg klarer å vente helt til dagen etter bryllupet.. Vil ha voffse NÅ! Har sendt mail til flere oppdrettere, om de får nye kull snart... Endret 23. januar 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 23. januar 2006 #700 Del Skrevet 23. januar 2006 For en sløøøv dag... Blir kanskje en film før senga kaller.. Har bestillt strømper til strømpeholderne på nettet nå, til korsettet jeg skal skifte til på bryllupsnatta. Hmmm... Lurer på om butikken stenger 22 eller 21.. Får spørre sambo om han kan kjøpe røyk på veien hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg